Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet miesmäisistä naisista?

Vierailija
16.07.2021 |

Eiköhän se riitä, että on olemassa miehet, vai mitä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot miesmäisiä jos huvittaa, kunhan ei tule mitään lakia että minun kaltaisten miesten pitää alkaa seurustella miesmäisten naisten kanssa.

Kukaan ei ole niin sanonut. Sinä saat vapaasti valita kumppanisi, kuten hekin saavat valita tai olla valitsematta sinut

Vierailija
42/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa tuota, mikä on miesmäinen nainen? Olen kasvanut poikien kanssa (vain veli, pikkukylällä ei asunut naapurustossa tyttöjä joten poikien kanssa remuttiin pihalla koulun jälkeen skeittaamassa ja uimassa), joten se on varmaan tietyllä tapaa vaikuttanut käytökseen ja tulen helposti juttuun miesten kanssa (niin kyllä naistenkin), mutta en silti mieltäisi itseäni mitenkään äijäksi. Ulkonäölleni taas en oikein mitään voi, mulla on poikamainen kroppa ja työn puolesta esim. käyttämäni vaatetus on pääsääntöisesti aika käytännönläheistä eikä mitenkään erityisen naisellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan itse huomannut että enemmän miellyttäisi jätkän näköiset naiset kuin ns. kauniit? Tai onk kaveripiirissä miehiä jotka hakeutuvat miesmäisen naisen seuraan mieluummin? Puhutaan nyt pelkästään ulkonäöstä eikä käyttäytymisestä

Vierailija
44/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen kasvonpiirteet ovat vaikka miesmäiset vaikkakin hyvännäköiset niin haittaako? Jos nainen näyttää esim jonne aaronilta tai Ville valolta? Onko turn-off jos nainen ei ole se söpö tai klassisen kaunis marilynmonroe tai audrey hepburn?

Ei ole, eipä nuo supermallitkaan kaksisen näköisiä ole ilman naamasotkuja ja kuvakulmia.

Hyvä meikkaustaito ja sopiva lettimalli saa monet naiset näyttämään hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän