Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"
Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"
Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.
Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.
Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.
Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.
Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.
Kommentit (130)
Itsepetosta. Noin voit sälyttää kaiken syyn ja vastuun yksinolostasi täysin toiselle sukupuolelle myöntämättä mitään oikeita omia vikojasi. Miehet nykyään tuntuvat suosivan tätä ajatusmallia elämänsä kaikissa osa-alueissa; vikaa ei ole koskaan itsessä, se on aina se joku muu. Mutta jatka toki, jos se tekee olosi paremmaksi...
Ap ei saa hänestä aidosti kiinnostunutta ja välittävää naista, vaikka olisi millainen pinkka piirongin laatikossa. Ehkä joku somebimbo voi muutaman reissun tehdä kaukokohteisiin, joissa ap joutuisi joka tapauksessa viettämään suurimman osan ajasta yksin somebimbon pitäessä hauskaa ja postatessa hienoja kuvia Instragramiin, mutta sen jälkeen ne somebimbotkin vaihtavat maisemaa. Jos ihmisellä on katkera asennevamma pariutumista kohtaan, niin hän karkottaa kaikki kiinnostuneet pois, vaikkei itse ehkä ymmärräkään sitä. Ja sitten syytellään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvässä asemassa oleva , hyvin tienaava mies. Vaimoni tienaa huomattavasti vähemmän. Kun tavattiin, oltiin molemmat köyhiä opiskelijoita, ja hyväpalkkaisesta urasta ei ollut tietoa tai toivetta- siitäkin huolimatta nykyinen vaimoni huoli minut. Jännää, eikö olekin.
Oliko opiskelupaikka haluttu? Sellainen, johon on vaikea päästä? Jos olet vaikka kauppatieteen tai oikeustieteen, tms. opiskelija, ja kohtuullisen mukava ihminen, olet varmasti hyvissä asemissa parisuhdemarkkinoilla, vaikka olisitkin vielä nuori ja hetkellisesti köyhä opiskelija.
Minä otin humanistinplantun, josta tiesi, ettei koskaan tule tienaamaan mitään. Ihana mies edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvässä asemassa oleva , hyvin tienaava mies. Vaimoni tienaa huomattavasti vähemmän. Kun tavattiin, oltiin molemmat köyhiä opiskelijoita, ja hyväpalkkaisesta urasta ei ollut tietoa tai toivetta- siitäkin huolimatta nykyinen vaimoni huoli minut. Jännää, eikö olekin.
Oliko opiskelupaikka haluttu? Sellainen, johon on vaikea päästä? Jos olet vaikka kauppatieteen tai oikeustieteen, tms. opiskelija, ja kohtuullisen mukava ihminen, olet varmasti hyvissä asemissa parisuhdemarkkinoilla, vaikka olisitkin vielä nuori ja hetkellisesti köyhä opiskelija.
Arvasin, että tämä kommentti tulee. Kyllä se näiden palstavänien mielestä kaikki paha tässä maailmassa on naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan lukiossa oltiin molemmat, ja mistään "huippu- urasta" ei ollut tietoakaan. Ja ihan.duunariammattiin lähdin opiskelemaan sieltä, semmoiseen, jossa ei hyvin tienannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, kun naiset on rahan perässä juoksevia laskelmoivia hu o r i a. Jo ihan lapsuudesta lähtien.
Mene hoitoon. Olet jankuttanut tätä soopaa tällä palstalla vuosikaudet.
Uskon, että ap:n ajattelumalli on katkeran miehen tilitystä siitä, ettei naisten kanssa ole onnistanut. Ehkä hän on välillä tapaillut naisia, mutta nainen on lopettanut tapailun jo ennen kuin on edes petipuuhiin päästy. Pistäähän se v*tuttamaan, kun aina hänelle käy näin. Sattumaa? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, kun naiset on rahan perässä juoksevia laskelmoivia hu o r i a. Jo ihan lapsuudesta lähtien.
