Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"
Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"
Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.
Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.
Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.
Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.
Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystävåni onvarakas, mutta se ei näy meidän arjessa.
Olemme oikeastaan aina minun luona ja teemme ilmaisia asioita. Hänen luo on hankala tulla julkisilla ja siellä ei ole muuta, kuin tilaa.Hän on aikanaan kiertänyt työnsä puolesta oikeastaan koko Suomen ja minä olen lasten kanssa lomaillut ihan tarpeeksi Suomessa, on kiva olla Helsingissä.
Esim normi la ja su syömme aamiaisen ja otetaan fillarin, lähdetään keskustaan. Käydään jossain museossa. Tullaan mun luo, otetaan eväät ja poljetaan lähirannalle. Tässä vaiheessa on jo reippaasti iltapäivä ja tilaa on hyvin. Syödään eväät, pelataan korttia, luetaan jne.
Talvella käydään pulkkamäessä ja juodaan kaakaota jne.Illalla esim voin leipoo sämpylöitä ja mies tykkää auttaa. Pieniä, arkisia asioita, jotka ovat joko ilmaisia tai edullisia.
Mies maksattaa nuo pienetkin jutut sinulla.. sinun luona teette eväät ja leivotte sämpylät.
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen on kysynyt pankkitilisi saldoa tai kuukausipalkkaasi? Olen ollut naimisissa 20v ja kuulun nykyisin siihen inhokkijoukkoosi, eli johtavassa asemassa oleviin hyvätuloisiin, jotka vievät naiset nenäsi edestä. Kuitenkin suhteemme alkuvuosina olin assistentti ja siitä huolimatta kelpasin vaimolleni. Outoa, vai mitä?
Se oli silloin isoisän aikaan, kun pellon pientareella tapailtiin. Mies ylioppilaslakki päässä oli poikaa. Tänään voidaan kartoittaa ilman Tinderiäkin, koulutus, tulot, äänestyskäyttäytyminen, luukun hinta jossa asutaan, auto jolla ajellaan, perhesuhteet ja työpaikka. Jos ei heti mätsää, siirrytään seuraavaan. Mihin se kaiken voittava valoittava, sokea rakkaus onkaan kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Olemme oikeastaan aina minun luona ja teemme ilmaisia asioita. Hänen luo on hankala tulla julkisilla ja siellä ei ole muuta, kuin tilaa.Hän on aikanaan kiertänyt työnsä puolesta oikeastaan koko Suomen ja minä olen lasten kanssa lomaillut ihan tarpeeksi Suomessa, on kiva olla Helsingissä.
Esim normi la ja su syömme aamiaisen ja otetaan fillarin, lähdetään keskustaan. Käydään jossain museossa. Tullaan mun luo, otetaan eväät ja poljetaan lähirannalle. Tässä vaiheessa on jo reippaasti iltapäivä ja tilaa on hyvin. Syödään eväät, pelataan korttia, luetaan jne.
Talvella käydään pulkkamäessä ja juodaan kaakaota jne.Illalla esim voin leipoo sämpylöitä ja mies tykkää auttaa. Pieniä, arkisia asioita, jotka ovat joko ilmaisia tai edullisia.
Ei kuulosta tämän kuvauksen perusteella mukavalta mieheltä vaan äärimmäisen saidalta joka haluaa maksattaa kaiken sinulla ilman että edes huomaat. Mutta toki tämä mielipide muodostui vain yhden kommentin perusteella.
Naisen ylläpito maksaa. Naisen lompakko katoaa käsilauksuta kun hän tapaa miehen. Kaikki maksaa, ravintolassa syöttäminen, drinksut terassilla, jäätelöt kioskilla, kahvit ja leivonnaiset kahvilassa, matkaliput, sisäänpääsymaksut, konsertit, kukat, skumppapullot, aamiaiset, jne jne. koko ajan saa olla kaivamassa kuvetta.
Laskin että omat kuluni kasvoivat lähes +400 €/kk kun aloin ylläpitää naisseuraani.
Se on mielestänä aika paljon. Sinkkuna elin vaatimattomasti, en juuri käynyt baareissa. Ravintolassa söin vain sukukulaisten merkkipäivinä tai kerran kuussa kebebbilassa tai mäkissä.
Naiset eivät ehkä tajua että miehet käyttävät rahojaan toisin. Autoihin, elektroniikkaan, rautakauppaan, ...
