Mihin käyttää pakkasesta mansikoita?
Kommentit (14)
Puuron päälle, jugurttiin,, rahkaan, marjapiiraisiin, muihin leivonnaisiin, sellaisenaan syötäväksi...
Outo kysymys :D puuroihin, smoothieen, rahkan joukkoon, kiisseliin, sellaisenaan... Meillä loppuu jo syksyllä kesken, kun on niin pieni pakastin.
Smoothien ja pirtelön voi tehdä sauvasekoittimellakin.
Eikö puuron päälle joudu kerralla laittaa koko törpön pakkasesta?
Meillä ei siis ole tehosekoitinta eli smoothieta en voi tehdä. Oon tosi huono tekee mitään mansikoista. Syön toki tuoreena.
Ap
Sekoitan turkkilaiseen jugurttiin tai rahkaan ja kermavaahtoon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei siis ole tehosekoitinta eli smoothieta en voi tehdä. Oon tosi huono tekee mitään mansikoista. Syön toki tuoreena.
Ap
Eihän sitä kerralla tarvitse käyttää, vaikka sulattaisi. Kyllä se nyt pari päivää säilyy. Vai miten isoissa astioissa teillä on pakastettu?
Kokonaisia mansikoita saattaa kyllä pystyä ottamaan rasiasta irti jäisenäkin ilman, että tarvitsee koko rasiaa sulattaa ensin.
Jääteen viilennykseen.
Itse tee tehdään kylmään veteen hitaasti uuttamalla. Suosikkijuomani viime viikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pakasta seuraavalla kerralla kokonaisena niin saat sulamaan vaikka marja kerrallaan.
Tee mansikkavispipuuroa.
Mihin käyttää aivoista mielikuvitusta? Ideoita? Ei ole lupaa ajatella.
Miksi pakastat mansikoita, jos et tiedä mitä tekisit niillä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toimii smothien teko jos teillä on sauvasekotin nopeasti?Toimii myös kun haarukalla itse murskaat mansikasi,siihen vaan lisä aineet mitä käytät siihen ja sekotat vaikka sama haarukka tai lusikka ne.Vanhan ajan kiselit.Mehut,hillot.Katso netti ohjeet,Itse en pakasta manskoita,en vaan tykää ne,ovat vetisiä kun sulaneet..Ostan siloin kun saa tuorena ulkomaalaisia ja halvalla,syön heti ne..Kalista kotimaista en osta.
Pakastemansikat tyynyliinan sisään ja se auton istuimelle: viilentävä hierontatyyny - luonnonmukainen vieläpä.
Puuron tai jogurtin sekaan, leivontaan.