Mene hoitoon. Olet jankuttanut tätä soopaa tällä palstalla vuosikaudet.
Erehdyit henkilöstä. Ja kysymys oli aivan vilpitön, ei ollut tarkoitus mollata naisia eikä miehiä.
Niin, rahalla voi joutua hyvittelemään omia puutteitaan etenkin vanhana tai jos on jotenkin vastenmielisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että aika moni olisi löytänyt elämänkumppanin, vaikka opiskelupaikka ei olisikaan ollut se kaikkein halutuin ja josta ei välttämättä päädytä hyväpalkkaisiin töihin. Kuulemma luonteella, kiinnostuksen kohteilla, arvomaailmalla, jne. olisi ollut jotain merkitystä. Vai onko kyse urbaanilegendasta?
Siis mitenkäs tämä taas nyt näin on? Eikö naiset nykyään maksaneetkaan kaikkea 50/50?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitenkäs tämä taas nyt näin on? Eikö naiset nykyään maksaneetkaan kaikkea 50/50?
Maksaahan ne luonnossa enemmänkin kuin 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et huoli samanlaista naista, kuin itse olet, eli työtöntä, syrjäytynyttä, pitkäaikaistyötöntä? Niitäkin on. Ai ei kelpaa.
Koska AP haluaa itse päästä loisimaan naisen lompakolle. Turhapuromaisesti tarvitsee ensin rahaa teeskennelläkseen varakasta, jotta joku "yhtä varakas" nainen kiinnostuisi hänestä. Aapeelle ei kelpaa oman tasoinen köyhä nainen.
Ap, näin se elämä menee. Eikä se jää edes siihen tulotasoon vaan sulta pitäisi löytyä housuista se "keskimittainen" 20+ cm. Näin olen vauva.fi:stä lukenut, enkä usko, että täällä sanottaisiin niin, jos se ei olisi totta. Ainoastaan boomerit arvostavat elämänkumppanissa muita asioita. Sun pitää hyväksyä se fakta, että synnyit väärälle vuosikymmenelle ja sait automaattisesti elämääsi vähän huonommat kortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et huoli samanlaista naista, kuin itse olet, eli työtöntä, syrjäytynyttä, pitkäaikaistyötöntä? Niitäkin on. Ai ei kelpaa.
Koska AP haluaa itse päästä loisimaan naisen lompakolle. Turhapuromaisesti tarvitsee ensin rahaa teeskennelläkseen varakasta, jotta joku "yhtä varakas" nainen kiinnostuisi hänestä. Aapeelle ei kelpaa oman tasoinen köyhä nainen.
Tämä on totta, itsekään en ole kelvannut kenellekään työttömälle miehelle, vaan aina he ovat etsineet jonkin työssäkäyvän lähihoitajan, johon minut vaihtoivat. Toki minunkin kanssa ollessa söivät jääkaapin tyhjäksi ym. lokkeilua harrastivat ja yksi lainasi rahaa, eikä koskaan velkojaan maksanut.
Sellaista se vähän on, jos kelpuuttaa vain +10v nuorempia somefitnesstyrkkyjä itselleen. Heille riittää vientiä ja he voivat vaatia mieheltä enemmän.
jos renny harlin ois köyhä postinjakaja,niin oisko sillä teinix fitnessbimboo kainalossa?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia itselleni ei vähätuloinen mies kelpaa nyt toisellankierroksella aikuisiällä. Itse olen hyvätuloinen ja kerryttänyt varallisuutta enkä todellakaan ala kustantamaan vähätuloisen miehen elintasoa tai ole halukas laskemaan omaa elintasoani.
Minulla on varakas, mutta ilkeä veli. Hänellä on tapana päällepäsmäröidä, huutaa ja manspleinata kaikille naisille. Ei ole naisystävää näkynyt koskaan. Jospa tuo veli joskus parantaisi luonnettaan.