Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenian blogi on mennyt tosi hyvään suuntaan!

Vierailija
10.07.2014 |

Maxista ja vauvasta ei jauheta joka postauksessa, kuvat on otettu useissa eri maisemissa ja eri kuvakulmista, ja kaiken lisäksi X on nykyään myös todella kaunis ja hoikassa kunnossa. ''Kunnon'' asuja blogissa esillä viikottain (vrt siis siihen, kun jotkut kitisivät raskausajan tylsistä vaatteista).

Mahtaakohan nyt kaikkia arvostelijoita ottaa päähän? :--D

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Xenttu!! :)

Vierailija
2/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai? Ainahan joku löytää jotain arvosteltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä ku en oo lukenut. Kyllästyin pieni ihme lässytykseen ja masukuviin, poistin suosikeista.

Vierailija
4/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, olin jo unohtanut koko tyypin! 

Tulitko mainostamaan? :)

Vierailija
5/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:33"]

[/quote]

En usko, että blogi tarvitsee varsinaisesti mitään mainostusta? Täällä oli niin hirveät kriitikot vauhdissa X:n raskausaikana ja jälkeenkin, että ajattelin tulla jotain positiivistakin mainitsemaan.

Miksi muuten aina epäillään, että jos kirjoittaa (etenkin blogista)jotain hyvää, on itse henkilö itse paikalla? Eikö kukaan enää saisi vilpittömästi ajatella hyvää kenestäkään muusta :D

Vierailija
6/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, xenia on tosiaan tsempannut! Jutut ovat olleet paljon monipuolisempia ja asut kauniimpia ja hänelle sopivampia. Meinasin jo lopettaa lukemisen jossain vaiheessa!

Vierailija
7/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:33"]

[/quote]

En usko, että blogi tarvitsee varsinaisesti mitään mainostusta? Täällä oli niin hirveät kriitikot vauhdissa X:n raskausaikana ja jälkeenkin, että ajattelin tulla jotain positiivistakin mainitsemaan.

Miksi muuten aina epäillään, että jos kirjoittaa (etenkin blogista)jotain hyvää, on itse henkilö itse paikalla? Eikö kukaan enää saisi vilpittömästi ajatella hyvää kenestäkään muusta :D

[/quote]

Ilmoitin ketjun asiattomaksi, koska tämä on selvä mainos :----)

Vierailija
8/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää tosi kauniilta ja onnelliselta lähes joka postauksen kuvissa:)

Vierailija
9/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:40"]

Mun mielestä näyttää tosi kauniilta ja onnelliselta lähes joka postauksen kuvissa:)

[/quote]

No niin, päivän kalastelupostaus tehty... 

Vierailija
10/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku tyrkky......

Vierailija
11/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toi on! Esim tän päivän asu oli ihana!

Vierailija
12/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vaikka onkin enemmän laitettu, niin on kuitenkin hyvin luonnollisen näköinen (jos vertaa aiempien vuosien ns barbie-lookkiin :) ), tosi kaunis!

Vierailija
13/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, että vaikka onkin saanut lapsen, ei blogi ole mikään pelkkä äitiysblogi. Kävisi näin lapsettomalle hyvinkin puuduttavaksi. Yleisesti kaikki mitä kertoo lapsestaan, on hyvin yleisluontoista (ei mitään ällöjäkään juttuja), ja lähinnä välittää vain sitä onnea mitä ilmeisimminkin lapsestaan kokee :)

Vierailija
14/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus on ok mutta Xenia ei ikävä kyllä kiinnosta pikkukaupunkilaisena opiskelut jäissä äiskänä. En mä saa tuosta blogista enää mitään vaikka itselläni lapsia, oli kivempi lukea party girl-tyyppistä blogia, sopi Xenia-tyylin paremmin. 

Vierailija
15/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksei blogeja saisi kehua: jos erehdyt sanomaan blogista tai bloggaajasta jotain positiivista, niin kohta on kymmenen av-mammaa haukkumassa lyttyyn ja kirjoittamassa näitä "no niin, bloggaaja saapui itse paikalle" -kommentteja. Ja tietenkin miinuspeukkuja satelee.

Rakentava palaute on totta kai myös hyvä asia, mutta miksi täällä on tällainen kulttuuri, että ketään ei saa kannustaa tai kehua?

Ja ihan oikeasti: Xenia tienaa blogillaan varmaan ihan kivasti ja lukijoita riittää. Uskon kyllä, että Xeniakin saattaa katsoa näitä keskusteluja ja on ehkä muuttanutkin postausten sisältöjä esimerkiksi täällä olleiden keskustelujen pohjalta. