IL : Zoomer tuijotus ahdistaa ihmisiä
Zoomereiden eli Z-sukupolveen kuuluvien nuorten aikuisten tapa tuijottaa muita on viime päivinä herättänyt keskustelua.
Katsetta kuvaillaan tyhjäksi, mitäänsanomattomaksi ja jopa epäkohteliaaksi.
Katseella zoomerit eli 1997-2012-vuosien välillä syntyneet ihmiset haluavat kysyä: oletko tosissasi?
Kyseessä on ns tonnin seteli ilme, joka tuli kuuluisaksi Kummeli sketsistä.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/11cc26fd-2e79-4297-a0ac-34e1d…
Kommentit (11)
Joo. Nuori naislääkäri zoomertuijotti, mutta tuijotus kohdistui seinään. Ei vastannut kysymykseeni vaan pysytteli hiljaa.
vttu jos joku vtun ituhippi kyylää mua niin vedän turpaan
Vierailija kirjoitti:
Joo. Nuori naislääkäri zoomertuijotti, mutta tuijotus kohdistui seinään. Ei vastannut kysymykseeni vaan pysytteli hiljaa.
Onko nuoret miehet zoomer-tuijottaneet?
Montako aloitusta tästä aiheesta tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Kummeli ei ole zoomer...
Niin. Hassu juttu. Kummelin näyttelijä Heikki Silvennoinen on boomer.
Heikki Silvennoinen syntyi vuonna 1954.
Mulla on tollanen reggae-tuijotus kokoajan, kun tuntuu että olen unohtanut jotain jatkuvasti.
Enkä tarkoita mitään pahaa.
Ja taas keksitään vanhoja asioita uudelleen. Tai ainakin nimetään niitä uudelleen. Aina nuoriso on ilmeillään ilmaissut pitävänsä vanhempaa sukupolvea hölmöinä. Se kuuluu nuoruuteen, olla niin hemmetin oikeassa kaikissa asioissa. :)
Muutama vuosikymmen sitten sanottiin että "katsoo hitaasti" että niinkin uusi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas keksitään vanhoja asioita uudelleen. Tai ainakin nimetään niitä uudelleen. Aina nuoriso on ilmeillään ilmaissut pitävänsä vanhempaa sukupolvea hölmöinä. Se kuuluu nuoruuteen, olla niin hemmetin oikeassa kaikissa asioissa. :)
Nykyvanhemmista niin harva vanhoillisia että pitää se vastustuksen aihe kaivaa kiven silmästä. Helppoa mulla, kun tarvitsi vain olla rock-henkinen ollakseen "kapinallinen"
Enpä muista että kukaan olisi noin katsonut ja vaikea kuvitella että ahdistuisin. Sitäpaitsi ahdistuminen on aina valinta.