Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraiden kutsumisesta - kumpi meistä on kohtuuton, minä vai mies?

Vierailija
16.07.2021 |

Mies tykkää kutsua meille vieraita ja myös yökylään. Nykyään pariskuntina/perheinä.

Ongelmana minun kannaltani on se, ettei mies siivoa eikä tee ruokaa. Ei arkena eikä silloinkaan, kun vieraita tulee. Kaikki on siis minun vastuullani. Miehen mielestä ei tarvitse siivota eikä tarjota juuri mitään. Mielestäni taa pitäisi olla perussiistiä ja kyllähän ainakin yövieraille tulee olla muutakin kuin jäätelöpuikko.

Minulle olisi se ja sama, jos miehen kaverit tulisivat yksin. Mutta usein kyseessä on yön yli kestävä koko perheen vierailu, jossa minun tulee olla paikalla. En kehtaa olla tekemättä mitään.

Miehen mielestä olen niuho ja tapan hänen sosiaalisen elämänsä.

Itsekin kutsun välillä vieraita (en usein yökylään) ja silloin kyllä hoidan paikat ja tarjoilut kuntoon enkä odota mieheltä mitään.

Mitä tässä tulisi tehdä?

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
282/284 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä tulisi tehdä?

Annat miehen kutsua "sosiaalisen elämänsä" kylään, vaikka yökylään, etkä itse tee mitään vieraiden viihtymisen eteen. Eiköhän nuo kohta ymmärrä, että ruokaa ei ole tarjolla, ja jättävät jatkossa tulematta

Edelleenkin, millä planeetalla miehet ei osaa käydä kaupassa ja ostaa vaikka palvelutiskiltä valmista kotiruokaa? Kerro ihmeessä missä näin on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella teistä on tosi vanhanaikaiselta kuulostavat liitot. Meillä on 5 lasta ja päälle nelikymppinen. Teen vuorotyötä, mies vaan 8-16 ja kyllä meillä mies hoitaa enemmän lapsia ja kotia. Tietysti koska aikataulut tekevät sen helpommaksi. Te tunnutte tykkäävän että teille mies on joku extra lapsi siinä: 'anna ku äiti vähän siivoilee aina jne'. Ihan uskomattoman hirveältä kuulostaa, toivottavasti tuollaisessa kodissa ei kasvateta yhtään lasta, vääristynyt parisuhdemalli jota ei missään nimessä kannatta siirtää eteenpäin. Hei nuijat/muijat 1800 luku meni jo!!!!!!!!!!

Vierailija
284/284 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitää olla paikalla? Tai olla tekemässä jotakin?

Omissa vaatimuksissaan kumpikaan ei ole kohtuuton, kohtuutonta on sen sijaan vaatia toiselta sitä samaa miten toimisi itse. Jos miehelle ja vieraille on ok että ei tarjota mitään en näe mitään syytä miksi minun sitten pitäisi näille jotakin tarjota.

Kuka ihmeessä haluaa yökylään. Kotona on paaaljon parempi olla.

Ja mies laittakoon itse vieraille eväät sun muuta. Kaikkeen ne naiset suostuukin. Ihmettelen kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi