Voiko kolmea poikaa kasvattaa menettämättä hermoja?
Kolme leikki-ikästä poikaa ja tämä elämä on yhtä huutamista :( mulla ei pidä hermo yhtää ja pojatkin varmasti ovat tottuneet saamaan uskottavimman käskyn huutamisena. Onko tästä enää pääsyä huudottomaan arkeen? :(
Kommentit (2)
Mulla kolme poikaa kanssa. Neljä vuotta ikäeroa vanhimman ja nuorimman välillä.
Itse tuskailen saman ongelman kanssa. Tuntuu, että mitään ei uskota normaalisanomisella. Tavarat hajoaa käsiin ja tehdään jos jonkinnäköstä tuhoa oltiin sit ulkona tai sisällä.
Välillä itse mietin olenko jo ihan sekopää. Joku täällä varmaan allekirjoittakin sen...hahaa.
Mutta en tiedä. Poikien luonteeseen kai kuuluu riehuminen ja valtava fyysinen uho monella osa-alueella. Ja päätön asioiden kokeilu.
Ja se myös ikävä kyllä, ainakin meillä, että välillä tuntuu, että annoit ohjeita mistä lystäsit niitä ei noudateta. Ja tämä ei johdu siitä että antaisin periksi tai en vaadi mitään. Välillä tuntuu, etten muuta teekään kuin vaadin. Sitte välillä tulee annettu tunnustusta tai palkittua niin tuntuu, että se taas peittää kaikki aikaisemmin sovitut asiat alleen ja elämä jatkuu ku sirkuksessa.
Sitte itse tympääntyneenä ajattelen, että mitä riivattua ostamaan mitään leluja tms. kivaa ku kaikki hajotetaan..
Tää kuulostaa epätoivoiselta ja se myös on sitä välillä (aika useinkin)
Mutta selkeänä hetkenä ajattelen, että tää on vaan elämää eikä kestä ikuisesti :-)
T. Rasavillin, Eemelin ja Katto-Kassisen äitee
Mulla on kaksi poikaa ja yksi tyttö ja täytyy sanoa, että tytölle tulee huudettua eniten. Paljon hankalampi tapaus kuin pojat. Että voi olla näinkin, ole onnellinen ettei sulla ole kolmea tyttöä ;)