Mitä haluat elämältä?
Ja miten pyrit haaveitasi kohti? Oletko tiennyt jo nuorena miten tulet elämäsi elämään ja oletko jossain matkasi varrella pysähtynyt ja kääntänyt kelkkaa täysin eri asioita kohti?
Kyselen, koska olen itse hukassa. Nyt 31 vuotiaana kahden pienen lapsen äitinä en tiedä mitä tehdä. Työpaikka on, muttei koulutusta juuri tälle alalle ja ei siis mahdollisuuksia edetä uralla. Mies on. Kerrostalossa asumme omistusasunnossa. Mielenterveysongelmia, joiden takia välillä pitkiä sairauslomia. Ei mitään tulevaisuuden suunnitelmia enkä tiedä haluanko opiskella, tehdä töitä vai hoitaa lapsia kotona.
Kommentit (6)
Elä päivä kerrallaan ja ole kiitollinen mitä sinulla on. Lapsia ja mies:) ihmiset eivät usein tajua mitä heillä on.
Kaksi pientä lasta olet saanut, mietit vielä mitä puuttuu..
En koe, että mitään konkreettista puuttuu. Suunta on hukassa, mitä tehdä seuraavaksi (että pääkin pysyisi kasassa). Hankala pukea sanoiksi.
Kukaan ei vastannut vielä kysymyksiin?
Ap
Mä toivon, että saan elää rakkaat ihmiset ympärilläni. Olen tyytyväinen siitä. Minulla on kiva työ, josta tykkään tosissani. Tykkään elämästäni. Elämästä on tarkoitus nauttia ja viihtyä siinä. Muuta tavoitetta minulla ei ole.
Elämältä kaiken sain.. Oikeestaan mulla on kaikki, mitä elämältä tahdon: hyvä työ, jossa viihdyn, hyvä koulutus, ihana perhe, terveet lapset, oma koti, oma terveys, paljon harrastuksia. Jos jotain toivon tulevaisuudelta, niin sen, että minä ja läheiset saataisiin elää terveinä mahdollisimman pitkään. Olemme menettäneet muutaman läheisen ihmisen liian varhain sairaudelle, ja siksi ymmärrän elämän arvon.
Mahdollisimman paljon pillua.