Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teille ötökkä pelko turnoffi?

Vierailija
16.07.2021 |

Itellä ruvennut tän kesän myötä vaikuttaa. Perhonen lentää ikkunasta sisään niin äijä kirkuu ja juoksee rappukäytävään sellasta kyytiä että kompastuu matkalla jatkojohtoon. Vanhempieni mökillä näki sammakon ja hyvä ettei siskoni mies joutunut kantamaan häntä pihan läpi sisälle mökkiin. Uida ei tietenkään voinut kun järvessä on kaloja.

Muuten on kiva koulutettu kaveri, rakaskin,mutta tämä risoo!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies luontoon niin tottuu olemaan ötököiden kanssa.

Vierailija
2/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ois tuomoset. Ei taida käydä paljon metsässä se äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumis kysymys. Itse olen kammoksunut pistiäisiä ja tällä kesälomalla, kun olen mökillä ollut niin niihinkin olen tottunut. Puita olen pilkkonut tavattoman paljon ja siinä ympärilläni on pyörinyt vaikka mitä ihmeellisiä olentoja.

On hyttysiä, mehiläisiä, ampiaisia, erilaisia ötököitä, monen laisia paarmoja, sammakkokin hyppi ihan vierestäni...

Poikaystäväsi olisi hyvä totutella luonnossa oloonkin niin sitten voisi sietää kaikenlaisia pikku olentoja. Siedätys hoitoa niin sanotusti.

M28

Vierailija
4/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehdoton turnoff. Mutta vain siksi, että itse olen ötökkäkammoinen ja toivon kumppanin tarvittaessa hoitelevan ötökät pois.

Vierailija
5/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. 

Vierailija
6/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenimijöistä en pidä, välttelen niitä, muut ötökät kyllä menee.

Vierailija
7/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se häiritsevää. Mulla on yksi kaveri ötökkäfoobikko ja kyllä se vähän harmittaa saada itse säikkyä, kun kaveri hyppää ja kirkuu kun ötökkä käy lähellä tai hän edes luulee niin. En jaksaisi jokapäiväisessä elämässä.

Vierailija
8/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä, itse olen elänyt ötököiden keskellä koko ikäni, ja vaikka jotku ötökät(sääsket, paarmat) on suurissa määrin tosi rasittavia, nii mun mielestä ne vaan kuuluu luontoon ja niiden kans on pakko elää.

Suurinosa ötököistä on todella jees ja hyvä juttu, ja kyllä itseäni häiritsis jos mies pelkäis tai inhoais ötököitä.

Vierailija
9/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi turnoff.

En pelkää ötököitä, mutta tiedän että monet pelkäävät. Pidän heitä vähän hassuina.

Itse pelkään korkeita paikkoja ja jotkut pitää mua tän takia hölmönä.

Vierailija
10/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen irrationaalisuus, josta vielä tekemällä tehdään numero, on ehdoton ei. Ötökkäkammot, uskonnot, foliohattuteoriat, kaikki sellainen.

Vierailija
11/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin kyllä, olisi turn-off.

Vierailija
12/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha! Olisi kyllä turnoff.

Vierailija
13/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ötökkäpelko ei ole mutta tuollainen menee jo älyttömyyksiin joten tuo olisi.

Sammakot ei edes ole ötököitä, eikä kalat.

Vierailija
14/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies?

Nuoren vielä jotenkin ymmärrän, mutta vanhemman luulisi saaneen jo totutusta luonnon elukoihin. Onko luonnossakaan koskaan ollut?

Vierailija
15/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 110% hetero eli olisi.

Vierailija
16/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille jekku, kun olette sängyssä hyvässä vauhdissa, sano, että sulla on alapäässä satiaisia. Saat nähdä, kun "mies" rikkoo äänivallin lähtiessään ja desinfioi itseään viikon. Tuonmoinen vouhotus toista elollista kohtaan, jota kuvasit, on jo sekopäistä.

Vierailija
17/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off ihan hyvä. Mutta thermasell hajuttomana parempi. Kiinan tyynyt halpoja käyttää

Vierailija
18/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fobiat on pahasti invalidisoivia. Mulla oli kaveri, joka pelkäsi koiria. Ei uskaltanut mennä kauppaan, jos kaupan eteen oli kytketty koira odottamaan isäntää. Vaihtoi tien toiselle puolelle, jos joku tuli vastaan koiran kanssa. Koiran iällä ei ollut vaikutusta. Pelkokohtaus tuli, jos hänelle näytti käsissään vielä silmät kiinni olevaa koiranpentuakin.

Kaveri on nyt päässyt ikuiseen lepoon. Lääkärinsä kanssa vitsailivat, että sydämen takana ollut kasvain oli musta koira, jota ei voinut leikata pois. Oppi viimeisenä elinvuotenaan tulemaan toimeen "koiran" kanssa.

Vierailija
19/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ymmärrän ötökkäpelkoisia, mutta jos se oli päiväperhonen, sammakko ja kala, niin naisena en pelkää. Ennemmin kirkuisi muista ötiäisistä. Mistä mies on saanut pelon niin moneen elävään otukseen? Hänelle ei taida sopia mökkielämä.

Vierailija
20/33 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairasta tuollaisia pelätä. En jaksaisi hetkeäkään koska ite touhuilen ötököiden parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi