Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"
Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"
Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.
Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.
Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.
Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.
Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.
Kommentit (130)
Miten suurin osa miehistä sitten on parisuhteessa elämänsä aikana? Suomalaisen miehen ei sitten tarvitse ainakaan talouttaan valittaa, jos he kaikki ovat perintömiljonäärejä.
Katkera, pahansuova ihminen ei saa kumppania. Saahan asiaa rahattomuudellaan selitellä, kun peiliin ei pysty katsomaan.
Sinulla ei ole naista, koska koko itsetuntosi tuntuu perustuvan rahaan/rahan puutteeseen.
Asenteesiertoo vain sinusta itsestäsi ja siitä, että etsit materialistista naista. Et ilmeisesti osaa vuorovaikuttaa millään muulla tavalla, kuin esittelemällä mammonaa. Olet säälittävä ja ihmiset, joille tuota kerrot, tuntevat noloa myötähäpeää sinusta, eivätkä suinkaan pahastu naisten pinnallisuudesta tai materialistisiudesta, koska kautta aikain on ollut materialisteja ja sitten näitä muita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallinen vastaus. Rahaa pitää olla riittävästi.
Suurimmalle osalle miehistä rahasta on merkittävästi apua. Sitten on tietysti marginaalinen ryhmä miehiä, jotka pärjäävät ulkonäöllä.
Höpö, höpö. Mitä väliä sillä on kuinka iso palkka tai muut tulot sillä miehellä on. Kunhan niitä on. Kukaan nainen ei halua kotiinsa vaivoiksi mitään pitkäaikaistyötöntä, joka on niin passivoitunut että ei jaksa tehdä muuta kun maata sohvalla. Mutta kyllä se riittää että viitsii käydä töissä, ainakin meille työssä käyville naisille joilla on ihan omatkin rahat.
Asia on sitten erikseen jos tavoittelet someprinsessoja, ne varmaan tuleekin kalliiksi.
N35
Hah, minä olen huomattavan varakas nainen ja kaksi elämäni suurinta rakkautta ovat molemmat olleet lähes varattomia, toinen työtön, toinen pätkätöitä tekevä. En todellakaan ihastunut heissä pankkitilin saldoon, vaan persoonaan, älyyn ja huumorintajuun.
Pienituloisuus ei liene niinkään ongelma, pitää vaan hakea saman tyylistä kumppania. Työttömyys sen sijaan on hyvinkin suuri turnout monelle, varsinkin jos ei ole mitään suunnitelmaa miten sinne töihin voisi taas päästä.
Raatorehellisesti sanoen kaikki pitkäaikaistyöttömät jotka tunnen, ovat aika moisia luusereita jotka eivät halua edes elättää itseään. Poikkeuksia on varmasti mutta en vaan satu tuntemaan ketään.
Minä kuulun niihin ihmisiin, joiden mielestä pitää muuttaa vaikka sitten ulkomaille jos töitä ei Suomesta löydy olettaen ettei ole esimerkiksi lapsia esteenä. Näin itse tehtiin miehen kanssa vaikka en edes osannut kohdemaamme kieltä silloin kun muutettiin ja englanti sujui välttävästi.
Kotona makaava laiska mies on tylsää seuraa. Jos siis haluat naisen, hanki töitä tai kouluttaudu uudelleen sellaiselle alalle jolta saat töitä. Ryhdisty.
Hei, hienoa! Oletko miettinyt alatko seuraavaksi valmistelemaan kiitospuhetta Nobel- vai Oscar-gaalaan?
Jos olet pitkäaikaistyötön kotona pötköttävä mies, hae samanlaisia naisia. Superkauniit työttömät naiset ovat tietysti saavuttamattomissa mutta ihan ne tavalliset laiskamatonaiset voisivat kelpuuttaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Hah, minä olen huomattavan varakas nainen ja kaksi elämäni suurinta rakkautta ovat molemmat olleet lähes varattomia, toinen työtön, toinen pätkätöitä tekevä. En todellakaan ihastunut heissä pankkitilin saldoon, vaan persoonaan, älyyn ja huumorintajuun.
Mulla sama. Ap on kaventanut ajatteluaan, kun ei ymmärrä, että on ihan oikeasti olemassa myös häntä rikkaampia naisia, jos sillä on siis jotakin merkitystä hänelle. Sellaisia naisia ei miehen rahat kiinnosta, en siis väitä, että normaalimäärän rahaa omaaviakaan naisia kiinnostaisi.
Eli sinulle naisia ovat vain ne , jotka etsii rahakasta kumppania. Nämä ovat nuoria tai nuorehkoja, kauniita opporrtunisteja. Meille tavallisille naisille kelpaa tavallinen mies. Mutta meitähän sinä et laske naisiksi. Me olemme sinulle näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Pienituloisuus ei liene niinkään ongelma, pitää vaan hakea saman tyylistä kumppania. Työttömyys sen sijaan on hyvinkin suuri turnout monelle, varsinkin jos ei ole mitään suunnitelmaa miten sinne töihin voisi taas päästä.
Raatorehellisesti sanoen kaikki pitkäaikaistyöttömät jotka tunnen, ovat aika moisia luusereita jotka eivät halua edes elättää itseään. Poikkeuksia on varmasti mutta en vaan satu tuntemaan ketään.
Minä kuulun niihin ihmisiin, joiden mielestä pitää muuttaa vaikka sitten ulkomaille jos töitä ei Suomesta löydy olettaen ettei ole esimerkiksi lapsia esteenä. Näin itse tehtiin miehen kanssa vaikka en edes osannut kohdemaamme kieltä silloin kun muutettiin ja englanti sujui välttävästi.
Kotona makaava laiska mies on tylsää seuraa. Jos siis haluat naisen, hanki töitä tai kouluttaudu uudelleen sellaiselle alalle jolta saat töitä. Ryhdisty.
Kotona kaiket päivää pleikkaria pelaava työtön mies on varmasti turn off suurimmalle osasta naisia, mutta työtön mies joka käyttää vapaa-aikansa vaikkapa business-oppaiden lukemiseen ja oman yrityksen perustamiseen kelpaisi varmaan jo paljon useammalle.
Multa kysytää tota samaa aika usein ja vastaan kysymykseen kysymyksellä "miksi minulla pitäisi olla nainen?"
Oon ikisinkku 31v
Tuo on ihan hyvä vastaus. Tuosta kysyjä pystyy nanosekunnissa päättelemään että olet katkera uli ja siksi ei ole naista. By the way, siksi ei ole sitä rahaakaan, sekään ei tipahda syliin vain narisemalla.
Hyviä kommentteja edellä.. ei raha ratkaise vaan asenteesi.
Kuten jo todettiin, ei kukaan halua itselleen mitään perässä vedettävää taakkaa.
Opiskele, etsi töitä, harrasta jne
Aikoinaan kun tutustuin omaan puolisooni en tiennyt hänen tuloistaan tai ammatistaan tai koulutuksesta mitään.
Se miten hän käyttäytyi, keskusteli, asennoitui elämään ratkaisi.
Nyt 26 vuotta yhdessä, molemmat ollaan keskituloisia. Omat rahat ja pankkitilit. Edelleenkään en tarkkaan tiedä miten paljon puoliso tienaa ja mikä on hänen pankkitilinsä saldo.
Höpöhöpö. Tuttavapiirissäni on monia pariskuntia joissa mies on työtön, pätkätyöläinen tai matalapalkkaisessa työssä. Sitten on paljon niitä ketkä on menneet yhteen opiskeluaikana. Nämä naiset eivät vaan ole mitään instapimuja.
OK. Eli sinun selitys on tämä. Mikä olisi selityksesi sitten kun sinulla olisi sitä rahaa, eikä edelleen sitä naista, koska nöin siinä tulisi käymään?
Höpöhöpö! Lukuisat terveet ja työkykyiset, mutta köyhät, ovat avioliitossa naisen kanssa. Mikset siis sinäkin, jos täytät edes toisen edellämainituista asioista!
Ihan asiallinen vastaus. Rahaa pitää olla riittävästi.