Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet miesmäisistä naisista?

Vierailija
16.07.2021 |

Eiköhän se riitä, että on olemassa miehet, vai mitä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan että löyhentävät tiukkoja sukupuolirooleja.

Ei tällä jutulla ole mitään tekemistä sukupuoliroolien kanssa, nainen on nainen ja mies on mies.

Sukupuolia ei ole kuin kaksi ja piste.

Miksi tälläinen määrittely on sinulle niin tärkeää?

On kyse muiden elämästä, ja se ei sinulle mitenkään kuulu.

Vierailija
22/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan enkelin näköinen mutta kiroilen ihan hirveästi ja muutenkin jutut on välillä melko äijätasoa. Olenko miehekäs nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän miesmäiseksi naiseksi naisen, joka on pitkä leveälanteinen leveäharteinen, tekee mitä haluaa ja osaa mitä vaan, raskaat ns. ”miesten työt” tykkää tehdä niitäkin.

Ei yhtään hassumpi tyyppi, minä ainakin arvosta suuresti naisia jotka on töissä miesten aloilla.

Vierailija
24/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni mies syttyy poikamaisesta naisesta.

Yllättävän monella miehellä on myös läheinen naiskaveri, jota kuvataan yhtenä jätkistä omalla tyttöystävälle. Ei vielä tarkoita, että mies oikeasti pitäisi naista miesmäisenä.

Vierailija
25/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisessa mielessä en ole kiinnostunut miesmäisistä naisista mutta kaverimielessä eikai siinä mitään vikaa ole.

Jos nyt miesmäisellä naisella tarkoitetaan naista kuka tekee miestenjuttuja/miestentöitä ja ei pukeudu naisellisesti? 

Vierailija
26/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei miehekkäät naiset kiinnosta seksuaalisesti, mutta muuten ulkoinen olemus ei vaikuta mielipiteeseeni ihmisestä.

Vierailija
27/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä "miehenä" oon aina tykännyt miesmäisistä naisista, mutta en kuitenkaan miehistä koska siinä nyt vain on eroa, mutta kuka tykkää mistäkin ;-)

Vierailija
28/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroottisessa mielessä en ole kiinnostunut miesmäisistä naisista mutta kaverimielessä eikai siinä mitään vikaa ole.

Jos nyt miesmäisellä naisella tarkoitetaan naista kuka tekee miestenjuttuja/miestentöitä ja ei pukeudu naisellisesti? 

Tämä on aika epämääräinen käsite. Itse olen naisellinen ja hyvin käyttäytyvä, enkä tee mitään tyypillisen miehisiä asioita tai työskentele miesvaltaisella alalla. Minua on silti pidetty miesmäisenä kokoni vuoksi. Se vaikuttaa olevan keino kommunikoida sitä, etten ole haluttava.

Vierailija
29/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin miehiinkin, olen hetero.

Vierailija
30/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia. Ovat olevinaan niin äijää kun nostelevat raskaita autonrenkaita (jos siis ovat sitä sorttia). En ole maailman miehekkäimpiä miehiä mutta silti tommoset naiset ei nappaa yhtään. Kyllä naisesta pitää löytyä sensuellia leidikkyyttä.

Entä jos on kumpaakin?

Vierailija
31/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Elina Gustafsson on superhottis, harmi, että tykkää vain naisista.

Vierailija
32/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika epämääräinen käsite. Itse olen naisellinen ja hyvin käyttäytyvä, enkä tee mitään tyypillisen miehisiä asioita tai työskentele miesvaltaisella alalla. Minua on silti pidetty miesmäisenä kokoni vuoksi. Se vaikuttaa olevan keino kommunikoida sitä, etten ole haluttava.

Miesmäinen nainen ei tarkoita isoa naista ainakaan minun mielestä.

Vierailija
33/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan enkelin näköinen mutta kiroilen ihan hirveästi ja muutenkin jutut on välillä melko äijätasoa. Olenko miehekäs nainen?

Herrasmies ei kiroile. Et ole miesmäinen ainakaan siksi.

Vierailija
34/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboja luultavimmin

Vierailija
35/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesmäinen nainen ei tarkoita isoa naista ainakaan minun mielestä.

En tunne itseänikään millään tavalla miesmäiseksi. Ja silti.

Vierailija
36/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies ei kiroile. Et ole miesmäinen ainakaan siksi.

Herrasmiehet eivät myöskään lesoile herrasmiehyydellään, joten mitä sinä siitä tietäisit?

Vierailija
37/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te pojat tuollaisia mietitte, ei edes miehekkäät naiset katso teidän suuntaanne.

Voitte siis rauhassa jatkaa keskenänne.

Vierailija
38/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa miesmäinen nainen? Antakaa jotain esimerkkejä, kuka on miesmäinen nainen? En oikein osaa sanoa, olenko vai en. Ehkä olen koska miehet eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta.

Pidän sekä ns. miesten että naisten jutuista, saha ja rälläkkä pysyvät kädessä, mutta käytän koruja ja tykkään pukeutua välillä mekkoihin. Vartaloltani olen pitkä ja hoikka, mutta harteikas, enkä mitenkään muodokas. Hiukset ovat pitkät ja käytän kevyttä meikkiä. Käyttäytymisessä on kai sekä feminiinisiä että maskuliinisia piirteitä. Huumorintajuni taitaa mennä sinne äijäosastolle.

Vierailija
39/44 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Elina Gustafsson on superhottis, harmi, että tykkää vain naisista.

Mun mielestä sen tyttöystävä on superhottis. Jos ne ikinä eroaa ja Emmille käy naisellinenkin nainen, antakaa sille mun numero.

Vierailija
40/44 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen kasvonpiirteet ovat vaikka miesmäiset vaikkakin hyvännäköiset niin haittaako? Jos nainen näyttää esim jonne aaronilta tai Ville valolta? Onko turn-off jos nainen ei ole se söpö tai klassisen kaunis marilynmonroe tai audrey hepburn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan