Sain hääkutsun...
Häihin, jotka ahdistaa jo nyt. Kaikki kutsussa on jotenkin liian hienoa makuuni ja nyt kun luin kirkko- ja paikkavalinnat juhlalle niin rupesi ärsyttämään. Mä rakastan rentoja ihania häitä joissa ei ole niin justiinsa kaiken kanssa, ruoka on tavallista hyvää ruokaa. Nyt tuntuu että joudun pönöttämään tuolla koko päivän ja ei varmaan ole mukavaa. Hienostelu, maailman ärsyttävin ilmiö!!
Kommentit (45)
Edelleen ihmettelen miksi KUKAAN ei mukamas ole samaa mieltä mun kanssa?? En tiennyt että tää palsta on täynnä pelkkiä hienostelijoita... Huh. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:28"]Heh, ja sitten vielä jotku väittävät että helsinkiläiset eivät ole hienostelijoita.... :D Nämä häät siis hesassa jonne pitää nyt sitten matkustaa. Minä tunnen nämä ihmiset ja tiedän minkälaiset juhlista tulee. Ja se ahdistaa ja ärsyttää kun vaihtoehtona olisi kuitenkin järjestää ihan tavalliset häät!! Ap.
Taitaa olla parempi, että noin ahdasmielinen ihminen pysyy kotona, eikää lähde pilaamaan muiden häitä.
p.s sellaista paikkaa, kuin "hesa" ei ole olemassakaan.
Ap, millaiset häät sinä sitten järjestäisin Helsingissä?
Hääväki sen tunnelman luo osaltaan, älä mene jos et pysty käyttäytymään luontevasti.
Olin kerran häissä, josta ihmiset lähtivät melkein kaikki kahvit juotuaan, vaikka ohjelmaa olisi ollut vaikka kuinka ja iltapalaa?
Siinä sitten hääpari kahden muun pariskunnan ja vanhempien kanssa yritti saada tunnelmaa.
Oli aika nolo tilanne. Syytä en moiseen junttikäyttäytymiseen tiennyt.
En kyllä yhtään tajua, miten juhlapaikasta näkisi, pönötetäänkö siellä vai ei. Kivalta paikaltahan tuo näyttää ja varmasti siellä saa järjestettyä niin rennot juhlat kuin haluaa. Voisin hyvin kuvitella, että hyvällä säällä porukka valuu rantakallioille nauttimaan ulkoilmasta ja kauniista maisemista.
Ja mistä ap tietää onko tuolta varattu koko ravintola vai ehkä joku pienempi osa-alue? Minä pidin nuorena häät Kalastajatorpalla, mutta ei meillä koko paikka ollut varattuna vaan yksi osio vain. Vieraita oli alle sata. Haaveilin jo silloin pitäväni 50-vuotisjuhlat keltaisessa salissa, joka on pyöreä ja jonne mahtuu 500 ihmistä. Nuorilla voi olla suuruudenhulluja unelmia! Jo tässä vaiheessa on selvää, ettei minulla ole edes niin paljon kavereita että saisin sen hääkammarin täyteen :-)
Häät voivat tulla kyllä kalliiksi, jos joutuu matkan takaa tulemaan ja vielä yöpymään hotellissa. Jos tuo juhlapaikka tuntuu liian fiiniltä, niin voithan yöpyä jossain matkustajakodissa. Näin se kokonaisuus on sitten balanssissa :-)