Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako köyhiä asua kerrostalossa?

Vierailija
19.07.2014 |

Kaikkihan tietää osoitteesta että on köyhä :( Ei kukaan asu kerrostalossa jos on rahaa.

Säälittää lasten kaverit, kaikkien kerrostalolasten kanssa en anna omieni leikkiä ettei tule huonoa seuraa.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:56"]Laita lapsi tänne vaan :) Meillä on palju lämpeemässä 90 neliöisellä kattoterassilla, ihanat merimaisemat. Just yks risteilijä ajaa ohi, lapset tykkää niitä bongailla :) Saa mansikoita, kirsikoita ja dippivihanneksia iltapalaksi.

[/quote]

Kerrostalo mikä kerrostalo... Noloa. Ap

Vierailija
122/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:58"]Ei mua nolota asua juuri täysin remontoidussa kerrostalossa kattohuoneistossa. Asutaan poikaystävän kanssa tässä kyllä vuokralla (1800€/kk) Helsingissä keskustassa. Ei ehkä näin nuorena ja opiskelijana vielä lainaa...Minä 18v ja opiskelen, siksi ei vielä oteta lainaa :) Ja ei, en saa vanhemmilta rahaa eikä poikaystäväkää.

Ihan ot järjetön raha vuodessa tyhjään kun mitään ei tule omaksi.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:58"]Ei mua nolota asua juuri täysin remontoidussa kerrostalossa kattohuoneistossa. Asutaan poikaystävän kanssa tässä kyllä vuokralla (1800€/kk) Helsingissä keskustassa. Ei ehkä näin nuorena ja opiskelijana vielä lainaa...Minä 18v ja opiskelen, siksi ei vielä oteta lainaa :) Ja ei, en saa vanhemmilta rahaa eikä poikaystäväkää.

Ihan ot järjetön raha vuodessa tyhjään kun mitään ei tule omaksi.

[/quote]

[/quote]

Vuokraan 1800€ kuussa? Kyllä on tässä maassa liian hyvät opintotuet!

Vierailija
124/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tutut asuu kerrostalossa ja ovat muuten helvetin rikkaita. Asuvat siellä koska eivät tarvitse mitään isoja omakotitaloja. Jos asuu kerrostalossa, ei tarkoita että olisi köyhä. Valoja.

Vierailija
125/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota. Ollaan "köyhiä". Asutaan pian 4h 50 neliöisessä kaksiossa VUOKRALLA. 500 € kk. On sit varaa syödä hyvin, näyttää hyvältä, matkustella ja harrastaa.

Vierailija
126/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, no voivoi.

Omaa kerrostalokotia asuva.

Vierailija
127/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan päätetty perheen kanssa asua edullisesti vuokralla koska tykkäämme matkustella paljon. Mielummin kulutan rahani uusiin kokemuksiin ja seikkailen perheeni kanssa kuin maksaisin omakotiasumisen riemusta. Kun täältä lähdetään ei kuitenkaan voi ottaa mitään mukaansa, pätee köyhää ja rikkaaseen. Ja myös sinuun. Jännä juttu että Kauniaisissa asuu eniten rikkaita ja suurinosa teidän lapsista on narkkareita.. Ongelmia on myös rikkaiden perheissä, lapset voivat kokea monesti ettei vanhemmat anna tarpeeksi rakkautta tai hukuttavat tavaroihin joka ei korvaa läheisyyttä. Matkustelisit sinäkin ja tutustuisit ihmisiin jotka ei vastaa ihan omia kriteerejäsi, voisit vaikka yllättyä ja saada tosi ystäviä. Ilmeisesti olet kasvatettu noihin arvoihin kiinni ja lapsuutesi ei ollut rahasta huolimatta rakastava ja turvallinen.. Ei muuten tollasta puhuta toisista.

Vierailija
128/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:03"]Ei nolota. Ollaan "köyhiä". Asutaan pian 4h 50 neliöisessä kaksiossa VUOKRALLA. 500 € kk. On sit varaa syödä hyvin, näyttää hyvältä, matkustella ja harrastaa.

[/quote]

Heh.

Vierailija
129/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:53"]

En tiedä, että nolottaako köyhiä, mutta meitä ei nolota asua kerrostalossa, kun ollaan hyvätuloisia.

[/quote]

Samoin! Omakotitalokiintiö tuli täyteen jo lapsuudenkodissa. Haluan käyttää aikani muuhun kuin kiinteistön ja pihan kunnossapitoon. Keskustassa asutaan, ylin kerros, iso parveke, kauppa kadun toisella puolella, Stockalle ja töihin miehellä 400 m, mulla 700 m ( siis töihin).

Vierailija
130/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuisin mielelläni kerrostalossa (isossa asunnossa, isolla terassilla) jossa olisi mukava näköala, ylimmässä kerroksessa tietenkin. Vaan ei minulla ole vara, joten asun maantasalla rivarissa.

Vierailija
131/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverit ovat tervejärkisten rikkaiden lapsia. Heidät on kasvatettu valitsemaan kaverit käytöksen, ei varallisuuden tai asumismuodon mukaan. Onneksi näin.

Vierailija
132/132 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverit ovat tervejärkisten rikkaiden lapsia. Heidät on kasvatettu valitsemaan kaverit käytöksen, ei varallisuuden tai asumismuodon mukaan. Onneksi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän