Mitä tekee apulaiskouluttaja armeijassa? Mies sitten meni ihastumaan.
Jumalauta, mies käy armeijaa nyt 25-vuotiaana. Hän suoritti armeijassa rekkakorttia ja tapasi tällä "rekkakurssilla" jonkun misun kenestä papattaa nyt jatkuvasti lomilla, eli on selvästikin ihastunut. Tyttö aloitti armeijan puolta vuotta aiemmin kuin mieheni eli hänellä kuulema on jo kortti ja siksi on kouluttamasta. Mitä nämä apulaiskouluttajat tekee armeijassa? Opastavatko kahden kesken rekalla ajamista? Yritän vain jäljittää sitä, onko ujo mieheni tehnyt oikeasti jotain sen eteen, että he tutustuvat vai onko se tapahtunut ikään kuin "vahingossa". Miehen edessä en tahdo nöyryyttää itseäni enempää ja kysellä häneltä. Toivon tietäviä vastauksia. Harmittaa :(
Kommentit (44)
Tässä ketjussa ei ole sanottu kertaakaan provo tai jätä se sika! Hyvä mammat, edistystä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 23:50"]Tässä ketjussa ei ole sanottu kertaakaan provo tai jätä se sika! Hyvä mammat, edistystä.
[/quote]
Niinpä, osataan me vastailla ihan asiallisestikin, jos aloituksesta huomaa, ettei ole provo kyseessä. Provossa asiat ei täsmää ja sen kyllä huomaa melko pian.
Kysy ukolta suoraan, että oletko ihastunut siihen rekkalesboon seuraavan kerran, kun itse ottaa puheeksi. Sitten kun sanoo, että en, kysy miksi hän jatkuvasti vatvoo hänestä. Mies ei ehkä oikeasti ole edes ihastunut häneen, ihailee vain jotenkin muuten. Saattaa avata miehen silmät asialle ja tajuaa, kuinka hölmöiltä ja loukkaavilta hänen puheensa ovat kuulostaneet.
Itse en todellakaan tiedä asiasta, mutta luulisin, että on jotenkin neuvomassa joissain asioissa. Varsinaisen vastuun koulutuksesta ottaa kuitenkin oikeat opettajat.
Luultavasti armeijassa tutustutaan esimerkiksi illalla juuri "vahingossa". Voit lohduttautua sillä, että armeijassa kaikkiin naisiin oikeastaan ihastutaan, vaikka siviilissä ei sitten kiinnostaisikaan. Siellä ne miehet on niin kovilla ja puutteessa, että kuka tahansa lortto kelpaa.
En ole rekkaa intissä ajanut mutta kyllä se joku koulitus on missa ovat tutustuneet luuötavadti miehesi vielä kutsuu tätä naista rouva alikersantiksi
Naiset armeijassa, ne on jostain syystä aina miesten heikko kohta? En tajua mikä niissä vetoaa, mun ex oli ihan samanlainen.
Silläkin oli samassa komppaniassa (vai mikä ryhmä lie nimeltään?) "joku kuuma tyttö" ja kuulemma kaikki miehet sen perään kuolasi ja flirttaisi, joku onnekas pääsi sitten koittamaankin.
No näin kuvan tästä tytöstä jonkin ajan kuluttua ja voin sanoa ettei ollut mikään kaunotar. Hiukan ehkä tavista "vähemmän kaunis". En tajunnut että mitä ne kuolasi, kun ei kukaan sen käytöstä tai luonnetta kehunut. :D
Ole varuillasi, luulen että on sama juttu kuin naisilla poliisien kuolaaminen. :D
No se on sellainen köyhän ja aran pojan lady domina. Vähemmästäkin ihminen ihastuilee, kun ei muutakaan järjellistä puuhaa ole.
Hmmm... mahtaako poikaystäväni olla ihastunut inttikavereihin sekä poikia, että tyttöjä, kun ei muista puhukaan loman aikana. Hei, ihan oikeasti intti on nyt iso osa arkea, että kaikki nyt vaan pyöriin sen ympärillä ja kohta se on ohi.
Yritä jäljittää esimerkiksi Facebookista, jos tiedät sen nimen. Katso miltä vaikuttaa onko tosiaan vaan joku inttiihastus vai onko mies oikeasti kiinnostunut.
Soita kuule jollekin kenraalille ja pyydä sitä järjestämään niin että se blondi tyttönen ei vikittele sun miestä.... :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Siihen aikaan kun itse olin intissä, ei siellä naisia ollut. En myöskään tiedä rekkakursseista sen enempää, mutta itse olin apukouluttajana aliupseerikoulussa. Apukouluttaja eli santsari on aliupseeri, joka kouluttaa aliupseerioppilaita. Mukavaa hommaahan tuo oli :D
Ajotunneista vastaavat vain ja ainoastaan pätevät ajo-opettajat. Kukaan rouva alikersantti ei kipua samaan hyttiin ajotunneilla jos häneltä jo kortit löytyy. Jotain tyyppikoulutuksia (näinkin yksinkertaisia juttuja kuin tämä tässä on tämän ja tämän mallin Scania, vaihteisto löytyy tuosta ja jarru tuosta) voivat antaa alijohtajatkin, mutta äärimmäisen harvoin mitään privaattia kahdenkeskista - paitsi jos koulutettava on niin töhö ettei vielä seitsemännenkään kerran jälkeen erota kaasua jarrusta tms.
Armeija on hyvin keskeinen osa elämää siinä vaiheessa kun palvelusta suoritetaan, joten on enemmän kuin odotettavaa että lomillakin puheet liikkuvat inttikavereilla. Pakollinen kysymys: mikä on miehen saapumiserä jos on jo päässyt näin kaksi viikkoa saapumisestaan rekan rattiin? Jos taas aloitti tammikuussa intin niin edellinen saapumiserä kotiutui juhannuksena.
korppi II/10, intissä autonkuljettajana
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:15"]Ajotunneista vastaavat vain ja ainoastaan pätevät ajo-opettajat. Kukaan rouva alikersantti ei kipua samaan hyttiin ajotunneilla jos häneltä jo kortit löytyy. Jotain tyyppikoulutuksia (näinkin yksinkertaisia juttuja kuin tämä tässä on tämän ja tämän mallin Scania, vaihteisto löytyy tuosta ja jarru tuosta) voivat antaa alijohtajatkin, mutta äärimmäisen harvoin mitään privaattia kahdenkeskista - paitsi jos koulutettava on niin töhö ettei vielä seitsemännenkään kerran jälkeen erota kaasua jarrusta tms.
Armeija on hyvin keskeinen osa elämää siinä vaiheessa kun palvelusta suoritetaan, joten on enemmän kuin odotettavaa että lomillakin puheet liikkuvat inttikavereilla. Pakollinen kysymys: mikä on miehen saapumiserä jos on jo päässyt näin kaksi viikkoa saapumisestaan rekan rattiin? Jos taas aloitti tammikuussa intin niin edellinen saapumiserä kotiutui juhannuksena.
korppi II/10, intissä autonkuljettajana
[/quote]
Ok kiitos tämä selvensikin aika paljon :) mies siis aloitti tammikuussa intin ja oli nyt keväällä suorittamassa korttia. Nyt sitten jo muissa hommissa tuolla armeijassa, mutta edelleen jaksaa höpöttää tästä naikkosesta. Joulukuussa pois.
mikäs intin välttelijä tämä ap:n mies on kun vanhana äijänä joutuu vielä teinien sekaan? tuskin kuitenkaan mikään lääkäri joka opintojen takia olis viivästyttänyt intin käyntiä vaan ihan tavallinen laiskuri vain...
Ettekö muista enä alkuvuoden Varusmieslehden juttua seksistä armeijassa? Eikös siinä juuri puhuttu että seksi on oletettua yleisempää ja oliko niin että kuivaushuoneet niitä yleisiä panopaikkoja?
Ja se että esimies-alainen-suhteet yleisiä, koska miehet kokee ne kiihottavina.
Kyllä ne puheet kaikilla intissä olevilla yleensä ovat pelkkää inttiä lomienkin aikana. En ole käynyt armeijaa mutta luulen että joillekin miehille jotka siellä ovat nuo naispuoliset kouluttajat ovat tärkeitä elämänkumppanin 'korvikkeita', ei siis pettämismielessä vaan jonkinlaisena turvallisena tsempparina. Nainen intissä on todennäköisesti vähän kuin majakka myrskyävällä merellä. Tavanomainenkin tyttö näyttää miehestä kauniilta miesten keskellä.
Kuulostaa siis enemmän ankanpoikamaiselta leimautumiselta kuin romanssilta tuo. Voihan miehesi olla häneen ihastunut, mutta se johtuu nimenomaan siitä että joku random nainen on intissä merkityksellisempi, koska hän voi olla ainoa nainen jonka kanssa mies saa olla tekemisissä sinä päivänä. Ja muista että jokainen taantuu intin alkukuukausina jonkin verran, vanhemmat nuorempia enemmän.
Silläkin on suuri ero, selittääkö mies naisesta niinkuin oikeasti jostain rakkaastaan vaiko niinkuin kavereistaan. Onko miehellä hyviä naispuolisia kavereita? Kertoilenko hän heidän kuulumisia? Oletko varma, että et vain ylireagoi, kun et voi itse vaikuttaa tähän naisen tapaamiseen samalla tavalla kuin vaikka viattomien naisystävien?