Tein kokeen "ystävilleni". Tulos? Minulla ei ole ainuttakaan.
Jostain syystä yhteydenpito on jäänyt sosiaalisen median tasolle, koska aina kun soitan tai yritän olla muuten yhteydessä, minut torjutaan. Olen kuitenkin tavannut viimeksi alkukesästä "ystäviäni", mutta huomasin jo silloin miten he puhuivat päälle, eivät kuunnelleet juttujani jne. Tein siis kokeen sosiaalisessa mediassa...
Ilmoitin eräästä järkyttävästä, isosta tapahtumasta. Pidin huolen, että se näkyy paitsi kavereilleni, mutta myös kavereiden kavereille, josko keskustelua syntyisi ja tapahtuman mahdollisesti missanneet näkisivät sen viimeistään sitä kautta. YKSIKÄÄN "YSTÄVISTÄNI" EI KOMMENTOINUT MITENKÄÄN KOKO ASIAAN. Sain kuitenkin tietää toista kautta, että olivat juorunneet tämän asian eteenpäin! Mutta eivät kysyneet minulta että olenko kunnossa, kuinka tuo tapahtuma on edes mahdollinen jne. Yksikään ei soittanut, laittanut sähköpostia tms. että haluanko jutella aiheesta.
Omia sivujaan ovat päivittäneet ahkerasti.
Minulla oli kaltaisesi "ystävä". Hänkin laittoi facebookin testipäivityksen ja minä tietty kauhistelemaan ja pahoittelemaan ja tarjoamaan apuani. Vastaukseksi sain että "menit halpaan, hah-haa!". Sen jälkeen ymmärsin, että minä en ole toivottua seuraa. Ja kuitenkin sama tyyppi vähän väliä yrittää soittaa tai itkee sähköpostilla, kun kukaan ei välitä.