Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uunimakkaraa tekemässä, syön kurkkusinappisalaatin kanssa.

Vierailija
08.03.2024 |

On varmuudella hyvää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joo todella hyvä kombo, siinä et ole väärässä

Tosin syön todella harvoin koska ei mene yks yhteen oman terveellisen elämäntavan kanssa :D

Mutta joo. Tie vaikka tänää hakisi perjantain kunniaks. Ehkä ranet kylkee

Vierailija
2/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joo todella hyvä kombo, siinä et ole väärässä

Tosin syön todella harvoin koska ei mene yks yhteen oman terveellisen elämäntavan kanssa :D

Mutta joo. Tie vaikka tänää hakisi perjantain kunniaks. Ehkä ranet kylkee

Miten makkara ja kurkkusalaatti ei sovi yhteen terveellisten elämäntapojen kanssa? Eihän siinä oo sokereita, kun tuossa kurkkusalaatissa ja sitä nyt ei paljoa kulu parin/kolmen mekkaran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla ostit, makkaran?!

Vierailija
4/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkara weetee paskaa. Kunnon täyslihapihvi on hyvää.

Vierailija
5/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä joskus ranskikset makkaralla/tulisella jauhelihalla/aurajuustolla tai millä nyt keksittekään. Sellainen kunnon nakkikioskiannos.

Vierailija
6/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse sellaisella juurespedillä. Porkkanaa, lanttua, palsternakkaa, punajuurta, sipulia ja tomaattia mukaan uuniin. Kerralla koko ruoka. Ja se uunissa mehevöitynyt sipuli vasta hyvää on uunilenkin kanssa. Paras juusto on emmental omaan makuun uunimakkaralle.

Vierailija
7/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse sellaisella juurespedillä. Porkkanaa, lanttua, palsternakkaa, punajuurta, sipulia ja tomaattia mukaan uuniin. Kerralla koko ruoka. Ja se uunissa mehevöitynyt sipuli vasta hyvää on uunilenkin kanssa. Paras juusto on emmental omaan makuun uunimakkaralle.

Ja lisään vielä, että välillä lenkin tilalla tulisesti maustettua raakamakkaraa, mutta silloin juurekset ensin uuniin ja makkarat vasta myöhemmin.

Vierailija
8/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilaatte hyvän makkaran juureksilla? Eihän noiden päälle voi pruutata ketsuppia ja sinappia.

Vierailija
9/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilaatte hyvän makkaran juureksilla? Eihän noiden päälle voi pruutata ketsuppia ja sinappia.

Juu, ei mitään v*tun juureksia siihen.

Vierailija
10/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ilmoitit tuon asian tällä palstalla? ja jotkut vielä kommentoi, kuten minä!!

Vierailija
11/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan kohta lihapullia ja kaalisalaatti on tehty jo eilen kuten lihapullataikinakin. Ovat muhineet hyviksi jääkaapissa. 

Vierailija
12/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara on epäterveellistä ja pakasteranskalaiset myös. Itselle maistuisi kunnon pihvi ja itsetehdyt lohkoperunat ennemmin.

Vierailija
13/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistan kohta lihapullia ja kaalisalaatti on tehty jo eilen kuten lihapullataikinakin. Ovat muhineet hyviksi jääkaapissa. 

Se lihapullataikinan pito jääkaapissa yön yli ei tuo siihen mitään muuta kuin lisää bakteerikasvustoa! Älkää missään nimessä tehkö tuota! Nesteen imeytyminen korppujauhoon ei vaadi varttia pidempää. Ja siinä vaiheessa jauhelihaa ei ole tarvinnut lisätä!

Vierailija
14/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo hyvää vaihtelua perunamuusille ja vaivattomampi tehdä! Ketsuppia ei ikinä uunimakkaran kanssa. Sinappi laitetaan lautasen reunalle.

Vierailija
15/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ostaa sitä halvinta makkaraa mikä on euron paketti?!

Vierailija
16/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tehdä uunissa filekalapuikkoja tai naudanliha nakkeja ranskalaisten ja sipulirenkaiden kanssa.

https://www.atria.fi/tuotteet/atria-valkosipuli-grillisalaatti-350g/ Tätä ihanaa grillisalaattia, sinappia ja ketsuppia.

Valkosipuli grillisalaatti on maukas grilliruuan lisuke. Atria Valkosipuli Grillisalaatti on valmistettu kaalista, porkkanasta ja tuoreesta valkosipulimajoneesista. Grillisalaatti on erityisesti kesän herkkuja ja sopii grillattujen lihojen sekä kasvisten lisukkeeksi. Juhannuspöytään on hyvä koota erilaisia salaatteja, joita voi kokeilla grilliherkkujen kavereina.

Mieheni käyttää tätä kastikkeena uuni- tai kesällä grillimakkaransa kanssa.

Vierailija
17/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tehdä uunissa filekalapuikkoja tai naudanliha nakkeja ranskalaisten ja sipulirenkaiden kanssa.

https://www.atria.fi/tuotteet/atria-valkosipuli-grillisalaatti-350g/ Tätä ihanaa grillisalaattia, sinappia ja ketsuppia.

Valkosipuli grillisalaatti on maukas grilliruuan lisuke. Atria Valkosipuli Grillisalaatti on valmistettu kaalista, porkkanasta ja tuoreesta valkosipulimajoneesista. Grillisalaatti on erityisesti kesän herkkuja ja sopii grillattujen lihojen sekä kasvisten lisukkeeksi. Juhannuspöytään on hyvä koota erilaisia salaatteja, joita voi kokeilla grilliherkkujen kavereina.

Tuo salaatti on kauheata vetistä mössöä. Kaikka kaupan salaatit on. Hyvän coleslawn saa vain itse tekemällä.

Vierailija
18/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkara on epäterveellistä ja pakasteranskalaiset myös. Itselle maistuisi kunnon pihvi ja itsetehdyt lohkoperunat ennemmin.

Hyvin vähärasvaisia nykyään ranskalaiset. Tykkään eniten Oolannin ranskalaisista.

Vierailija
19/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo salaatti on kauheata vetistä mössöä. Kaikka kaupan salaatit on. Hyvän coleslawn saa vain itse tekemällä.

Meille kelpaa eikä kiinnosta itse tehdä.

Vierailija
20/35 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä tollasta syö   herkkusalaattia ja tuoretta myslileipää   nami