Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini näkee minut lihavampana kuin olen.

Vierailija
19.07.2014 |

Olen laihtunut useamman kilon tässä kesän aikana ja vaatteeni ovat alkaneet roikkumaan päälläni. Silti äitini huutaa kuinka kaikki vaatteeni ovat liian pieniä.

Esimerkiksi ostin alkukesästä farkut jotka olivat silloin sopivan kokoiset. Nyt ne eivät pysy ylhäällä ja roikkuvat joka paikasta. Äitini mukaan se johtuu vain siitä, että olen ostanut itselle liian pienet farkut.

Sitten jos äiti raahaa mut shoppailemaan, niin hän tyrkyttää pari kolme kokoa liian isoja vaatteita.

En voi käydä edes saunassa äitini kanssa, sillä hän haukkuu minut läskiksi.

Läskit eivät tursua vaatteissani ja vanhat vaatteeni alkavat tosiaan jo tippumaan päältäni.

En jaksa enää kuunnella jatkuvaa läskiksi haukkumista.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy sen kanssa vaateostoksilla äläkä saunassa, äläkä keskustele painoon liittyvistä asioista. Jos äitisi yrittää, käännät puheen johonkin muuuhun.

Vierailija
42/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:44"]

Älä käy sen kanssa vaateostoksilla äläkä saunassa, äläkä keskustele painoon liittyvistä asioista. Jos äitisi yrittää, käännät puheen johonkin muuuhun.

[/quote]

Tee näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittäny, mutta kun hän alkaa huutaan. Hän ei oo kasvattanu lapsistaan huonosti pukeutuvia läskejä. :/

Vierailija
44/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ostaa mulle aina kokoa liian isoja alkkareita. Ei millään meinaa uskoa kun sanon mikä on kokoni ja että ostit taas liian isot. Alkaa vaan inttämään vastaan että "noihan on ihan liiat pienet sulle". Joka vuosi sama juttu!

Vierailija
45/45 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ovat tosiaan hoikkia ja jänteviä. Minä en ikinä ole ollut hoikimmasta päästä. Toki olen normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme