Paras hellevaate EI ole mahdollisimman pieni ja paljastava toppi vaan löysä ja peittävä pellavapaita
Miksi niin moni vetää jotkut kireät topit ja shortsit jalkaan, vielä jotain hiostavaa tekokuitua materiaaliltaan ja sitten valittaa kun on kuuma "vaikka on niin vähän vaatetta päällä". Pukeudutte ihan väärin! Oikea tapa on valita joku ohut luonnonkangas kuten pellava, ja mahdollisimman väljä ja mielellään peittävä asu. Minulla on pellavainen pari kokoa liian iso kauluspaita, enkä ole kärsinyt kuumuudesta, enkä palanut kertaakaan. Housutkin on pitkät, väljät ja peittävät.
Kommentit (122)
Veikkaan, että helle on monelle tekosyy paljasteluun. Anteeksi vain, mutta tänäänkin näin sellasen näköisiä naisia, että hohhoijaa ei ole mistään helteestä kysymys. Insta on kaduilla? Mautonta on ja tyylitöntä. Ap kuulostat tyylitaiturilta ja fiksukin vielä! Juuri tuollainenhan olisi nimenomaan helteillä paras asu.
Itse olen harmissani, että mikä se on se juttu, mikä pakottaa tytöt ja naiset hirvittävän pieniin vaatteisiin? kun taas katsoo poikia ja miehiä, niin he pukeutuvat normaalisti. Mikä juttu se on?
Pukeutumisvinkkejä suoraan Saudi-Arabiasta.
Suht kulunut flanelipaita hihat käärittynä ja löysät shortsit, niillä pärjännyt
Vierailija kirjoitti:
Itse olen harmissani, että mikä se on se juttu, mikä pakottaa tytöt ja naiset hirvittävän pieniin vaatteisiin? kun taas katsoo poikia ja miehiä, niin he pukeutuvat normaalisti. Mikä juttu se on?
Ehkä some, seiskajulkkikset, kaveripiirin painostus yms. saa uskomaan, että ainoa oikea tapa pukeutua on näyttää mahdollisimman paljon ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä some, seiskajulkkikset, kaveripiirin painostus yms. saa uskomaan, että ainoa oikea tapa pukeutua on näyttää mahdollisimman paljon ihoa.
Minä itsekin luulin vielä pitkälle teini-ikään, että tyttönä/naisena minun kuuluu pukeutua tiukkoihin vaatteisiin ja yläosan pitää aina olla toppi, niin että rintavako näkyy. En edes älynnyt että voisin pukeutua myös t-paitoihin, löysiin housuihin, huppareihin, kauluspaitoihin yms. Tai ehkä se vaan ei ollut cool. Onneksi enää ei tarvitse olla cool.
Eiköhän kaikki saa pitää juuri sellaisia vaatteita mitä itse haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakoita ketän puketumaan mihinkään. Jokainen valitsee itse puketumis tyylinsä.Moni otaa mallia muodista ja muotiahan on pukeutua paljastavasti. Mitä väliä? Miksi huoli muiden puketuminen? Onko asianne niin hyvin että pitää olla huolissa vetto vieraiden puketuminen?Vai eikö teillä ole elämää?
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumisvinkkejä suoraan Saudi-Arabiasta.
Saudit tietävät miten pukeutua kuumassa ilmastossa(enkä tarkoita niqab:ejä)
Mulla on pellavatoppi ja -shortsit näillä helteillä. Kokeilin housuja ja paitaakin mutta ei tuntunut yhtä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakoita ketän puketumaan mihinkään. Jokainen valitsee itse puketumis tyylinsä.Moni otaa mallia muodista ja muotiahan on pukeutua paljastavasti. Mitä väliä? Miksi huoli muiden puketuminen? Onko asianne niin hyvin että pitää olla huolissa vetto vieraiden puketuminen?Vai eikö teillä ole elämää?
Kuule, hoono soomi, mulla on teini-ikäinen kummityttö, joka tosi tärkeä ja läheinen, ja olen huolissani muun muassa hänestä. Hän ei tällä hetkellä pukeudu, luojan kiitos, pieniin rätinpalasiin. Mutta ne jutut mitkä sen ikäisiä surettaa ja ahdistaa.. :,(
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan biologiaa. Naaraat esittelevät itseään ja koiraat katselevat ja nuuhkivat hajujälkiä siittimet puolijäykkinä.
Varjossa ja sisällä pieni toppi ja shortsit on paras. Ulkona salsahame-tyyppinen polvipituinen on minusta paras, sinne ilmavirta pääsee kunnolla 🙂 paidaksi joku löysä toppi, mihin myös tuuli pääsee alle.
Pahin on rintaliivit! Tuskaa että ne on normi ja oletus 🥵😕 ja ei mitkään ohuet mummo-triumphit käy, jos niistä nännit näkyy läpi.
Rakastan pikkutoppejani ja peppurajaan meneviä shortsejani. Rakastaa moni muukin;)
Mistähän saisin pellavapaidan? Paras olisi sellainen vanhanmallin pellava, josta näkee ihan selvästi sen olevan pellavaa, sitten olisi hienoa kulkea sellaisessa pellavasäkissä pitkin kyliä :D
Toisekseen, kyllä minusta on ainakin kiva, että ihokin saa edes joskus hengittää, eli en kyllä allekirjoita tuota, että peittävä olisi parempi, johan se hikikin pääsee paremmin haihtumaan kun ei mikään ole estämässä ja mahdollinen tuulenvire pääsee ihanasti iholle myöskin.
Varmasti eri asia jossain kuivalla aavikolla jossa aurinko oikeasti porottaa ja käryttää ja missä ei tuulenvirettä käy lainkaan ja maakin hohkaa kuumutta.
Ja joku pieni toppi ei suojaa UV-säteilyltä yhtään, pitää olla peittävämpää päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan biologiaa. Naaraat esittelevät itseään ja koiraat katselevat ja nuuhkivat hajujälkiä siittimet puolijäykkinä.
No ei todellakaan ole mitään biologiaa, haloo!
T. Biologi
Vierailija kirjoitti:
Varjossa ja sisällä pieni toppi ja shortsit on paras. Ulkona salsahame-tyyppinen polvipituinen on minusta paras, sinne ilmavirta pääsee kunnolla 🙂 paidaksi joku löysä toppi, mihin myös tuuli pääsee alle.
Pahin on rintaliivit! Tuskaa että ne on normi ja oletus 🥵😕 ja ei mitkään ohuet mummo-triumphit käy, jos niistä nännit näkyy läpi.
Sulla taitaa olla pienet tissit, jos haaveilet rintaliiveittä olemisesta, mulla ainakin valuis tissinaluset hikeä, jos ei olisi niitä rintsikoita estämässä tissien ihoa koskemasta vatsan ihoon ja imemässä sitä hikeä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saisin pellavapaidan? Paras olisi sellainen vanhanmallin pellava, josta näkee ihan selvästi sen olevan pellavaa, sitten olisi hienoa kulkea sellaisessa pellavasäkissä pitkin kyliä :D
Toisekseen, kyllä minusta on ainakin kiva, että ihokin saa edes joskus hengittää, eli en kyllä allekirjoita tuota, että peittävä olisi parempi, johan se hikikin pääsee paremmin haihtumaan kun ei mikään ole estämässä ja mahdollinen tuulenvire pääsee ihanasti iholle myöskin.
Varmasti eri asia jossain kuivalla aavikolla jossa aurinko oikeasti porottaa ja käryttää ja missä ei tuulenvirettä käy lainkaan ja maakin hohkaa kuumutta.
väljän vaatteen idea on juuri siinä, että iho saa hengittää. Kosteus siirtyy iholta vaatteeseen, tuulenvire pääsee ihon alle ja kun aurinko kuivattaa kosteaa vaatetta, niin siitä ihminen viilentyy. Kokeilepa joskus kastella villasukka, laita se olutpullon päälle ja olutpullo sitten tuuliselle paikalle: pian sinulla on viileää olutta.
Mulla väljiä intianpuuvillapaitoja ja pitkiä viskoosihameita. Suojaavat myös auringolta.
Keinokuituvaatteita on hyvin helppo löytää, ehkä siksi?