Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa

Vierailija
07.11.2025 |

Lähellä olevat laitteet, joku sun vieressä käyttää Metan appeja, ja on hyväksynyt ehdot. Itse et välttämättä käytä ainoata Metan palvelua, etkä itse ole hyväksynyt minkään Metan yhteyden omaan laitteesi. Silti yhteys muodostetaan, ja terrorisoidaan oman laitteesi toimintaa kun vieressä oleva käyttää Metan appia.

Meta on jopa suurempi rikollisjärjestö jo mitä suomen poliisiorganisaatio, ja se on jo paljon se. Ihmiset kannattaisi aloittaa isompia oikeustoimia näitä Metan kaltaisia rikollisjärjestöjä vastaan, jotka täydellisiä ihmisoikeuksien vastaisia sairaita rikoksia suorittaa päivittäin miljardeille ihmisille - monen tietämättä ja ymmärtämättä.

Kuuluisiko Metaa vastaan nostaa joukkokanteita oikeuslaitoksissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa on nykyään microsoftin ja googlen aiheuttamat suuret häirinnät ihmisille laitteisiin.

Vierailija
2/23 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku toinen muka pääsee sinun laitteillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meta teki ihmisille facebookin kautta rankkoja rikoksia jo kauan sitten. Entiset facebook työntekijät ovat paljastaneet. Tämä on suuren luokan rikollisjärjestö.

Vierailija
4/23 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan esimerkin. Kun Tvitterin nimi vaihdettiin X:ksi niin sen logo tai kuvake päivitettiin pakottamalla puhelimiin. Noin vain, ilman että kymmeniltä miljoonilta puhelinten omistajilta kysyttiin lupaa päivityksiin kun yleensä kysytään.

Sivusta

Vierailija
5/23 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Meta on suuri syy sille, että maailma on entinen. Ihmiset ovat älylaitteilla Metan sairaan rikollisuuden uhreina ympäri maailmaa. Häirintä mitä Meta aiheuttaa ihmisille, johtaa monilla ahdistukseen ja masennukseen. Myös lasten oireilut ovat osasyynä Metan ja muiden teknologiayhtiöiden sairaasta rikollisuudesta. Nämä ovat yksinkertaisesti tuhonneet jo ihmiskunnab ympäri maailmaa.

Vierailija
6/23 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen on aika moni jo ymmärtäny, millaiseksi maailma on muuttunu näiden Metan kaltaisten sairaiden toimijoiden takia.

Vierailija
7/23 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajan kannattaisi hakeutua mielenterveyshoitoon.

Vierailija
8/23 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sellaisessa paikassa nykyään paljonkin apua teknologiayritysten sairaaseen härintään?

Meinaako tämä kommentoija, että facebookin entiset omistajat olisi täysin ilman totuutta keksineet että Meta on jo kauan tehneet sairaita rikoksia ihmisille jotka käyttää Metan palveluita?

Vierailija
9/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan esimerkin. Kun Tvitterin nimi vaihdettiin X:ksi niin sen logo tai kuvake päivitettiin pakottamalla puhelimiin. Noin vain, ilman että kymmeniltä miljoonilta puhelinten omistajilta kysyttiin lupaa päivityksiin kun yleensä kysytään.

Sivusta

Siis miten se logo päivitettiin pakottamalla puhelimiin ihmisille joilla ei ollut sitä sovellusta ladattuna? 😅 Suurin osa päivityksistä on teknisiä päivityksiä jotka on tarpeen että se sovellus toimisi normaalisti, ja niitä tehdään päivittäin ilman kummempia lupia. 

Vierailija
10/23 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sen on aika moni jo ymmärtäny, millaiseksi maailma on muuttunu näiden Metan kaltaisten sairaiden toimijoiden takia.

Valta on päästetty miljardöörien käsiin, ja hehän kohta päättävät kaikesta omien etujensa mukaisesti. 

Vierailija
11/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä päälle näitä epävirallisia rikollisjärjestöjä, kuten suomen poliisiorganisaatio. Millainen mahtaa olla määrä, mitä rikoksia poliisit tekee netin kautta, kun kaikki muut rikokset on jo määriltään järkyttävän suuria. Aika moni kansalainen suomessa, tietää jo mitä poliisien tekemät rankat ihmisoikeuksien vastaiset rikokset on suomessa.

Vierailija
12/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Lähellä olevat laitteet, joku sun vieressä käyttää Metan appeja, ja on hyväksynyt ehdot. Itse et välttämättä käytä ainoata Metan palvelua, etkä itse ole hyväksynyt minkään Metan yhteyden omaan laitteesi. Silti yhteys muodostetaan, ja terrorisoidaan oman laitteesi toimintaa kun vieressä oleva käyttää Metan appia.

häh?

Vierailija
13/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mun laitteessani ilmenee kun en ole moista huomannut.

Vierailija
14/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä poistin facebookin 10v sitten. Mulle tuli viesti, että joku yrittäny palauttaa mun tilin, missä näky mun edellinen nimi ja mun 10v vanha profiilikuva. 

Ison vaivan takana oli että löytyi oikea sähköposti, mihin laitoin pyynnön poistaa mun kaikki tiedot. Johon vastasivat, ettei he aio tehdä mitään pyynnön eteen, joten ota yhteyttä viranomaisiin jos tekee mieli. 

Vierailija
15/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meta teki ihmisille facebookin kautta rankkoja rikoksia jo kauan sitten. Entiset facebook työntekijät ovat paljastaneet. Tämä on suuren luokan rikollisjärjestö.

Mitä rikoksia voi esim. puhelimen kautta ihmisille tehdä?

Vierailija
16/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako sellaisessa paikassa nykyään paljonkin apua teknologiayritysten sairaaseen härintään?

Meinaako tämä kommentoija, että facebookin entiset omistajat olisi täysin ilman totuutta keksineet että Meta on jo kauan tehneet sairaita rikoksia ihmisille jotka käyttää Metan palveluita?

Mitä rikoksia?

Vierailija
17/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Siis miten se logo päivitettiin pakottamalla puhelimiin ihmisille joilla ei ollut sitä sovellusta ladattuna? 😅 Suurin osa päivityksistä on teknisiä päivityksiä jotka on tarpeen että se sovellus toimisi normaalisti, ja niitä tehdään päivittäin ilman kummempia lupia. 

Ei mulla ollut twitteriä eikä ole x:ää joten ei ole tullut mitään logojuttujakaan.

Vierailija
18/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. FB ja Insta on Metaa.

Vierailija
19/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole nyt lääkitys kohdillaan, hakeudu hoitoon.

Vierailija
20/23 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla kaverilla ole päässä välttämättä mitään vikaa. 

Jos kaveri käyttää whatsappia ja se on klikannut rastin kohtaan jossa yhdistää puhelinluettelon yhteystiedot whatsappin tietokantaan, tarkoittaa se sitä, että samalla kun sillä on päällä sijaintitiedot omassa whatsappissa ja puhelimessa, meta pystyy yhdistämään nämä kaksi samaa kontaktiverkostoon, koska kumpikin ottaa siinä yhteyttä lähialueen yhteyspisteisiin. 

Facebookia käyttäessä facebook ehdotti kaveriksi hyvin arkaluontoisissakin paikoissa muita kävijöitä tämän saman paikallistamisen avulla. Paikantaminen ei tunne seiniä, joten naapureitakin ehdotettiin, aina välilä, koska vietätte paljon aika ayhdessä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi