Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään kun minulta kysytään että miten ihmeessä sulla ei oo naista, vastaan aina "Koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa"

Vierailija
16.07.2021 |

Tämä vastaus herättää kummastusta ja hurskastelua että "eihän se nyt siitä voi olla kiinni, niin hyvä mies"

Mutta kyllä se vain on totuus, kun kaikki turha riisutaan pois edestä totuutta verhoamasta.

Ja tämä on totuus lukemattomien muidenkin miesten kohdalla nykyaikana.

Miehellä pitää olla joko suuri palkka, tai sitten muuten rahaa esim. perinnön tai osinkojen muodossa.

Jos on pienituloinen tai työtön, ei naista voi saada.

Siksi vastaukseni naisettomuusuteluihin on täsmälleen oikea.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se naisen saaminen on noin helppoa, niin eihän sinun tarvitse kuin löytää töitä.

Vierailija
22/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera, pahansuova ihminen ei saa kumppania. Saahan asiaa rahattomuudellaan selitellä, kun peiliin ei pysty katsomaan.

Ei ole rahaa peiliin. Kunnon peilit alkaa yli 50€ ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa aktiivisen ja tekevän miehen. Raha tulee yleensä siinä mukana. Kuten mies haluaa aktiivisen ja tekevän naisen. Ei se sen kummempaa.

Vierailija
24/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko nainen on kysynyt pankkitilisi saldoa tai kuukausipalkkaasi? Olen ollut naimisissa 20v ja kuulun nykyisin siihen inhokkijoukkoosi, eli johtavassa asemassa oleviin hyvätuloisiin, jotka vievät naiset nenäsi edestä. Kuitenkin suhteemme alkuvuosina olin assistentti ja siitä huolimatta kelpasin vaimolleni. Outoa, vai mitä?

Vierailija
25/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja edellä.. ei raha ratkaise vaan asenteesi.

Kuten jo todettiin, ei kukaan halua itselleen mitään perässä vedettävää taakkaa.

Opiskele, etsi töitä, harrasta jne

Aikoinaan kun tutustuin omaan puolisooni en tiennyt hänen tuloistaan tai ammatistaan tai koulutuksesta mitään.

Se miten hän käyttäytyi, keskusteli, asennoitui elämään ratkaisi.

Nyt 26 vuotta yhdessä, molemmat ollaan keskituloisia. Omat rahat ja pankkitilit. Edelleenkään en tarkkaan tiedä miten paljon puoliso tienaa ja mikä on hänen pankkitilinsä saldo.

Aika jännä, ettet tiedä. Ilmeisesti sinulla on kuitenkin hiukan elätettävänä olijan asenne? Minä, joka olen aina naisena ollut suhteessa se varakkaampi olen aina tiennyt kaikki kumppanieni tulot, ne ovat ihan normaali puheenaihe minusta. Samoin kerron itse kaikki raha-asiani kumppanilleni. Toki jos tulisi sellaiset vibat, että toinen koittaa hyötykäyttää sitä itselleen, voisin jättää jotain kertomatta, mutta silloin miettisin suhteen muutakin tulevaisuutta jo tarkkaan.

En nyt toki sano, että tuloista kertominen olisi must, mutta itse pidän tosi outona sitä, että asiasta ei olla kiinnostuneita tai varsinkin, jos se salataan.

Vierailija
26/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta taas kun kysytään, että miten ihmeessä ei ole naista, vastaan aina "Koska minulla on niin paljon rahaa."

Vierailija
27/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole naista koska luulet että parisuhde saadaan ostamalla.

Vierailija
28/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et huoli samanlaista naista, kuin itse olet, eli työtöntä, syrjäytynyttä, pitkäaikaistyötöntä? Niitäkin on. Ai ei kelpaa.

Vierailija
29/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtisi on epävalidi. Mieheni on työtön ja varaton, minä hyväpalkkainen, ja meillä on hieno suhde.

Vierailija
30/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ap ensin päivärytmi. Ala käymään suihkussa, käytä deodoranttia, käy parturissa ja aja myös se ällöttävä risuparta pois. Vaihda vaatteita säännöllisesti, varsinkin nyt kun on näitä helteitä. Se vahvalta hieltä haiseva flanellipaita on oikeasti turn off! Ja sen reikäisen MM95 t-paidan voit jo heittää pois, kuten myös sen rakkaan paitasi, jossa on nuoli ylös kohti tekstiä "The Man" ja alaspäin "The Legend". Sitten käy työkkärin kanssa läpi koulutusvaihtoehtoja. Sitä kautta saat itsellesi ammatin ja pääset töihin. Jos siinä matkan varrella opit myös muuttamaan katkeroitunutta asennettasi elämää ja naisia kohtaan, niin eiköhän sinullekin se elämänkumppani ala löytymään.

Vierailija
31/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaasta olen seurustellut pitkissä suhteissa ja nyt 40v ollut 3v sinkku ihan vaan kokeillakseni miltä se nyt sitten tuntuu ja erittäin helppoa elämää ja hyvältä tuntuu. Lapsettomana, vapaana, hyvillä tuloilla, mikäs ollessa.

Vastaukseni siis on: en halua naista, parisuhdetta. Miesfeministeissä olkoon naisille tarpeeksi valinnanvaraa. Peace out.

Vierailija
32/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja edellä.. ei raha ratkaise vaan asenteesi.

Kuten jo todettiin, ei kukaan halua itselleen mitään perässä vedettävää taakkaa.

Opiskele, etsi töitä, harrasta jne

Aikoinaan kun tutustuin omaan puolisooni en tiennyt hänen tuloistaan tai ammatistaan tai koulutuksesta mitään.

Se miten hän käyttäytyi, keskusteli, asennoitui elämään ratkaisi.

Nyt 26 vuotta yhdessä, molemmat ollaan keskituloisia. Omat rahat ja pankkitilit. Edelleenkään en tarkkaan tiedä miten paljon puoliso tienaa ja mikä on hänen pankkitilinsä saldo.

Aika jännä, ettet tiedä. Ilmeisesti sinulla on kuitenkin hiukan elätettävänä olijan asenne? Minä, joka olen aina naisena ollut suhteessa se varakkaampi olen aina tiennyt kaikki kumppanieni tulot, ne ovat ihan normaali puheenaihe minusta. Samoin kerron itse kaikki raha-asiani kumppanilleni. Toki jos tulisi sellaiset vibat, että toinen koittaa hyötykäyttää sitä itselleen, voisin jättää jotain kertomatta, mutta silloin miettisin suhteen muutakin tulevaisuutta jo tarkkaan.

En nyt toki sano, että tuloista kertominen olisi must, mutta itse pidän tosi outona sitä, että asiasta ei olla kiinnostuneita tai varsinkin, jos se salataan.

Sama jatkaa.. puolisoni on meistä se suurempi tuloinen.

Ei hän mitenkään hyötykäytä minua, enkä minä puolestani hänen rahojaan himoitse.

Molemmat tullaan omillamme toimeen, asumis- ym kulut menevät puoliksi.

Vierailija
33/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat defenssireaktiot taas naisilta.

Vierailija
34/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm itse en ole koskaan valinnut miestä vaan rahanmäärän perusteella. Enenmmän mua valitsen kaikkien muitten piirteiden perusteella. En olisi työttömän kanssa, kunhan miehellä on joku työ/opiskelee, sillä ei ole väliä minulle että mitä.

Myöskään en tykkää jos mies on tosi negatiivinen ja lyttää unelmiani (mitä ei-menestyneet ihmiset helpommin tekevät), joten siinä mielessä minulle on tärkeää että mies on saavuttanut jotain elämässään. Mutta tietty on myös ihmisiä jotka eivät ole saavuttaneet mitään ja silti ovat positiivisia ja kannustavaisia. Joten se onko mies saavuttanut jotain vaiko ei ei ole siinä mielessä minulle tärkeää, vaan enemmänkin onko hänellä positiivinen ja kannustavainen luonne.

Äitini on koko elämäni tienannut enemmän kuin isäni, ja erottuaan tienannut enemmän kuin miesystävänsä, joten mulle ei ole koskaan mennyt päähän että miehen pitäisi olla joku elättäjä ja tienata paljon. Nainen voi itse tienata jos haluaa rahaa.

Vierailija
35/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kukaan suostu olemaan kanssasi kuin maksamalla hänelle. Säälittävää. Miten muuten selität itsellesi köyhät lapsiperheet? Koronan takia sellaisia tuli entistä enemmän, silti ei mitään varsinaista eropiikkiä ole havaittu.

Vierailija
36/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin, ap. Raha yleensä on niillä, joilla on myös luonteenpiirteitä, joita naiset ihailevat; voi toki olla myös "elämänmittaisen maksullisen" diili, mutta hänelle se luonne on sivuseikka, tai sitten tulee ero. 

Vierailija
37/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisella ja positiivisella elämänasenteella ja siistillä ulkonäöllä pääsee todella pitkälle. Puhtaat vaatteet, deodorantti, siistit ja puhtaat hiukset ja hammaskivettömät hampaat ovat tärkeitä asioita. Olen itse hyvin tasapainoinen ja elämäniloinen ihminen, ja murjottava mörökölli olisi masentavaa seuraa. 

Työtön mies joka syyttelee naisia sinkkuudestaan ei ole ihannekumppani kenellekään. 

Opettele ensin pitämään itsestäsi, huolehtimaan ulkonäöstäsi ja hankkimaan sisältöä elämääsi. Harrastuksia kannattaa olla jokaisella jolla vaan on aikaa. Jos käytät Tinderiä, ota kivoja kuvia itsestäsi ja kirjoita kuvaus harrastuksistasi ja mielenkinnonkohteistasi. Kaikki sinkkunaiset, jotka tunnen, vetävät sivuun miehet joilla on hädintuskin yksi kuva eikä lainkaan tekstiä profiilissaan.

Kun nämä asiat ovat kunnossa, kyllä se nainekin sieltä jossain kohtaa tupsahtaa elämääsi.

Vierailija
38/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minäpäs pistän paremmaksi: minulla, 40+ naisella, on perintönä huomattava omaisuus, mutta miestä ei ole ikinä ollut. Ei se raha/varallisuuskaan auta, jos on ämpäriruma naama ja **ttumainen luonne.

Vierailija
39/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole naista koska luulet että parisuhde saadaan ostamalla.

Ahh, tämä. Ap saisi hävetä. Vika on nimenomaan hänessä. Pystyn näkemään tuon ajatuskulun, että parisuhteenkin voi ostaa. En ikinä haluaisi sellaista parisuhdetta. Ostamalla pystyssä olevat parisuhteet ovat kamalaa katsottavaa.

Vierailija
40/130 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, minä olen huomattavan varakas nainen ja kaksi elämäni suurinta rakkautta ovat molemmat olleet lähes varattomia, toinen työtön, toinen pätkätöitä tekevä. En todellakaan ihastunut heissä pankkitilin saldoon, vaan persoonaan, älyyn ja huumorintajuun.

Oletko kaunis nainen? Anteeksi röyhkeyteni, mutta kauniit naiset etsivät rahaa ja vaatimattoman näköinen mies kelpaa kunhan on rahaa. Äly on joillekin toki myös tärkeä, toki varakkuus liittyy älyyn.  Tinder palvelee juuri näitä ominaisuuksia, lompsaansa miehen ei tarvitse Tinderissä heti reväyttää esille, nainen taas usein sen tekee.