Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, aloittaako vauvalle kiinteät..

Vierailija
25.08.2006 |

Kyseessä poika, kohta 4kk, täysimetetty ja hienosti kasvanut..



Mietiskelen tuota potun aloittamista, neuvolan mukaan kiirettä ei ole ja voimme aloittaa sittem kun siltä tuntuu..



Poitsu syö kyllä hyvin tissiä, mutta nyt yöllä söi monta kertaa, oiskoon tuo merkki siitä että tarvitsis jo kiinteitä vai ihanko pelkästään tiheän imun kausi..



Mitä tekisin..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä