Olisiko teille ötökkä pelko turnoffi?
Itellä ruvennut tän kesän myötä vaikuttaa. Perhonen lentää ikkunasta sisään niin äijä kirkuu ja juoksee rappukäytävään sellasta kyytiä että kompastuu matkalla jatkojohtoon. Vanhempieni mökillä näki sammakon ja hyvä ettei siskoni mies joutunut kantamaan häntä pihan läpi sisälle mökkiin. Uida ei tietenkään voinut kun järvessä on kaloja.
Muuten on kiva koulutettu kaveri, rakaskin,mutta tämä risoo!
Kommentit (33)
Kyllähän se arvostus hieman laskisi, kun itse en pelkää sitten oikein mitään öttiäisiä. No tuhatjalkaisia kyllä inhoan, voi sanoa että pelkään kun en paljain käsin koskisi. Mutta juuri tästä läppärin alta kipitti hämähäkki, ja minusta se oli vain hupaisaa.
Meillä on lapsetkin totutettu olemaan pelkäämättä ötököitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies?
Nuoren vielä jotenkin ymmärrän, mutta vanhemman luulisi saaneen jo totutusta luonnon elukoihin. Onko luonnossakaan koskaan ollut?
Mies on 38v. Olipahan taas "rentouttava" pitkä viikonloppu mökillä. Onneks tulee syksy niin perhoset sun muut kärpäset vetäytyy koloihinsa ja ukkokin voi vetästä henkeä. Ens kesänä en ton kanssa kyllä mökille lähe vaan meen ihan itekseni! Oikeesti jos toi äijä näkis käärmeen se putois suorilta jaloilta tonninseteli ilme naamalla!
Ap
Ötökkä, pelko vai molemmat?
Kirjoitustaidottomuus on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se arvostus hieman laskisi, kun itse en pelkää sitten oikein mitään öttiäisiä. No tuhatjalkaisia kyllä inhoan, voi sanoa että pelkään kun en paljain käsin koskisi. Mutta juuri tästä läppärin alta kipitti hämähäkki, ja minusta se oli vain hupaisaa.
Meillä on lapsetkin totutettu olemaan pelkäämättä ötököitä.
Onko tuhatjalkanen se möllykkä jolla on ohuen ohuet jalat? Meillä oli sellanen nyt kesä kuumalla kiivennyt katonrajaan ja jumankauta sitä metakkaa kun mä yritin lattialastalla listiä sitä alas sieltä. Ällötti itteäkin ja äijä vielä kiekuu keittiössä että tästä lähtien tässä kämpässä pidetään ikkunat kiinni vaikka ois 40 astetta hellettä! Onneks on viilentynyt niin voikin pitää ikkunoita kiinni.
Ap
Jos muuten on kunnon mies niin koita kestää:/
Vierailija kirjoitti:
Pieni ötökkäpelko ei ole mutta tuollainen menee jo älyttömyyksiin joten tuo olisi.
Sammakot ei edes ole ötököitä, eikä kalat.
Totta toi viiminen lause. Ilmasin itteäni huonosti.
Kerran nähtiin lähigrillillä rotta ja epäilen että jos mä en olisi juossut autolle miestä nopeammin olisi hän kaasuttanut karkuun ja jättänyt mut sen rotan kanssa sinne snägärin pihaan norkoilee.
Ap
Taas tämä ; Kun MINÄ en pelkää, niin miksi joku muu.
Niinpä niin...
On paljon vaikeampaa ymmärtää kuin tuomita.
Mikähän ei enää nykyään ole "turnoff" ?
Hankkikaa robotti, niin saatte täydellisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä ; Kun MINÄ en pelkää, niin miksi joku muu.
Niinpä niin...
On paljon vaikeampaa ymmärtää kuin tuomita.
Pelkäänhän minäkin. Tai en nyt varsinaisesti pelkää mutt kyllä noi muokin ällöttää. Mutta hysteerinen suhtautuminen on asia erikseen.
Ap
Naisella tuo olisi hellyttävää, mutta miehellä vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella tuo olisi hellyttävää, mutta miehellä vähän outoa.
Miten hellyyttävää?! Aikuisista ihmisistä kyse!
Olisi ehdottomasti, koska itse en pelkää ötököitä, vaan pelastan niitä milloin mistäkin kiipelistä.