kuinka saada kunnon sairasloma
Tarviin pikaista jeesiä! Tarviisin ehdottomasti muutaman viikon sairasloman. Tämä ei ole laiskuutta vaan kertaluontoinen tarve, enkä tule käyttämään tätä hyväksi toiste. Pari valittamisen aihetta löytyykin, mutta kuinka saada varmasti ainakin pari viikkoa nyt alkuun? Tänään pitäisi varata aikaa.
terveisin hyvin epätoivoinen ihminen
Kommentit (86)
Hyppää vaikka auton alle, toki siinä on riskinsä, mutta ei kai se ketään haittaa.
Vituttaa tuollaiset vastuuttomat ihmiset. Miehellä oli yksi työntekijä viime vuonna joka oli JATKUVASTI "sairaana", ei voitu potkujakaan antaa, onneksi sopimus oli määräaikainen. Itse hoidan yrityksen talouspuolta ja yksi työntekijä maksaa ihan helvetisti eikä tuo kyseessäoleva tuonut juurikaan rahaa firmalle, kun ei töitäkään tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 07:32"]
Selkä: et pysty suoristautumaan, lääkärissä itku silmässä
masennus: huokailet, kun et pysty mitään tekemään etkä saa mitään aikaiseksi, vähättelet oireitasi
tsemppiä!
[/quote]
Masennuksella meillä ainakin eukot hakee saikkua, kun vituttaa. Olen kyllä miettinyt, että voisi itsekin joskus olla vähän uupunut ja ei saa unta ja on paha olo ja itsetuhoisia ajatuksia.
Masennus on nykyajan muotidiagnoosi, joten sillä näpsäkästi saa pari, kolme viikkoa saikkua. Niin ne tekee kuule muutkin, mutta ei sano sitä missään, joten heitä ei haukuta jossain aaveepalstalla. Tämäkin palsta on täynnä näitä masislääkkeiden nappalijoita, joita me työssäkäyvät elätetään, kun heillä on niin kamalan vaikeaa.
Joten hyvällä omalla tunnolla pari viikkoa saikkua. Jaksaa taas elättää näitä kotimammoja ja masentuneita lusmuja.
Hyvällä lykyllä feikkauksesi näkevä lääkäri kirjoittaa niin vittuilevan sairauskertomuksen, että terveyskeskuksessasi ovat aina jatkossakin varuillaan "sairastamisesi" kanssa.
Masennuksella meillä ainakin eukot hakee saikkua, kun vituttaa. Olen kyllä miettinyt, että voisi itsekin joskus olla vähän uupunut ja ei saa unta ja on paha olo ja itsetuhoisia ajatuksia.
Masennus on nykyajan muotidiagnoosi, joten sillä näpsäkästi saa pari, kolme viikkoa saikkua. Niin ne tekee kuule muutkin, mutta ei sano sitä missään, joten heitä ei haukuta jossain aaveepalstalla. Tämäkin palsta on täynnä näitä masislääkkeiden nappalijoita, joita me työssäkäyvät elätetään, kun heillä on niin kamalan vaikeaa.
Joten hyvällä omalla tunnolla pari viikkoa saikkua. Jaksaa taas elättää näitä kotimammoja ja masentuneita lusmuja.
[/quote]
mä sain vain viikon raskausajan masennuksesta. toki viikko mulle riitti, mutta miten heti saa 2-3 viikkoa jos vähän vituttaa?
Lääkärit ei kuule ole mitään tyhmiä ihmisiä. Et tule saamaan parin viikon saikkua, jos olet terve. Unohda koko juttu, ap, ja mieti vähän omaa moraaliasi.
Aloittaja...seuraava työnanajasi voi laittaa sut työhöntulotarkastukseen.
Nykyinenkin voi kiistää tuomasi saikun ja määrätä sut erkoislääkärin arvioon.
Usko nyt että nykyään lääkärit ovat paljon tarkempia sairaslomia määrätessään.
Ja se että tarvitset kaksi työviikkoa henkilökohtaisiin asioihin vaikka olet osa-aikainen, ilman että kykenet edes reilusti keskustelemaan työnantajan
kanssa antaa kuvaa että olet jo ehkä poltellut siltojasi töissä?
Rannekipu. Mulla on ollu sitä vaivaa oikeasti. Lääkäri kirjoitti n. kolme viikkoa saikkua.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:51"]Aloittaja...seuraava työnanajasi voi laittaa sut työhöntulotarkastukseen.
Nykyinenkin voi kiistää tuomasi saikun ja määrätä sut erkoislääkärin arvioon.
Usko nyt että nykyään lääkärit ovat paljon tarkempia sairaslomia määrätessään.
Ja se että tarvitset kaksi työviikkoa henkilökohtaisiin asioihin vaikka olet osa-aikainen, ilman että kykenet edes reilusti keskustelemaan työnantajan
kanssa antaa kuvaa että olet jo ehkä poltellut siltojasi töissä?
[/quote]
Todella paska työntekijä kyseessä. Täytyy toivoa että ei satu koskaan alaiseksi.
1. Menet duuniin normaalisti
2. kesken palaverin karjaiset täysillä "VITTUMÄENJAKSAENÄÄTEITÄ", heität kaikki vaatteet pois ja lähdet juoksemaan pitkin konttorin käytäviä samalla huudellen tuijottaville työkavereille jotain sekavia lauseenpätkiä.
3. Jos haluat varmistaa loman niin kannattaa varata esim. pikku muovipussiin jotain ulosteita joita voi sormenpäällä sivellä siinä juostessa yläruumiiseen.
saattaa tietty olla, että itse et pääse valitsemaan missä sen parin viikon lomasi vietät, mutta loma kuin loma vai mitä? :)
Sano kuule sille rakkaallesi että lomaillaan myähemmin... säälittävä reppana ole ja toisaalta voisitki tutkituttaa pääsi lekurilla...
Lääkärillä käyty ja neljän viikon saikku ansaittu :))
ap
Vaati hieman masentuneen esittämistä, mutta ei onneks tullut diagnoosiksi ihan masennus :)
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:10"]
No milläpä ansaitsit?
[/quote]
Kerroin elämäntilanteestani ja uniongelmistani. Myös mainitsin päänsäryt.
ap
Leuhkit vielä täällä petoksellasi. Toivottavasti pomo tai pari kollegaa on linjoilla!
Jäikö teidän töistä joku aivan terveenoloinen pois neljän viikon sairaslomalle tänään? Jos jäi, niin kilautapa pomolle ja vinkkaa ketjusta!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:16"]
No milläpä ansaitsit?
[/quote]
ap
[/quote]
En usko, että tolla neljää viikkoa saa. Älä valehtele, ap. Et saanut mitään, ja nyt yrität vimmatusti pelastaa kasvot.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:17"]
Leuhkit vielä täällä petoksellasi. Toivottavasti pomo tai pari kollegaa on linjoilla!
Jäikö teidän töistä joku aivan terveenoloinen pois neljän viikon sairaslomalle tänään? Jos jäi, niin kilautapa pomolle ja vinkkaa ketjusta!
[/quote]
Sori vaan, et tiedä mitään mun elämäntilanteestani tai ongelmistani :D
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:16"]
No milläpä ansaitsit?
[/quote]
ap
[/quote]
En usko, että tolla neljää viikkoa saa. Älä valehtele, ap. Et saanut mitään, ja nyt yrität vimmatusti pelastaa kasvot.
[/quote]
En kyllä tässä tarkemmin yksilöi sitä syytä jolla loman sain. Pian tunnistaa joku. Sairasloma neljä viikkoa.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:17"]
[/quote]
Sori vaan, et tiedä mitään mun elämäntilanteestani tai ongelmistani :D
ap
[/quote]
Sulla ei ole muita ongelmia, kun typerien provojen kirjoittelu helteen huumaamille av-mammoille maanantain kunniaksi. :D Vaikka saikuttajia riittääkin, ei kukaan sentään sano ensin ''tarvitsevansa'' saikkua johonkin, ja sitten sen jälkeen kerro kuinka on ANSAINNUT kuukauden sairasloman.. äly hoi
Mielenterveysongelma..unettomuus..mutta se saikku maksaa tulevaisuudessa..ei lainaa..henkivakuutusta.