Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, ketkä kokevat vanhentuneensa aikaisin naamasta?

Vierailija
19.07.2014 |

Olen alle 30v. ja huomannut, että juonteita on jo aika tavalla. Esim. nenänvieruksen juonteet, jotka siis tulevat naurauessa tai hymyillessä, jäävät jo tuohon. En ole ikinä ottanut arinkoa, mutta tietty naama altistuu sille. En myöskään tupakoi. En ole toisaalta ikinä rasvaillut kasvojani muuten kuin perusvoiteella iltaisin suihkun jälkeen. Aina en muista sitäkään.

Katsoessani lähempää, niin näkyy jo selkeästi silmienkin ympärillä juonteita. Hui olkoon :( Ei juonteissa mitään pahaa ole, mutta jos niitä on jo nyt tämän verran, niin entä 10 vuoden päästä?

Onko sinulla antaa vinkkiä johonkin voiteeseen, jonka koet oikeasti toimineen alkaviin juonteisiin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 29, ainoastaan hyvin lievät naururypyt tulevat silmäkulmiin, iho on muuten todella sileä. En ole tupakoinut moneen vuoteen, alkoholia käytän pari kertaa vuodessa, en ikinä rasvaa mitään paikkaa ihossani (ihoni on joka puolelta pehmeä eikä yhtään kuiva mistään). Ylipainoa löytyy 15 kiloa, ehkä se pyöreys pehmentää kasvojani ja suoristaa rypyt?

Vierailija
22/22 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:05"]

Enpä ole koskaan nähnyt rypytöntä 40-vuotiasta. Kyllä se ikä naamassa näkyy aina, iho löystyy väkiselläkin. Aika harhainen saa olla jos kuvittelee itsensä parikymppisen näköiseksi!

t.26v

[/quote]

Suurimmat ihomuutokset ikätovereillani (nelikymppiset) näkyvät ihonsävyssä, ei rypyissä: tummat silmänaluset ja auringon ja/tai hormonitoiminnan aiheuttamat pigmenttimuutokset tai joillakin suurentuneet ihohuokoset. Iho ei siis ole yhtä hehkeä kuin nuorena, mutta ei silti voi väittää, että olisi varsinaisia ryppyjä. Toisilla tietenkin on, mutta kun kaikille ei tule. Toiset ovat onnekkaampia. Verratkaa esim. Kyllikki Forssellin ja Kirsti Paakkasen ihotyyppejä: jälkimmäisellä on syviä uurteita ja edellä mainitulla sileät poskipäät. Ikää leideillä on päälle 80-v.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla