Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"

Vierailija
16.07.2021 |

Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"

Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.

Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.

Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.

Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.

Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella mun tuntemalla työttömällä, toimeentulotuella elävällä miehellä kyllä on ja on yleensä ollut tyttöystävä/kumppani.

Oon myös ollut se tyttöystävä.

Vierailija
122/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mieheen joka velkaantunut ja ulosotossa. Turha yleistää että naiset rahan perässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin mieheen joka velkaantunut ja ulosotossa. Turha yleistää että naiset rahan perässä

Ihan totta? Voi jukra!

Vierailija
124/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehelle ei siitä ole hyötyä kuten kirjoitit mutta naiselle sitä enemminkin, eli kyllä siihen mennään ihan sen naisen ikioman hyödyn ja hyötymisen vuoksi mikä tulikin jo selväksi: voihan siitä sitten erota jos……..

Kertoisitko, mikä on se avioliitosta saatava hyöty, mikä määräytyy sukupuolielinten perusteella, kiitos.

Vierailija
125/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nämä ihan tavalliset peruspertit ovat saaneet itselleen naisia? He ovat ihan tavallisen näköisiä, joskus työttömiäkin, asiallisia kivoja miehiä. Ja heillä on asialliset kivat puolisot.

Jos ap tarkoittaa naisella instamallia, niin siihen sitten voi mahdollisesti tarvita esim. vastaavan ulkonäön itseltään.

Muuten samaa mieltä, mutta tuon loppuosan osalta ap taitaa kuitenkin olla oikeassa, eli eivätkö ne instamallit kuitenkin etsi rahamiehiä, jollainen ap haluaisi olla? Pelkällä ulkonäöllä tuskin saat naista, joka ehkä haluaa ulkonäkönsä avulla päästä kiinni mukavaan elämään, jonka rahamies voi tarjota. Sen sijaan normaalin kivan naisen saa yleensä olemalla itse vastaavanlainen mies.

126/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet ihan oikeassa. Minäkin olen tätä ihmetellyt (naisena). Olen myös käynyt keskustelua yhden tuttavan kanssa, joka "ihastui" 30 vuotta nuorempaan mieheen. Kysyin häneltä monta kertaa, miksi on siihen (juoppoon) tykästynyt. No, pitää kuin kukkaa kämmenellä, ostelee tavaroita, vaatteita ja syöttää. Oletko siihen rakastunut? olen kysynyt- No olen rakastunut, hän vastasi. No, mikä hänestä tekee rakkautesi arvoista. "Ei lyö, ostelee kaikkea, on rahaa", on ollut vastaus. Ukko kuoli viinasta johtuviin vaivoihin ja vieläkin 70-v neitokainen muistelee haikeudella sitä, kuinka "piti kuin kukkaa kämmenellä, eikä ollut mikään juoppo, kun töissäkin kävi".

Jos vaikka valtiovalta päättäisi, että minunkin tässä iässä olisi otettava itselleni mies niin koskaan kriteerit eivät voisi olla nuo samat kuin tuttavalla. Onneksi ei tarvitse.

Vierailija
127/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran uniikki lumihiutale hakee trollin hyväksyntää kertomalla kuinka ei HÄN (vain muut naiset). Tällaiset kommentit ruokkivat trollia, näistä se nauttii ja saa voimaa tehtailla uusia.

Vierailija
128/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ketjullinen oman elämänså objekteja. Miten vaikeaa se on ottaa itse vastuu elämästäån; itse päättää haluaako naimisiin, haluaako parisuhteen jossa kulut jaetaan tasan, haluaako avioehdon jne? Tuo avuttomuus on se, mikä näissä ketjuissa saa näkemään punaista.

Vierailija
129/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko nainen on kysynyt pankkitilisi saldoa tai kuukausipalkkaasi? Olen ollut naimisissa 20v ja kuulun nykyisin siihen inhokkijoukkoosi, eli johtavassa asemassa oleviin hyvätuloisiin, jotka vievät naiset nenäsi edestä. Kuitenkin suhteemme alkuvuosina olin assistentti ja siitä huolimatta kelpasin vaimolleni. Outoa, vai mitä?

Toisaalta rahasta kiinnostuneiden ei tarvitse kysyä pankkitilin saldoa ja kuukausipalkkaa, jos käy muuten ilmi, että nyt ja tulevaisuudessa ei ole odotettavissa rahaongelmia. 

Millä mittareilla määrittelet sen etukäteen, että voiko rahaongelmia tulla vaikka 5-10 vuoden päästä? Eli meneekö se niin, että useamman vuoden parisuhde päättyy siihen, jos mies tulee irtisanotuksi työstään? On varmasti tämä korona-aika ollut kylmä kyytiä miehille, kun monelta on työt lähteneet alta ja sen lisäksi vielä puolisotkin. Miksei tästä ole mediassa uutisoitu enempää?

Ei sitä satavarmasti voi tietää, mutta todennäköisyys on erittäin suuri, että nyt selvästi hyvintoimeentuleva ja hyvinkoulutettu, tai vaikkapa tietyn kovan alan opiskelija tulee pärjäämään taloudellisesti hyvin, jos sellainen on itselle tärkeää. Ja kyllä, raha lienee yksi suurimpia parisuhdeongelmien syitä, ja ero voi hyvinkin tulla, jos taloudellinen pohja romahtaa. Itse en voisi kuvitella eroavani tällaisesta syystä, vaan uskon elämänmittaiseen liittoon, mutta erotilastot ovat karua luettavaa.  t. Mies

Vierailija
130/130 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tääl muijii linjoilla? Mitä suunnitelmia tälle illalle?