Aloitan Jutta detista sen ilmaisen version, kaipailisin vinkkejä!
Eli toivon tämän olevan viimeinen oljenkorteni jolla onnistun. Ylipainoa 50kg ja lomakuvat saivat hätkähtämään. Kuulin jostain että mm.aamu puuron voisi korvata 2 real leivällä ja marjat marjasoseella(esim piltti,bonne tms missä ei lisättyä sokeria), öljyn tietyllä pähkinällä jne,pitääkö paikkansa? ja että keltuaisia ei tarvitsisi erotella,kunhan vähentää rahkan määrästä 20g? Näin muistelen kuulleeni joskus. Helpottaisi saada vinkkejä,kiitos :)
Kommentit (9)
Ehkä kannattaisi hakea ihan pt:ltä, ravintoterapeutilta tai muulta vastaavalta ammattilaiselta noita neuvoja kuin av-palstalta.
Superdietissä muuten ei ole kolmosryhmäläisille (tiputettavaa 20+) aamupuuroa ollenkaan.
Kuitenkin suosittelisin sulle ihan sitä, että menet ammattilaisen puheille. Yleiseltä puolelta löytynee apua, kun ylipainosi on sairaalloisen puolella. Se mikä noissa superdieteissä on, on se, että foorumilta saa tukea niin muilta diettaajilta, psykologilta kuin valmentajiltakin. Yksin tuohon hommaan ei ihan oikeasti kannata ruveta.
Nyt sotket kaksi eri jutan dieettiä. Kokeilemalla itse löytää omansa. Ja muokkaamalla. Itse muokkasin Go fat GO omaani sopivaksi.
Aamulla en saanut syötyä raejuusto, joten sen jätin lounaalle tai päivälliselle. Rahkamäärä oli liikaa. 250g jaoin kahdelle. Tykkään rahkasta, mutta liika on liikaa. Tai se tunne, kun ei vaan jaksa syödä.
Lihana olen käyttänyt myös possua tai jauhelihaa, jossa on enemmän rasvapsosentteja.
Ei hyvä nainen leipää!!
Marjat voi korvata 1dl sokeroimatonta mehukeittoa.
Ei tekosyitä.
Tuo dieetti toimii vain ja ainoastaan kun noudatat sitä lisäämättä tai vähemtämättä mitään.
4kk 30kg.
150g mehukeitto tai 100g pakastemarja
Ite oon muokkaillut Go Fat Go-ruokavaliota mieltymysteni mukaan. Esim. rahkan kanssa söin usein Bonnen persikkasosetta (ei lisättyä sokeria, pelkkä soseutettu hedelmä) ja lihat olivat joskus rasvaisempia kuin mitä ruokavalio-ohjeessa neuvottiin. Käytin GFG-ohjetta siis terveellisen ruokavalion pohjana ja muokkailin sitä sellaiseksi, jota voisin noudattaa jatkossakin. Ei tarvitse minusta siis noudattaa ohjetta orjallisesti vaan muokata sellaiseksi, jota voi käyttää vaikka loppuelämänsä ajan!
Mistä tuo gfg dieetin näkee. Sata kiloa plakkarissa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 13:22"]
Mistä tuo gfg dieetin näkee. Sata kiloa plakkarissa.
[/quote]
http://lmgtfy.com/?q=go+fat+go+ruokavalio
Älä ole avuton
No ethän sä sillä aloita jos oot heti korvaamassa jotain! Se go fat go on ihan tavallista ruokaa (ehkä yksi purkki liikaa rahkaa un makuun), joten mene ohjeen mukaan 4 viikkoa ja katso sitten miltä tuntuu. Nykyinen systeemi sulla ei ainakaan toimi. Noin isosta ylipainosta lähtee varmasti 4 viikossa reilusti ja painonpudotus motivoi jatkamaan.
T: GFG:llä aloittanut ja sen jälkeen pohjaa vähän muokannut, -37kg vuodessa.