Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että mulla menee hermo teidän säästä valittajien kanssa

Vierailija
20.07.2014 |

Ensin kuunneltiin kesäkuu: "kylmää yhyy paska kesä, itkettää." Sitten tulee heinäkuu ja kesäsäät: yyhyy hyi kuumaa ällöttävää itku ihan tulee. "

Niin työpaikan kahvihuoneessa kuin täällä av:lla saa kuunnella ja katsella samaa ruikutusta. Säälle ei mitään mahda, pilaatte itse ilmapiirin turhalla valituksella. Positiivista on, että eipä lopu puhuttava kesken, kun säästä on aina jollain jotain uikutettavaa. 

Kylmällä enemmän päälle. Jos kuumaa ei kestä niin ostakaa ilmastointilaite ja pukeutukaa kuten ihmiset oikeasti lämpimissä maissa, kevyitä kerroksia ja luonnonmateriaaleja. Ei niitä tiukooja trikoomakkarankuoria ja pinkeitä farkkushortseja, joita jengi näkyy suosivan, joissa grillaantuu kuin grillikyrsä konsanaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittamisesta valittaminen on aivan oma taiteenlajinsa.

Vierailija
2/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:58"]

Ensin kuunneltiin kesäkuu: "kylmää yhyy paska kesä, itkettää." Sitten tulee heinäkuu ja kesäsäät: yyhyy hyi kuumaa ällöttävää itku ihan tulee. "

Niin työpaikan kahvihuoneessa kuin täällä av:lla saa kuunnella ja katsella samaa ruikutusta. Säälle ei mitään mahda, pilaatte itse ilmapiirin turhalla valituksella. Positiivista on, että eipä lopu puhuttava kesken, kun säästä on aina jollain jotain uikutettavaa. 

Kylmällä enemmän päälle. Jos kuumaa ei kestä niin ostakaa ilmastointilaite ja pukeutukaa kuten ihmiset oikeasti lämpimissä maissa, kevyitä kerroksia ja luonnonmateriaaleja. Ei niitä tiukooja trikoomakkarankuoria ja pinkeitä farkkushortseja, joita jengi näkyy suosivan, joissa grillaantuu kuin grillikyrsä konsanaan.

[/quote]

Kummat tässä nyt onkaan säälittävämpiä, ne jotka valittaa säästä vai se joka valittaa siitä että muut valittaa jostain? Nimenomaan, sinä olet se säälittävämpi joten suksi vaikka vittuun ulisemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turhaa valittaa kylmästä, olemme Suomessa, ja talvi on ihan mahtava vuodenaika. Talvi on parasta ja kesä perseestä.  

Vierailija
4/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei osaa muuta tehdä kun valittaa.

Vierailija
5/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on nyt ollut ihan mahtava sää, just täydellinen:)

Vierailija
6/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samat fiilikset. Siis mitä helevettiä valittaa säästä, asia johon ei voi vaikuttaa lainkaan. Käsittämätöntä.

Vierailija
7/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se kummallista että oikeasti kuuman ilman maissa ihmiset selviävät hengissä. Suomalainen taas keksii keksimällä valitettavaa, jos ei muusta niin sitten säästä.

Vierailija
8/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sää on ihan kelpo puheenaihe suomalaiselle smalltalkille. Mutta se ainainen valitus ja ihan itketään SÄÄN takia, siihen ei millään muotoa voi vaikuttaa, eikä se itkemällä muutu mielenmukaiseksi. Samaa mieltä siis kanssasi.

Vierailija
9/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin tuota itkuiikkaa jo valmiiksi, kun vaihdevuodet ja kuumat aallot iskevät päälle. Itteeni ei kauheesti helle hetkauta, kun on tottunut hikipuuskiin. Enkä kehtaa edes valittaa kuumuudesta, kun en tiedä, onko oikeesti kuuma vai olenko ainoa, joka hikoilee.