Nolottaako köyhiä asua kerrostalossa?
Kaikkihan tietää osoitteesta että on köyhä :( Ei kukaan asu kerrostalossa jos on rahaa.
Säälittää lasten kaverit, kaikkien kerrostalolasten kanssa en anna omieni leikkiä ettei tule huonoa seuraa.
Kommentit (132)
Hitto että antaa yksinkertaisen kuvan kirjoittajastaan tuo yksi ja samanlainen hymiö aina samassa paikassa ap:n kirjoituksissa!
itse en edes haluaisi omakotitaloa. rivariin voisin jossain vaiheessa muuttaa jos perhettä siunaantuu, ehkä muutenkin, mutta nyt pidän asunnostamme kovastikin :)
Asuin ennen kerrostalossa eikä kyllä yhtään nolottanut. Ketä kiinnostaa?
Nykyinen talo rivari ja ensikuussa muutto paritaloon.
Kerrostalossa vuokralla, asumistuen jälkeen 4H+K 200€. Hmm. Ei harmita
Tämä on jonkun maalaisjuntin aloitus :D. Vain ne ei tajua kerrostaloasumisen päälle eikä sitä, että se ei kerro varallisuudesta asuuko kerrostalossa. Rikkain minun tuttavapiiristäni asuu Tampereen keskustassa vanhassa kerrostalossa. Taitaa olla yli miljoonan asunto...
Olen asunut vuokralla kerrostalossa. Omistusasunnossa. Viimeisimpänä asuin omakotitalossa maalla, koska, no, hei haloo: omakotitalo maalla, eikö se ole kaikkien unelma?
No, been there, done that. :) Tulin siihen tulokseen että kerrostaloasunto on yhtä hyvä. Riippuen toki asunnosta, ympäristöstä ja naapureista mutta samahan se on omakotitalossakin.
En pidä toisia huonompana. En itseänikään. Mieheni (pian entinen) pitää, hänellä on huonoja lapsuudenkokemuksia lähiöasumisesta. Riippuu niin henkilöstä ja perheestä mikä sopii kellekin. Peace man.
Miksi nolottaisi, ja sitäpaitsi miksi pitäis olla köyhä jos asuu kerrostalossa. Omistan 250 neliöisen omakotitalon ja asun silti omasta valinnastani kerrostaloyksiössä. Kyllästytti asua isossa talossa ja hoidella puutarhaa, tämä on niin helppoa...
Kyllä joo, kovasti nolottaa, ihan selkä kyyryssä kävelen.
Ei jumalauta, miten täällä on näin paskoja aloituksia.
Asuisin mielelläni kerrostalossa, jos löytyisi tarpeeksi iso asunto. 180 m2 huoneistoja on harvoin tarjolla.
Jaa. Meidän osoite on vuokratalo, mutta seuraava numero onkin jo omistustalo, tuossa vieressä vieläpä. Tuskinpa "kaikki" tietävät varallisuuttamme pelkän osoitteen perusteella.
Ok, sä varmasti säälit kaikkia Eiran ja Ullanlinnan jugendtaloissa asuvia...
Ja asut jossain perähikiällä, josta saa okt.n halvalla
Kukaan ei asu ilman pihaa sadan naapurin kanssa ilman pätevää syytä, ellei sitten asu Manhattanilla.
Voi kiesus mikä provo. Helsingissä on monen miljoonan hintaisia kerrostaloasuntoja eteläisessä kantakaupungissa. Ja miksi lapset eivät saisi leikkiä keskenään vanhempien tulotasosta riippumatta? :O
Ai nolottaako asua 350t EUR:n kerrostaloasunnossa? Ei.
Jaa mun vanhemmat asuu omistusasunnossa...on asuttu omakotitalossa, vuokralla ja aso-kodissa, tuo on kuulemma paras.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:43"]Voi kiesus mikä provo. Helsingissä on monen miljoonan hintaisia kerrostaloasuntoja eteläisessä kantakaupungissa. Ja miksi lapset eivät saisi leikkiä keskenään vanhempien tulotasosta riippumatta? :O
[/quote]
Köyhien lapsilla ja vanhemmilla on yhtä jos mitä sosiaalista ongelmaa. Ymmärrän aloittajaa!
Itse asun kerrostalossa, jossa on myös alakerta ja parkettilattiat ja maksaa yli 2000e kuukaudessa että jooh...
Nolottaa. Muutamme muualle heti kun vain voimme.
Olen köyhä ja laiska, asun kerrostalossa ja yhteiskunta maksaa kaiken eikä tarvii tehdä mitään, nolottaako?