Miehet eivät käy dinnereillä tai päiväskumpalla.
Miehen rahankäyttöön naisen ylläpito tulee kaiken päälle. Se tekee naisen ylläpidposta kallista.
Olisi mukavaa jos naisseura edes joskus voisi reilusti sanoa "Annna kun minä maksan. Se on minun vuoroni."
Naisen rahat on naisen rahoja. Miehen rahat on yhteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten suloista, eikö kukaan usko kun alapeukutetaan.
Tänä päivänä moni nainen tienaa hyvin. Usein jopa parmmin kuin miehet. Sen pitäisi myös näkyä parisuhteessa. Ei ole reilua että se mies maksaa parisuhteen yhteisen osuuden. Nainen säästää omansa.
Usein esimerkiksi ajellaan miehen autolla. Naisella ei välttämättä edes ole autoa tai se on työsuhdeauto. Auton ylläpito on kallista puuhaa. Satoja euroja kuukaudessa. Sen päälle naisen ylläpito joka on saman hintaista. Harvalla miehellä on varaa pitää kahta autoa tallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen on kysynyt pankkitilisi saldoa tai kuukausipalkkaasi? Olen ollut naimisissa 20v ja kuulun nykyisin siihen inhokkijoukkoosi, eli johtavassa asemassa oleviin hyvätuloisiin, jotka vievät naiset nenäsi edestä. Kuitenkin suhteemme alkuvuosina olin assistentti ja siitä huolimatta kelpasin vaimolleni. Outoa, vai mitä?
Se oli silloin isoisän aikaan, kun pellon pientareella tapailtiin. Mies ylioppilaslakki päässä oli poikaa. Tänään voidaan kartoittaa ilman Tinderiäkin, koulutus, tulot, äänestyskäyttäytyminen, luukun hinta jossa asutaan, auto jolla ajellaan, perhesuhteet ja työpaikka. Jos ei heti mätsää, siirrytään seuraavaan. Mihin se kaiken voittava valoittava, sokea rakkaus onkaan kadonnut.
Minun omat lapset, sukulaislapset. kavereiden lapset ja lasten kaverit ovat ikäluokkaa 20-30 vuotta. Ihan hyvin he tuntuvat pariutuneen riippumatta siitä, mikä koulutus- tai tulotaso heillä on. Iso osa on vielä opiskelemassa. Suurin osa tuntuu löytäneen kumppanin ihan oikeasta elämästä kuten 80-luvullakin.
Minun omat vanhemmat tutustuivat kirjeenvaihtoilmoituksen kautta ja tunnen monta muutakin, joilla parisuhde alkoi noin. Se oli sen ajan Tinder.
eri
Olen hyvässä asemassa oleva , hyvin tienaava mies. Vaimoni tienaa huomattavasti vähemmän. Kun tavattiin, oltiin molemmat köyhiä opiskelijoita, ja hyväpalkkaisesta urasta ei ollut tietoa tai toivetta- siitäkin huolimatta nykyinen vaimoni huoli minut. Jännää, eikö olekin.
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä moni nainen tienaa hyvin. Usein jopa parmmin kuin miehet. Sen pitäisi myös näkyä parisuhteessa. Ei ole reilua että se mies maksaa parisuhteen yhteisen osuuden. Nainen säästää omansa.
Usein esimerkiksi ajellaan miehen autolla. Naisella ei välttämättä edes ole autoa tai se on työsuhdeauto. Auton ylläpito on kallista puuhaa. Satoja euroja kuukaudessa. Sen päälle naisen ylläpito joka on saman hintaista. Harvalla miehellä on varaa pitää kahta autoa tallissa.
Tulee ihan myötähäpeä tuollaisia sepustuksia lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies maksattaa nuo pienetkin jutut sinulla.. sinun luona teette eväät ja leivotte sämpylät.
Herääkin kysymys, että onko tämä mies oikeasti varakas vai viheliäinen siipiveikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt voihan se mies tulla treffeille jauhosäkki selässä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ylläpito maksaa. Naisen lompakko katoaa käsilauksuta kun hän tapaa miehen. Kaikki maksaa, ravintolassa syöttäminen, drinksut terassilla, jäätelöt kioskilla, kahvit ja leivonnaiset kahvilassa, matkaliput, sisäänpääsymaksut, konsertit, kukat, skumppapullot, aamiaiset, jne jne. koko ajan saa olla kaivamassa kuvetta.
Laskin että omat kuluni kasvoivat lähes +400 €/kk kun aloin ylläpitää naisseuraani.
Se on mielestänä aika paljon. Sinkkuna elin vaatimattomasti, en juuri käynyt baareissa. Ravintolassa söin vain sukukulaisten merkkipäivinä tai kerran kuussa kebebbilassa tai mäkissä.
Naiset eivät ehkä tajua että miehet käyttävät rahojaan toisin. Autoihin, elektroniikkaan, rautakauppaan, ...
Miehen rahankäyttöön naisen ylläpito tulee kaiken päälle. Se tekee naisen ylläpidposta kallista.
Olisi mukavaa jos naisseura edes joskus voisi reilusti sanoa "Annna kun minä maksan. Se on minun vuoroni."
"Aloin ylläpitää" eli hurmasit naiset näyttelemällä rikasta ja levittelit rahaa ympäriinsä. Sait mitä halusit eli naisen, joka tykkää, kun häneen käytetään rahaa. Miksi ihmeessä valitat?
kuka edes kysyy noilla sanoilla tai käyttää tuollaista ilmaistua "ei ole naista". Ehkä takerrun pikkuseikkoihin, mutta jotenkin kauhea ilmaisu. Minusta kumppani, puoliso, seurustelukumppani tms. on jotenkin parempi, antaa ymmärtää, että on tunteitakin siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tapailla ihan tavallista Liisaa, eikä Sofioita, Brookesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole kokemusta parisuhteesta tai perhe- elämästä ja yhdessä asumisesta, sen huomaa, kun puhutaan ihan höpölöpöjä. Nainen maksaa puolet. Nainen maksaa yleensä ruuan, vaatteet, lasten menot, laskut ja mies maksaa auton ja asunnon. Kysehän 8n vaan siitä että kuka maksaa minkäkin. Lisäksi Nainen edelleen tekee enemmistön kotitöistä.
Lisäksi se, että vertaat naista esineeseen ja että on ylläpidettävä(=huo ra) on todella loukkaavaa ja tökerö. Yritit olla muka vitsikäs ja sarkastinen- tässäpä oiva esimerkki tästä miestrn huumorista, joka tämän palstan mukaan on parempaa ja älykkäämpää, kuin naisten huumori. Oikeasti se kertoo vain siitä, että et kunnioita tai arvosta naisia pätkääkään, itseasiassa vihaat naisia, ja syykin on selvä
Eli naiset on kyllästynyt sun lokkeiluun? Se on täysin ymmärrettävää.
Me alettiin seurustelemaan miehen kanssa, kun oltiin molemmat opiskelijoita. Rahaa ei varmasti ollut, mutta ihana mies se oli silti.
Sittemmin tietysti työelämään päästy kiinni ja rahaakin on eri tavalla.
Siinä on iso ero oletko vain hetkellisesti työtön / huonopalkkaisessa työssä, mutta aiot tehdä asialle jotain VAI olet syrjäytynyt tai masentavassa kakkaduunissa, mutta aiot vain valittaa siitä. Toinen näistä on miesystävämateriaalia, toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tapailla ihan tavallista Liisaa, eikä Sofioita, Brookesta puhumattakaan.
Nin, tämäkin trollolloollipoika seuraa varmaan näitä julkkisluxusbimboja somessa ja tumputtaa niiden kuville, ja haluaisi samanlaisen ostaa, mutta kun ei ole rahaa, niin trollaa ja purkaa koukkuaan täällä tädeille kunei sitä nyt voi, hyvänen aika, sohville kiukutella, että miksi olet tommonen luxus v osu, kun saattaa bannata instasta, ja jää hyvä tumput Usein matskua näkemättä ja loputkin mahkut iskemiseen....
Olemme oikeastaan aina minun luona ja teemme ilmaisia asioita. Hänen luo on hankala tulla julkisilla ja siellä ei ole muuta, kuin tilaa.
Hän on aikanaan kiertänyt työnsä puolesta oikeastaan koko Suomen ja minä olen lasten kanssa lomaillut ihan tarpeeksi Suomessa, on kiva olla Helsingissä.
Talvella käydään pulkkamäessä ja juodaan kaakaota jne.
Illalla esim voin leipoo sämpylöitä ja mies tykkää auttaa. Pieniä, arkisia asioita, jotka ovat joko ilmaisia tai edullisia.