Mitä tekee apulaiskouluttaja armeijassa? Mies sitten meni ihastumaan.
Jumalauta, mies käy armeijaa nyt 25-vuotiaana. Hän suoritti armeijassa rekkakorttia ja tapasi tällä "rekkakurssilla" jonkun misun kenestä papattaa nyt jatkuvasti lomilla, eli on selvästikin ihastunut. Tyttö aloitti armeijan puolta vuotta aiemmin kuin mieheni eli hänellä kuulema on jo kortti ja siksi on kouluttamasta. Mitä nämä apulaiskouluttajat tekee armeijassa? Opastavatko kahden kesken rekalla ajamista? Yritän vain jäljittää sitä, onko ujo mieheni tehnyt oikeasti jotain sen eteen, että he tutustuvat vai onko se tapahtunut ikään kuin "vahingossa". Miehen edessä en tahdo nöyryyttää itseäni enempää ja kysellä häneltä. Toivon tietäviä vastauksia. Harmittaa :(
Kommentit (44)
Oih, missä tällaisia leirejä on? Minäkin oisin voinut, toi makkaranpaisto kuulostaa kivalta. Me kun vaan taisteltiin ja harjoiteltiin millon mitäkin irtaantumista yömyöhään, sitten pitikin jo mennä nukkumaan. Yössä tunnin kipinä ja tunnin vartio, ehti siinä sen kaksi kolme tuntia nukkumaan, eipä ois voinu vähempää kiinnostaa pikkuflirtti. Mut ehkä jääkäreillä onkin eri hommat kuin lorvikuskeilla, ne varmaan ehtiikin vaan paistella makkaraa.
-res.vänr. nainen
[/quote]
Mä ainakin vaan lorvin intissä. Valitin vaan millon mistäkin niin pääs helpolla.
Mä oon varmaan sairaan ruma nainen kun ei mua kukaan intissä vokotellut. Ei ole ylipainoa, aknea, erityisen outoja kasvonpiirteitä tai muuta sellaista, en haise pahalta tms. Silmälaseja käytin kylä armeijassa. Mutta ei todellakaan yhtään iskuyritystä. Olin kyllä vanhempi kuin pojat, mun aikana siellä oli vielä 17-vuotiaitakin, itse mennessä 24v, mutta jotkut pojat luulivat inttikevään ylioppilaaksi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:05"]Odota kun ne paistaa metsäleirillä yhdessä makkaraa. Aurinko laskee, ilta hämärtyy ja kädet on samalla makkaratikulla.
[/quote]
Oih, missä tällaisia leirejä on? Minäkin oisin voinut, toi makkaranpaisto kuulostaa kivalta. Me kun vaan taisteltiin ja harjoiteltiin millon mitäkin irtaantumista yömyöhään, sitten pitikin jo mennä nukkumaan. Yössä tunnin kipinä ja tunnin vartio, ehti siinä sen kaksi kolme tuntia nukkumaan, eipä ois voinu vähempää kiinnostaa pikkuflirtti. Mut ehkä jääkäreillä onkin eri hommat kuin lorvikuskeilla, ne varmaan ehtiikin vaan paistella makkaraa.
-res.vänr. nainen