äitini näkee minut lihavampana kuin olen.
Olen laihtunut useamman kilon tässä kesän aikana ja vaatteeni ovat alkaneet roikkumaan päälläni. Silti äitini huutaa kuinka kaikki vaatteeni ovat liian pieniä.
Esimerkiksi ostin alkukesästä farkut jotka olivat silloin sopivan kokoiset. Nyt ne eivät pysy ylhäällä ja roikkuvat joka paikasta. Äitini mukaan se johtuu vain siitä, että olen ostanut itselle liian pienet farkut.
Sitten jos äiti raahaa mut shoppailemaan, niin hän tyrkyttää pari kolme kokoa liian isoja vaatteita.
En voi käydä edes saunassa äitini kanssa, sillä hän haukkuu minut läskiksi.
Läskit eivät tursua vaatteissani ja vanhat vaatteeni alkavat tosiaan jo tippumaan päältäni.
En jaksa enää kuunnella jatkuvaa läskiksi haukkumista.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:31"]Miten pitkä ja painava ap sitten on ja minkä ikäinen?
Tuollainen mutsi kuulostaa kyllä aika ikävälle
[/quote]
Oon 180cm pitkä ja painan yli 90kg. Minulla ei kyllä ole kamalasti mahaa ja käyn kuntosalilla ja nostan isoja painoja. Ja oon 23v. Painoni on tosiaan noussut siitä kun olen alkanut käymään salilla mutta ulkoisesti olen hoikistunut.
[/quote]
Olet kyllä iso nainen, mutta vaikea sanoa kun ei ole kuvia.
Tv mies 181cm 85kg.
Olen siis ulkoisesti normaalipainoisen näköinen. En siis todellakaan näytä läskiltä. Massaa on sitä en kiellä, mutta en ole punkero, vaan sopusuhtainen.
Tuossa kuva mun läskeistä.
Joo ei paha, mutta aikamoinen kuulantyöntäjä olet, heittelet varmaan pienet miehet pitkin seiniä?
Todella hyvältä sä näytät!!!
Tiedän tunteesi. Mun äiti on just samanlainen. Ja oon 30+..
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:00"]Joo ei paha, mutta aikamoinen kuulantyöntäjä olet, heittelet varmaan pienet miehet pitkin seiniä?
[/quote]
No jos pakko olis niin varmaan. Tosiaan työni on fyysistä ja kuntosalilla suht isot painot.
Minun äitini on samanlainen huomauttelija. Oli jo, kun olin vain vähän pyöreä lapsi. Hän saa tosi isot kiksit siitä, kun joku lihoo, mutta on tosi kateellinen, jos joku laihtuu. Tämä on yksi syy, miksi en ole kahteen vuoteen tavannut äitiäni.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:55"]
[/quote]
Sorry ap mutta kyllähän sulla on ylimääräistä. Isot älytön löllöhaba, yhden reiden koko on sivuprofiilin normaalinaisen lantion koko, vatsassa älytön määrä makkaroita ja löllöä. Et viitsinyt ottaa kuvaa realistisesta asennosta, eli edestä, sivulta ja mahd. takaa niin näkisi kokonaistilanteen. Hyvä jos viihdyt omassa kehossasi mutta kyllä äitisi on oikeassa että pulska ja iso olet edelleen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:55"]
[/quote]
Sorry ap mutta kyllähän sulla on ylimääräistä. Isot älytön löllöhaba, yhden reiden koko on sivuprofiilin normaalinaisen lantion koko, vatsassa älytön määrä makkaroita ja löllöä. Et viitsinyt ottaa kuvaa realistisesta asennosta, eli edestä, sivulta ja mahd. takaa niin näkisi kokonaistilanteen. Hyvä jos viihdyt omassa kehossasi mutta kyllä äitisi on oikeassa että pulska ja iso olet edelleen.
[/quote]
Se ei kuitenkaan ole pointti vaan äitini näkee minut isompana kuin olen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:31"]Miten pitkä ja painava ap sitten on ja minkä ikäinen?
[/quote]
Oon 180cm pitkä ja painan yli 90kg. Minulla ei kyllä ole kamalasti mahaa ja käyn kuntosalilla ja nostan isoja painoja. Ja oon 23v. Painoni on tosiaan noussut siitä kun olen alkanut käymään salilla mutta ulkoisesti olen hoikistunut.
[/quote]
Olet juuri sellainen millaiseksi kuvittelen kaikki avn salillakäyvät läskit.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voi ei. Äitisi arvioi kaupassasi kokosi väärin, itku. Niin minunkin äitini arvioi minun kokoni väärin. Minäkin arvioin kavereideni koon väärin. Mitä väliä?!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voi ei. Äitisi arvioi kaupassasi kokosi väärin, itku. Niin minunkin äitini arvioi minun kokoni väärin. Minäkin arvioin kavereideni koon väärin. Mitä väliä?!
[/quote]
Ja vaikka vaate roikkuu sun päällä se on muka pieni?
Hyvältä ap näytät! :) älä piittaa näistä palstan MUKA 175 cm/52 kg 65 DD naisista ;)
mitä tulee äitisi sanomisiin niin tiedän mistä puhut. Sinun on vain sanottava roimasti vastaan tai antaa vain olla. Itse tiedät mitä olet ja jos äitisi haluaa painaa sinua maanrakoon niin yrittäkööt, et sinä sinne joudu :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:29"]
Hyvältä ap näytät! :) älä piittaa näistä palstan MUKA 175 cm/52 kg 65 DD naisista ;)
mitä tulee äitisi sanomisiin niin tiedän mistä puhut. Sinun on vain sanottava roimasti vastaan tai antaa vain olla. Itse tiedät mitä olet ja jos äitisi haluaa painaa sinua maanrakoon niin yrittäkööt, et sinä sinne joudu :)
[/quote]
Olen itseasiassa 170/52/70H.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:29"]
[/quote]
Olen itseasiassa 170/52/70H.
[/quote]
ja vitut, mitä jos linkkaisit oman kuvas puntareineen ja mittanauhoineen? Vai onkohan neki rikki..?
Miten pitkä ja painava ap sitten on ja minkä ikäinen?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:47"]
Mun äiti ostaa mulle aina kokoa liian isoja alkkareita. Ei millään meinaa uskoa kun sanon mikä on kokoni ja että ostit taas liian isot. Alkaa vaan inttämään vastaan että "noihan on ihan liiat pienet sulle". Joka vuosi sama juttu!
[/quote]
Oh hoh. Siis aikuiselle naiselle äiti ostaa alushousuja!?! OMG, ikinä kuullutkaan vastaavasta.
[/quote]
Mun äiti kans jokin painovaino. Olen yli 40v.ja hän puhuu jatkuvasti mun paino.ongelmasta kun olen muka pulska. Olen 174 pitkä ja 61kg. En halua lihoa ja en halua ahmia hänen ruokiaan urakalla koska salaatitkin lilluu kermassa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:31"]Miten pitkä ja painava ap sitten on ja minkä ikäinen?
[/quote]
[/quote]
Noo mieheni on jotain 175-178 ja painaa jotain 70-75kg. Ei ole laiha vaan lihaksikas ja harteikas. Reidet lihaksikkaat ja peppu täydellisen pyöreä lihaksikas. Vaikka oletkin vähän pidempi, olet vähintään aika roteva naiseksi. Olet joko tosi lihaksikas, joku himosalilla käyjä, syöt proteiinia ja vedät isoilla painoilla tai sitten olet lihava.
[/quote]
No miesten ja naisten painoa ja kehonkoostumusta nyt on ihan turha vertailla keskenään. Etenkin kun et edes tiedä miehesi tarkkoja mittoja.