Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hellevaate EI ole mahdollisimman pieni ja paljastava toppi vaan löysä ja peittävä pellavapaita

Vierailija
15.07.2021 |

Miksi niin moni vetää jotkut kireät topit ja shortsit jalkaan, vielä jotain hiostavaa tekokuitua materiaaliltaan ja sitten valittaa kun on kuuma "vaikka on niin vähän vaatetta päällä". Pukeudutte ihan väärin! Oikea tapa on valita joku ohut luonnonkangas kuten pellava, ja mahdollisimman väljä ja mielellään peittävä asu. Minulla on pellavainen pari kokoa liian iso kauluspaita, enkä ole kärsinyt kuumuudesta, enkä palanut kertaakaan. Housutkin on pitkät, väljät ja peittävät.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen ihan rakennettu esitys vol. 3675

En ihan ymmärrä miksi tätä keskustelunaihetta pitää paheksua? Tottahan se on. Pellava on materiaalina aina myös ekologisempi kuin polyesteritopit ja puuvilla-elastaani farkkushortsit.

Näistä voisi keskustella enemmänkin.

Paljastavasti voi pukeutua myös pellavaan, siitäkin voi tehdä istuvia ja läpinäkyviä vaatteita.

No varmaan tuo itkeminen kireistä topeista ja paljastelusta ja väärin pukeutumisesta on aika provosoivaa

Vierailija
42/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän kangasta sen paremmin viihdyn. Inhoan sitä kun hiki tarttuu kankaaseen, siksi kainalot pitää olla paljaat ja toppi on paras.

Turhaan ahdistutte toisten vääränlaisesta pukeutumisesta ja ihosta. Keskittykää omaanne.

Niin pitkään kun pidät perceesi shortsien sisällä. Taisi liman levittäjät suivaantua kun joku sanoi ääneen mitä monet ajattelevat. hyi helvetti. Miettikää kun nämä vaatteettomat eukot(ja äijät) hierovat niitä hikisiään kroppiaan esim tuoleihin joihin menet sitten istumaan. Tiedätte kyllä mitä siihen penkin reunaan jää jos on vakoon uppoavat "alkkarit" päällä. Ihanat hiet ja alapääbakteeri mehut hinkattu niihin penkkeihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän helteillä toppia (normipituinen, ei napapaita) ja shortseja, koska ne nyt vain mielestäni ovat mukavin vaate ja näyttävät kivalta päällä. Löysät pellavakauhtanat ovat mielestäni yksinkertaisesti rumia! Usein pellava on ryppyistä ja epäsiistiä ja sopii lähinnä +40 -vuotiaille, itse alle 30. Muina vuodenaikoina saa jo ihan riittävästi käyttää pitkiä vaatteita, niin helteellä on ihanaa pukeutua niin, että kädet ja jalat ovat paljaina. Samalla saa hiukan tervettä väriäkin pintaan.

Pidätkö shortseja vai alkkareita? On meinaan vähän eri käsitys shortseista nykyään..

Vierailija
44/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalipaniikki alkaa kun tantat näkee ihoa ja alkaa ahdistaa. Jaksamista teille

T. toppi ja shortsit, en vaihda

Minä en halua nähdä sinun lörppähuuliasi tai perseposkiasi. Opettele pukeutumaan apina. Anna mä arvaan, näitten lotsukoiden idoli on joku minjah ja kumppanit lol. 

Vierailija
45/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän kangasta sen paremmin viihdyn. Inhoan sitä kun hiki tarttuu kankaaseen, siksi kainalot pitää olla paljaat ja toppi on paras.

Turhaan ahdistutte toisten vääränlaisesta pukeutumisesta ja ihosta. Keskittykää omaanne.

Niin pitkään kun pidät perceesi shortsien sisällä. Taisi liman levittäjät suivaantua kun joku sanoi ääneen mitä monet ajattelevat. hyi helvetti. Miettikää kun nämä vaatteettomat eukot(ja äijät) hierovat niitä hikisiään kroppiaan esim tuoleihin joihin menet sitten istumaan. Tiedätte kyllä mitä siihen penkin reunaan jää jos on vakoon uppoavat "alkkarit" päällä. Ihanat hiet ja alapääbakteeri mehut hinkattu niihin penkkeihin. 

Oletko ihan terve??? No et ole.

Hoitoon.

Vierailija
46/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalipaniikki alkaa kun tantat näkee ihoa ja alkaa ahdistaa. Jaksamista teille

Minä en halua nähdä sinun lörppähuuliasi tai perseposkiasi. Opettele pukeutumaan apina. Anna mä arvaan, näitten lotsukoiden idoli on joku minjah ja kumppanit lol. 

Huulia ei ole tapana peittää länsimaisessa pukeutumiskulttuurissa, joten joudut niitä katselemaan jatkossakin. Perseposket on piilossa siellä shittarissa.

En minäkään halua nähdä tätä nettiin kirjoittamaasi aivo-oksennusta, tiedät siis mitä tehdä

Vierailija
47/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Käytän myös "pieniä" vaatteita helteellä, koska:

-Ei ole rahaa osaa enemmän pellavavaatteita. (Yhdet housut on ja niistä näkyy läpi)

-Pidän siitä, ettei ihoa vasten ole mitään

-Joskus on kätevämpi, kun väljät hihat ja lahkeet eivät ole tiellä.

Vierailija
48/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, träsh naikkosten kokoontumisajot taas, pillastuvat jos joku ottaa pois oikeuden paljas...voimaantua;) Näille pitäisi tehdä joku oma karsina kesäksi, voisivat keskenään olla vaikka alasti ja meidän normaalien ei tarvitsisi kassajonossa nähdä kenenkään persvakohikeä valumassa pitkin paljaita reisiä. 

Vierailija
49/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulia ei ole tapana peittää länsimaisessa pukeutumiskulttuurissa, joten joudut niitä katselemaan jatkossakin. Perseposket on piilossa siellä shittarissa.

En minäkään halua nähdä tätä nettiin kirjoittamaasi aivo-oksennusta, tiedät siis mitä tehdä

No nyt tuli koherentti autocorrect. Shittarissa=shortseissa

Vierailija
50/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näen itkua paljastavasta pukeutumisesta sitä vähemmän tekee mieli käyttää vaatteita

Vierailija
51/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin kaipaan takavuosien aikaa, jolloin naiset pukeutuivat maksikokoiseen T-paitaan, tiukkoihin mustiin pyöräilysörtseihin ja jalassa tiukat "kondomisukat". Vartalo sai hauskoja uusia vannemuotoja vaatetuksen väleihin!

Vierailija
52/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on myös lääketietteellinen fakta että iho tulisi näin suorassa ja agressiivisesssa auringonpaisteessa peittää paremmin. Otsikko sinällään on ihan totta. Ihosyöpädiagnoosit on viime vuosikymmeninä kasvaneet ihan räjähdysmäisesti kun pukeutumisestakin on tullut vapautuneempaa.

Muistakaa aina kunnon aurrinkorasvat jos menette vähän paljaammin tuolla :)

Vierailija
53/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän helteillä toppia (normipituinen, ei napapaita) ja shortseja, koska ne nyt vain mielestäni ovat mukavin vaate ja näyttävät kivalta päällä. Löysät pellavakauhtanat ovat mielestäni yksinkertaisesti rumia! Usein pellava on ryppyistä ja epäsiistiä ja sopii lähinnä +40 -vuotiaille, itse alle 30. Muina vuodenaikoina saa jo ihan riittävästi käyttää pitkiä vaatteita, niin helteellä on ihanaa pukeutua niin, että kädet ja jalat ovat paljaina. Samalla saa hiukan tervettä väriäkin pintaan.

Höpöhöpö. Et tiedä mistä puhut. Minun mummoni ja äitini eivät ainakaan pukeudu näin:

https://fi.pinterest.com/pin/157977899415855663/

Vierailija
54/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on myös lääketietteellinen fakta että iho tulisi näin suorassa ja agressiivisesssa auringonpaisteessa peittää paremmin. Otsikko sinällään on ihan totta. Ihosyöpädiagnoosit on viime vuosikymmeninä kasvaneet ihan räjähdysmäisesti kun pukeutumisestakin on tullut vapautuneempaa.

Muistakaa aina kunnon aurrinkorasvat jos menette vähän paljaammin tuolla :)

Käytän suojakertoimia helteellä topin ja shortsien kanssa sekä pysyn varjossa. Mukavampi ratkaisu kuin pitkähihaiset paidat.

Vierailija
55/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki saa pitää juuri sellaisia vaatteita mitä itse haluavat...

No ei! En hyväksy elatusten maksajaksi miestä jolla ei pikkutakkia päällä. Mieluiten kravatti.

Vierailija
56/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisvinkkejä suoraan Saudi-Arabiasta.

Kyllä. Eiköhän he siellä tiedä mikä on paras hellevaate.

Vierailija
57/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon te siellä auringossa heilutte jos on tarpeen pitkähihaiset? Itse käyn lenkillä aamuvarhaisella ja lopun ajan vietän parhaani mukaan varjossa ja sisällä. Shortseissa ja väljässä topissa.

Ja anteeksi, mutta kyllä ne pellavakaavut on useimmiten muodottomia ja aika rumia. Välillä näkee jollakin kauniin kevyesti istuvan vaatteen, mutta onko nyt kuitenkin enemmän kyse siitä, että kun itselle valitaan teltta niin muidenkin pitäisi?

Vierailija
58/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa enää nykyään miettiä

paljonko ihoa näkyy ja onko se jonkun mielestä liikaa. Arkipukeutumisessa on pääasia, että vaatteet on mukavat päällä.

Vierailija
59/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysiä pellavia telttoja käyttävä mamma niin haluaisin pukeutua pieneen croptoppiin ja minisorseihin. Kyllähän sen nyt näkee että oma mieskin tykkää ja pääkääntyy kun näitä tulee vastaan. Minun kohdalla ei käänny kenenkään. Ainiin ja syy miksi en voi näin tejdä on 40kg ylipaino. Siksi minusta kaikkien tulisi vetää säkit päälle niin näyttäysivät samanlaisilta talipalloilta kuin minä.

Vierailija
60/122 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten viestiisi ottamatta kantaa, tuo ”tervettä väriä” pintaan pisti silmään.. kaikki varmaan tietää että aina kun iho alkaa ruskettua, on se silloin merkki vahingoittumisesta. Mitä ruskeampi, sitä vahingoittuneempi. Eli syöpäriski todellakin. Terve on siitä kaukana.

Mutta jatkakaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän