kuinka saada kunnon sairasloma
Tarviin pikaista jeesiä! Tarviisin ehdottomasti muutaman viikon sairasloman. Tämä ei ole laiskuutta vaan kertaluontoinen tarve, enkä tule käyttämään tätä hyväksi toiste. Pari valittamisen aihetta löytyykin, mutta kuinka saada varmasti ainakin pari viikkoa nyt alkuun? Tänään pitäisi varata aikaa.
terveisin hyvin epätoivoinen ihminen
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:10"]
No milläpä ansaitsit?
[/quote]
Kerroin elämäntilanteestani ja uniongelmistani. Myös mainitsin päänsäryt.
ap
[/quote]
En usko, että tolla neljää viikkoa saa. Älä valehtele, ap. Et saanut mitään, ja nyt yrität vimmatusti pelastaa kasvot.
[/quote]
LOL. Ja lääkäri kirjottaa tuolla perusteella neljä viikkoa saikkua? Not in a million years.
Siis, enhän mä tänne sitä merkittävintä saikkusyytä voi laittaa. Sanoin noi syyt ympäripyöreästi. Mutta pääasia että onnistui! :)
ap
Ap, meinaat että sait samalle päivälle ajan tk-lääkärille tosta vaan, nyt kesällä, ja noilla "oireilla"? Pomo päästi sut, terveen ihmisen, kesken työpäivän sinne lääkäriin? Ja lekuri kirjotti sulle neljä viikkoa saikkua? Hahahahahahaha. Joo, niin varmasti.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:29"]
Ap, meinaat että sait samalle päivälle ajan tk-lääkärille tosta vaan, nyt kesällä, ja noilla "oireilla"? Pomo päästi sut, terveen ihmisen, kesken työpäivän sinne lääkäriin? Ja lekuri kirjotti sulle neljä viikkoa saikkua? Hahahahahahaha. Joo, niin varmasti.
[/quote]
En saanut tklle. Kävin yksityisellä.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:29"]
[/quote]
En saanut tklle. Kävin yksityisellä.
ap
[/quote]
Ei tarvinnut kesken työpäivän mennä :)
ap
Mun duunissa eivät yksityislääkäreiden saikkutodistukset kelpaa. Pitää käyttää työterveyshuoltoa tai tk:sta lyhyemmissä saikuissa (esim. joku flunssa). Mutta onnea vaan, Ap! Työkaverisi toivottavat sinut 4 viikon kuluttua lämpimästi tervetulleeksi, kun ovat joutuneet hoitamaan sinunkin duunisi ;)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:33"]
Mun duunissa eivät yksityislääkäreiden saikkutodistukset kelpaa. Pitää käyttää työterveyshuoltoa tai tk:sta lyhyemmissä saikuissa (esim. joku flunssa). Mutta onnea vaan, Ap! Työkaverisi toivottavat sinut 4 viikon kuluttua lämpimästi tervetulleeksi, kun ovat joutuneet hoitamaan sinunkin duunisi ;)
[/quote]
Mulla on ihan sijainen, joten ei koidu muiden rasitteeksi tää loma :)
ap
No eikö voinu vaan sanoo, että reväytit vaikka olkapäätä, kun hommia teit. :)
Säälittävä ihmispaska joka ei ansaitse työpaikkaansa. Jos sulla on joku oikea tarve siihen lomaan niin kai sä sen oisit voinu kertoa täällä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:37"]
No eikö voinu vaan sanoo, että reväytit vaikka olkapäätä, kun hommia teit. :)
[/quote]
Olis tietty voinut, mutta raskaampi ja oikeampi syy on henkisellä puolella.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:38"]
Säälittävä ihmispaska joka ei ansaitse työpaikkaansa. Jos sulla on joku oikea tarve siihen lomaan niin kai sä sen oisit voinu kertoa täällä.
[/quote]
En voi kertoa! Se paljastaisi ihan henkilöllisyyden pian. Ei netissä kaikkea voi kertoa.
ap
No onpa täällä taas jeesustelijat vauhdissa, oletteko itse jotain täydellisiä ihmisiä? Joskus vois myös lääkärit katsoo peiliin. Ite hain kerran saikkua ku oli ollu unettomuutta pari viikkoa ja olin helvetin väsynyt. Samaan aikaan oli tullut ero pitkästä suhreesta. Lisäksi työssäni on yli 12h työpäiviä ja fyysisesti rankkaa. Purskahdin itkuun vastaanotolla ja lääkäri vain vittuili onko unettomuus syy olla pois töistä. Sain päivän saikkua. Kiitos. Nyt, puolen vuoden jäljeen tilanne on pahentunut ja sain pitkän saikun uupumuksesta. Niin. Että jos ongelmiin puututtais ajoissa niin olis parempi kaikille.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:43"]
No onpa täällä taas jeesustelijat vauhdissa, oletteko itse jotain täydellisiä ihmisiä? Joskus vois myös lääkärit katsoo peiliin. Ite hain kerran saikkua ku oli ollu unettomuutta pari viikkoa ja olin helvetin väsynyt. Samaan aikaan oli tullut ero pitkästä suhreesta. Lisäksi työssäni on yli 12h työpäiviä ja fyysisesti rankkaa. Purskahdin itkuun vastaanotolla ja lääkäri vain vittuili onko unettomuus syy olla pois töistä. Sain päivän saikkua. Kiitos. Nyt, puolen vuoden jäljeen tilanne on pahentunut ja sain pitkän saikun uupumuksesta. Niin. Että jos ongelmiin puututtais ajoissa niin olis parempi kaikille.
[/quote]
No näinpä juuri. Kiva kuulla että joku ymmärtää. Aina ei tarvitsisi mennä siihen hajoamispisteeseen.
ap
Tuollainen m*lkku ei tarvitse koskaan työpaikkaa. >:)
Toisaalta niin taitaa olla, että niillä, jotka kiivaimmin tuomitsevat, on itsellään pahempia mörköjä kaapissa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 06:27"]Tarviin pikaista jeesiä! Tarviisin ehdottomasti muutaman viikon sairasloman. Tämä ei ole laiskuutta vaan kertaluontoinen tarve, enkä tule käyttämään tätä hyväksi toiste. Pari valittamisen aihetta löytyykin, mutta kuinka saada varmasti ainakin pari viikkoa nyt alkuun? Tänään pitäisi varata aikaa.
terveisin hyvin epätoivoinen ihminen
[/quote]
Masennus? Ole vielä oikein yhteistyöhaluinen ja halukas aloittamaan lääkityksen, lääkkeet on tosi edullisia, haet apteekista muttet syö oikeasti.
Hei!
Kiitos aktiivisuudestanne ja siitä että joku keskusteluun osallistuja on linkittänyt viestiketjun yrityksellemme. Olemme saaneet vihjailuja siitä että eräs työntekijämme olisi jäänyt aiheettomalle sairauslomalle. Olemme kutsuneet hänet palaveriin ensi viikolla ja tarkoituksena on kartoittaa hänen terveydentilaansa ja kokonaistilannettaan työyhteisössä. Mikäli sairausloma todetaan tekaistuksi, ryhdymme jatkotoimenpiteisiin.
Yrityksellämme ei ole tapana käsitellä työpaikan asioita internetissä, mutta internetin ja sosiaalisen median rooli on nykyään valtava. On raskauttavaa, mikäli ilmenee että työntekijä on ylpeillyt netissä petoksellaan. Tämän vuoksi päätin kirjoittaa tänne. Saimme niin monta yhteydenottoa koskien yhtä ja tiettyä työntekijäämme, että mielestämme oli aiheellista ryhtyä selvittämään yhteydenottojen taustoja.
Kiitoksia yhteydenotoista ja hyvää kesää kaikille!
Terveisin,
A.T / Länsi-Suomen lääni
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 16:17"]
Leuhkit vielä täällä petoksellasi. Toivottavasti pomo tai pari kollegaa on linjoilla!
Jäikö teidän töistä joku aivan terveenoloinen pois neljän viikon sairaslomalle tänään? Jos jäi, niin kilautapa pomolle ja vinkkaa ketjusta!
[/quote]
Sori vaan, et tiedä mitään mun elämäntilanteestani tai ongelmistani :D
ap
[/quote]
Hymiösi kertookin niitten olevan TOOOOOSI vakavia, ap.