Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työkaveri tuoksuu vienosti parfyymille, esitätkö että saat kohtauksen?

Vierailija
16.07.2021 |

Siis että jos tuoksu on hyvin heikko, vain aavistus, ei päällekäyvä ollenkaan vaan pikemminkin sellainen pakeneva ja vaikeasti edes havaittava ellei mene liian lähelle, niin kun haistat aavistuksen tätä olematonta tuoksua, alatko hyperventiloida näyttävästi ja pidellä päätäsi toivoen ettei migreeni yllätä?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti allergia- ja astmaliiton suosittelemat tuotteet eivät ole tuttuja

Ei nekään sovi kaikille. Mulla on astma ja noista tulee ihan hirveä hengenahdistus. Kaverilla taas oireilee iho, eikä myöskään pysty noita käyttämään. Ja tämä ei edes ole mitään tavattoman harvinaista.

Vierailija
102/128 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puhuttiin töissä tästä, kun se eniten hajusteita käyttävä täti koviten niistä hajusteista valittaa.

Mulle hajusteet aiheuttaa hengenahdistusta (astma). Muuten selviän päivästä, mutta tämä yksi 50+ täti-ihminen vetää perässään sellaista hajupilveä, etten voi hänen perässään kulkea ellen saa pidätettyä henkeä koko matkaa. Yleensä siis vain välttelen hänen kanssaan samoissa tiloissa olemista. Sellainen pieni tuoksahdus ei haittaa kuin joidenkin tiettyjen harvojen hajujen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteyliherkät ovat vasta sitten onnellisia, kun joka paikassa haisee kiveshiki ja peräreiän ympärys.

Vierailija
104/128 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä suoritettu: kirjoitti:

Hajusteyliherkät ovat vasta sitten onnellisia, kun joka paikassa haisee kiveshiki ja peräreiän ympärys.

Siinä vaiheessa alkaa ilmestyä hajuyliherkkiä, jotka kieltävät kaikki ihmiskehosta irtoavat ödöörit.

Vierailija
105/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee erektio ja kiihoittunut olo kun haistan naisen parfyymin.

Täytyy mennä vessaan käteen vedolle ja miettiä samalla sitä hemaisevaa työkaveria.

Vierailija
106/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävä suoritettu: kirjoitti:

Sinä et taida isommin käydä pesulla vaan pistät lisää hajustetta päällesi.

Vierailija
107/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä on sillä, onko ihminen hajusteyliherkkä vai allerginen, jos lopputulos on kuitenkin sairauskohtaus?

Ilmeisesti Suomessa on joko harvinaisen paljon epäempaattisia, ymmärtämättömiä ihmisiä tai paljon sellaisia, jotka teeskentelevät oireita, kun tämä nyt on sen luokan ongelma, että sivukaupalla tulee aiheesta viestiä.

Minusta veronmaksajana tuntuu ihmeelliseltä, että hajusteiden käyttöä ei mitenkään rajoiteta ja kuitenkin se aiheuttaa kuormitusta sairaanhoidolle ja tappiota työnantajille, kun sairaslomapäiviä tulee. Hajusteista ei kuitenkaan ole mitään varsinaista hyötyä. Ihminen pystyy peseytymään ja pysymään puhtaana ilman hajusteitakin, eli hajustetun vastakohta ei ole eritteiltä haiseva.

Vierailija
108/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se, kun hajustettuja pyykinpesuaineita ja hajuvesiä käyttävät tartuttavat ne tuoksunsa tuoleihin ja niistä sitten hajut tarttuu omiin vaatteisiin. Tai jos joku laittaa takkinsa naulakkoon niin, että se koskettaa mun takkia. Aina ei edes saa niitä hajuja pois edes pesussa saati tuulettamalla. Mulla meni yksi parempi nahkatakki kerran täysin pilalle, kun eräs nuori mies, joka kävi tuuraamassa mun työpisteellä oli laittanut takkinsa naulakossa mun takin päälle.

Jos joku kaataa vaikka punaviinit jonkun vaatteille, on hyvien tapojen mukaista korvata puhdistus. Mut jos hajuilla pilaa toisen vaatteet, niin oot vaan rasittava draamailija... 

Siis tuolissa on istunut joku ennen sinua, jolla on ollut hajusteita, ja sitten sinä istut samalle tuolille ja hajusteet hyppäävät vaatteisiisi, eivätkä lähde pesussakaan?! Niin pilalle menee vaatteesi että et voi niitä enää käyttää?

Oletko jutellut noista neurooseistasi jonkun ammatti-auttajan kanssa?

Vierailija
109/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on sillä, onko ihminen hajusteyliherkkä vai allerginen, jos lopputulos on kuitenkin sairauskohtaus?

Ilmeisesti Suomessa on joko harvinaisen paljon epäempaattisia, ymmärtämättömiä ihmisiä tai paljon sellaisia, jotka teeskentelevät oireita, kun tämä nyt on sen luokan ongelma, että sivukaupalla tulee aiheesta viestiä.

Minusta veronmaksajana tuntuu ihmeelliseltä, että hajusteiden käyttöä ei mitenkään rajoiteta ja kuitenkin se aiheuttaa kuormitusta sairaanhoidolle ja tappiota työnantajille, kun sairaslomapäiviä tulee. Hajusteista ei kuitenkaan ole mitään varsinaista hyötyä. Ihminen pystyy peseytymään ja pysymään puhtaana ilman hajusteitakin, eli hajustetun vastakohta ei ole eritteiltä haiseva.

Et ole sitten esim keski-Euroopassa matkustanut ikinä?

Vierailija
110/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle iskee migreeni jos joudun katsomaan vastavärejä yhdessä. Esimerkiksi jos työkaverilla tai asiakkaalla on punaista ja vihreää samaan aikaan yllään, tai sinistä ja keltaista tai violettia ja oranssia ( tämä ehkä pahin).

Olen vaatinut töissä työnantajalta toimia, jotta migreenini loppuisivat, tuloksetta. Törkeää!

Vierailija
111/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, hiki on ihan järkyttävä kun se lemuaa huoneessa! Sitten vielä nämä hieltä haisevat pesevät pyykkinsä jossain neljässäkympissä ja kun tulevat ”puhtaat vaatteet” päällä töihin, alkavat taas haista kuin rankkitynnyrit.

Miksi hiellä saa kiusata vapaasti ihmisiä?

Mille rankkitynnyri haisee? Mikä se edes on? En ole koskaan nähnyt enkä päässyt haistamaan.

Vierailija
112/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle iskee migreeni jos joudun katsomaan vastavärejä yhdessä. Esimerkiksi jos työkaverilla tai asiakkaalla on punaista ja vihreää samaan aikaan yllään, tai sinistä ja keltaista tai violettia ja oranssia ( tämä ehkä pahin).

Olen vaatinut töissä työnantajalta toimia, jotta migreenini loppuisivat, tuloksetta. Törkeää!

Mulla raidat tekee samaa, etenkin valko-musta marimekkopaita on takuuvarma migreenin aiheuttaja.

Valkomusta pukeutuminen ylipäätään.

Vierailija
113/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain aitoja kalliita tuoksuja, ei sisällä keinotekoisia tuoksuaineita!

Keinotekoiset tekevät oireita.

Aidot eivät.

Mutta jos naamani ei miellytä jotain naista, niin johan sitä pian yskittää.

Ei ole miehillä sitä asenneyskää ollut vielä.

No tuota... kaikissa hajuvesissa on synteettisiä ainesosia. Myos niissä "kalliissa". 

Itse asiaan: parfyymissa ei tarvitse kylpeä. Luulen, etta jotkut ovat tulleet ns. "sokeaksi" omalle tuoksulleen, niin voimakkaasti tuoksuu hajuvesi heidän ympärillään. Näistä haisuleista loytyy paljon nykytrendin mukaisia makeita tuoksuja käyttävä naisia, mutta myos miehiä.

Minä käytän hajuvettä omaksi ilokseni, enkä edes halua muiden haistavan sitä, paitsi jos tulee halausetäisyydelle. En halua myoskään ajattelemattomien ihmisten "tuoksupommeja" omaan "ilmatilaani".  Tuoksu on minulle tärkeä osa pukeutumista, ja käytän muuten aina hajustamattomia hygieniatuotteita, jotteivät ne häiritse hajuveden tuoksua. Pahimmat tuoksut ovat kokemukseni mukaan pesu- ja huuhteluaineissa. 

Vierailija
114/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommenteista taas huomaa että on ok haista hielle ja paskalle mutta ei puhtaalle ja hyvälle.

Puhtaus ei haise eikä tuoksu millekkään. Paskan hajuako itse peität hajusteilla? Miksi et peseydy?

Et vain enää haista omaa löyhkääsi.

Pesen itseni hajustamattomilla pesuaineilla. Deodorantti myös hajustamaton. En käytä mitään tuoksullisia kemikaaleja. Onko hajusteilla jokin oleellinen vaikutus puhtauteen? Oikeastikko joku peittää pahaa hajuaan ja likaisuuttaan hajusteilla?

Olen joskus ostanut hajusteetonta rasvaa, jonka hajusta en pitänyt. Tuli mieleen liiman tuoksu. Ei kiitos sellaisia tuotteita kun voi käyttää hyviä tuoksuja

Vierailija
115/128 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään aina työpäivän jälkeen haistelemaan hyvännäköisen naistyöntekijän tuolia ja vedän käteen samalla

Vierailija
116/128 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul Hausser kirjoitti:

Itselleni tulee erektio ja kiihoittunut olo kun haistan naisen parfyymin.

Täytyy mennä vessaan käteen vedolle ja miettiä samalla sitä hemaisevaa työkaveria.

Itsellä sama juttu. Aina kun vedän käteen mietin hyvännäköisiä naistyökavereita. Väilillä haistelen heidän tuolejaan. On muuten hyvät aromit kun koko päivän peppu siinä istunut ja hikoillut

Vierailija
117/128 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli joku sipulille muka herkkä tapaus. Riitti kun sanoi että tilas sipuli-paprika-kinkku pitsan niin alkoi samantien uhriutuminen eikä voinu tulla kahvihuoneen lähellekkään. Ja ne aivastelut ja silmien hieromiset...

Ja joo,en tilannut,enkä tehnyt leipiä missä sipulia,  riitti ku sano vaan.

Vierailija
118/128 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ole päästäni viallinen kuten ap tuntuu olevan. Ei normaali ihminen ala mitään showta vetämään.

Hajuille herkkiä ihmisiä on ihan oikeasti olemassa, mutta he eivät vedä mitään ihme showta, vaan vajaaälyiset teeskentelijät ja asialla virnuilijat vetää shown.

Vierailija
119/128 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, mulla tulee pahat reaktiot sellaisista hieltä haisevista ituhipeistä, jotka ”venyttävät hiustenpesuväliä” eltaantunut rasvapilvi seuraa näitä jeesuksia, missä kulkevatkin. Samat hipit pesevät pyykkinsä pesupähkinöillä kolmessakympissä ja kuvittelevat olevansa puhtaita. Voi yöks. PultsariPenakin haisee paremmalle. Viina sentäs tappaa bakteerit.

Vierailija
120/128 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaveri tuoksuu eli haisee vienosti parfyymille, en esitä saavani kohtausta, vaan saan kohtauksen. Tilanteesta riippuen joko kerron siitä tai kärsin hiljaa.

Tyhmille on turha yrittää takoa järkeä päähän, koska "minulla on oikeus, minulla on oikeus!". Parveketupakoitsijat, pyykinpesuaineiden ja erityisesti huuhteluaineiden lotraajat, "en usko allergioihin" -tyypit ja "en käytä hajusteita, ainoastaan suihkusaippuaa/Rexonaa" -tollot kuuluvat kaikki samaan itsekeskeiseen porukkaan.

Maailma ei valitettavasti pyöri sinun ympärilläsi. Liiallista parfyymien käyttöä itsekin vältän, mutta kyllä jokainen saa pestä itsensä tuoksullisilla pesuaineilla ja shampoolla halutessaan etkä sinä voi siitä loukkaantua.

Parveketupakoinnista olen kanssasi samaa mieltä, se pitäisi kieltää ihan maanlaajuisella lailla - se nimittäin sairastuttaa myös viattomat naapurit oikeasti myrkyllisillä ja syöpää aiheuttavilla kemikaaleillaan.

:D :D :D "Et voi siitä loukkaantua" :D Ei mulla mitään tarvetta ole henkisesti asiasta loukkaantuakaan, kun loukkaannun fyysisesti! :D Saan ALLERGISEN kohtauksen, enkä mitään draamakohtausta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan