Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy oikeasti pitkältä naiselta

Vierailija
05.06.2014 |

Olen 187cm pitkä nainen. Haluatko kysyä jotakin?

Olisi pari tuntia tehokasta työaikaa jäljellä ja hommat on tehty, joten ehdin vastailemaan kysymyksiin. :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö 170 cm pitkä nainen sinusta lyhyeltä?

Vierailija
2/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:19"]

Minkäpituisia isäsi ja äitisi ovat? Miten kasvoit lapsena? Olitko jo taaperona ja leikki-iässä yläkäyrällä vai missä iässä pituutesi tuli esiin? Meillä tyttö, jonka isä on 200cm ja siksi kiinnostaisi tietää. Entä psyykkinen puoli, koetko että olet kärsinyt pituudestasi lapsena, teininä tai vielä nyt aikuisenakin? Miten tytärtä pitäisi kannustaa ja tukea, jos hänestä kasvaisi yhtä pitkä kuin sinusta?

[/quote]

Isä on 177cm, äiti 175cm ja veljeni 182cm.

Olen aina ollut yläkäyrillä. Ala-asteen 6. luokalla olin jo 170cm ja yläasteen 9. luokalla 182cm. Kasvoin vielä amiksen aikana ja 20-vuotiaana kasvu tyssäsi tähän 187 senttiin.

En ole koskaan oikeastaan kärsinyt pituudestani. Toki hevosharrastajana harmitti lapsena kun poneilla ei voinut ratsastaa, mutta muuten on ollut todella hyvä lapsuus pituudesta huolimatta. :)

Yläasteella yrittivät haukkua kirahviksi ja yksi sanoi että näytän pojalta, mutta uhkasin jyrääväni heidät ja sanoin että tämä tyttöpoika ei pelkää lyödä tyttöjä, eikä sen jälkeen koskaan huudeltu mitään.

Nyt aikuisena lähinnä yöelämässä on huudeltu mutantiksi tms., mutta tulee lähinnä paha mieli huutelijoiden puolesta.

Tukekaa häntä kertomalla, että pitää kantaa pituutensa ylpeänä ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut jäävät kääpiömittoihin ja jotkut ovat oikeasti pitkiä. Hän ei ole koskaan muita huonompi tai liian erilainen olemalla pitkä.

Nyt käyn tekemässä ruokaa että voin kasvaa myös leveyttä... ;D

[/quote]

Sulla on oikeasti ihan mahtava asenne!! Itse koitan jokapäivä omaksua samanlaista asennetta, mutta se on välillä hyvin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:40"]

Näyttääkö 170 cm pitkä nainen sinusta lyhyeltä?

[/quote]

Näyttää. On kuitenkin itseäni melkein 20cm lyhyempi ja joutuu katsomaan alaspäin. Itse haluaisin olla noin 175cm pitkä.

Vierailija
4/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:05"]

Saatko helposti sopivan pituisia housuja? Yläosienkin hihat ovat varmasti helposti vähän liian lyhyitä?

[/quote]

Ainoat sopivan pituiset housut ovat collareita tms. Sukkahousujakaan ei meinaa löytyä. Käytän lähinnä hameita ja mekkoja.

Paitojen hihatkin jäävät usein lyhyiksi ja kinnaavat muutenkin hartioista. Joudun käyttämään pari kokoa liian isoja villatakkeja peittääkseni liian lyhyet hihat.

[/quote]Suuressa mualimassa ainakin on pitkien naisten vaateliikkeitä; eihän sinun tarvitsisi tyytyä normivaatteisiin. Kävin jenkeissä parissakin vastaavassa liikkeessä ja törmäsin siihen, että vaatteet olivat minulle liian pitkiä. Olen itse vain 177 cm.

Vierailija
5/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:19"]

Minkäpituisia isäsi ja äitisi ovat? Miten kasvoit lapsena? Olitko jo taaperona ja leikki-iässä yläkäyrällä vai missä iässä pituutesi tuli esiin? Meillä tyttö, jonka isä on 200cm ja siksi kiinnostaisi tietää. Entä psyykkinen puoli, koetko että olet kärsinyt pituudestasi lapsena, teininä tai vielä nyt aikuisenakin? Miten tytärtä pitäisi kannustaa ja tukea, jos hänestä kasvaisi yhtä pitkä kuin sinusta?

[/quote]

Isä on 177cm, äiti 175cm ja veljeni 182cm.

Olen aina ollut yläkäyrillä. Ala-asteen 6. luokalla olin jo 170cm ja yläasteen 9. luokalla 182cm. Kasvoin vielä amiksen aikana ja 20-vuotiaana kasvu tyssäsi tähän 187 senttiin.

En ole koskaan oikeastaan kärsinyt pituudestani. Toki hevosharrastajana harmitti lapsena kun poneilla ei voinut ratsastaa, mutta muuten on ollut todella hyvä lapsuus pituudesta huolimatta. :)

Yläasteella yrittivät haukkua kirahviksi ja yksi sanoi että näytän pojalta, mutta uhkasin jyrääväni heidät ja sanoin että tämä tyttöpoika ei pelkää lyödä tyttöjä, eikä sen jälkeen koskaan huudeltu mitään.

Nyt aikuisena lähinnä yöelämässä on huudeltu mutantiksi tms., mutta tulee lähinnä paha mieli huutelijoiden puolesta.

Tukekaa häntä kertomalla, että pitää kantaa pituutensa ylpeänä ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut jäävät kääpiömittoihin ja jotkut ovat oikeasti pitkiä. Hän ei ole koskaan muita huonompi tai liian erilainen olemalla pitkä.

Nyt käyn tekemässä ruokaa että voin kasvaa myös leveyttä... ;D

[/quote]

Sulla on oikeasti ihan mahtava asenne!! Itse koitan jokapäivä omaksua samanlaista asennetta, mutta se on välillä hyvin vaikeaa.

[/quote]

Kiitos ihanasta viestistä! Elämässä ei pärjää huonolla asenteella, tulee vain paha mieli... ;)

Onkohan mut muuten bannattu täältä vai mitä tämä keskustelu kiukuttelee? Kun yritän kirjoittaa viestiä, niin tämä tekstikenttä katoaa kokonaan. Ainoastaan proxyn kautta pääsee kirjoittamaan...

Vierailija
6/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:16"]

Saatko helposti sopivan pituisia housuja? Yläosienkin hihat ovat varmasti helposti vähän liian lyhyitä?

[/quote]

Ainoat sopivan pituiset housut ovat collareita tms. Sukkahousujakaan ei meinaa löytyä. Käytän lähinnä hameita ja mekkoja.

Paitojen hihatkin jäävät usein lyhyiksi ja kinnaavat muutenkin hartioista. Joudun käyttämään pari kokoa liian isoja villatakkeja peittääkseni liian lyhyet hihat.

[/quote]Suuressa mualimassa ainakin on pitkien naisten vaateliikkeitä; eihän sinun tarvitsisi tyytyä normivaatteisiin. Kävin jenkeissä parissakin vastaavassa liikkeessä ja törmäsin siihen, että vaatteet olivat minulle liian pitkiä. Olen itse vain 177 cm.

[/quote]

Pitäisi vain päästä sovittamaan ennen hankkimista. Olen todella huono tilaamaan mitää netistä ja ei tule paljoa matkusteltua kun on niin iso lemmikkikatras huollettavana. Olen niin kummallisen mallinen vartaloltani, että vain aniharvat vaatteet istuvat kunnolla.

Vierailija
7/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö korkeita korkokenkiä? Asetatko miehille pituusrajoja?

Vierailija
9/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu, kun jopa selvästi keskimääräistä pidemmät miehet ovat sinua lyhyempiä?

Suostuisitko tapailemaan lyhyempää miestä?

Onnistuuko seksi lyhyemmän miehen kanssa ihan normaalisti?

Vierailija
10/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla isot tissit?

Vierailija
11/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Sekä pitkiä, että pätkiä tapailleena miehenä: tottakai seksi onnistuu, pitkillä joskus tissit karkaavat vaan ulottumattomiin.

Vierailija
12/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko seksiä?

Vierailija
13/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiskaaminen, käsien pesu jne ärsyttävää? Musta monesti tuntuu että lavuaarit on liian alas asennettu, vaikka mä olen vaan 163 pitkä. Niiden ylle joutuu kumartumaan. Sulle varmaan kaikki työtasotkin on liian matalalla?

Vierailija
14/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:08"]

Saatko seksiä?

[/quote]

Saan seksiä aina kun haluan avopuolisoltani ja sinkkuaikoinakin oli kovasti vientiä. Tosin pitkiä seurustelusuhteita ei ollut. Epäilen että olin vain peniksenjatke joillekin miehille. :D

Vierailija
15/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla erityispitkä sänky? Itse en kestäisi nukkua sängyssä, jossa on vain 13 senttiä ylimääräistä tilaa liikkua. Nostaa esim käsiä pään päälle.

Vierailija
16/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, vastaukset katosivat kun yritin lainata monta viestiä samaan tekstiin. Vastailen kohta uusiksi.

t. AP

Vierailija
17/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä vastaa juuri mihinkään, miksi sinulta pitäisi kysyä jotain?

Vierailija
18/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
19/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö korkeita korkokenkiä? Asetatko miehille pituusrajoja?

[/quote]

En käytä lainkaan korollisia kenkiä. Tällä hetkellä tosin hätävarakenkäni (kengän koko 42, joten ei ole kauheasti valinnanvaraa kenkäosastolla...) ovat korolliset, mutta korkoa vain 2cm.

En aseta miehille pituusrajoja, koska en ole pinnallinen. Niin pitkään kun mies hyväksyy minut pitkänä niin minä hyväksyn hänet lyhyenä. ;)

Vierailija
20/42 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu, kun jopa selvästi keskimääräistä pidemmät miehet ovat sinua lyhyempiä?

Suostuisitko tapailemaan lyhyempää miestä?

[/quote]

Olen yleensä baarien ja tapahtumien pisin ihminen. Ja välillä työtapahtumissa ainoa nainen... Onhan se aika jännä tunne. Haluaisin olla noin 10cm lyhyempi.

Olen aina tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä. Tämän hetkinen avopuolisoni on ainakin 10cm minua lyhyempi.

Seksi onnistuu ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän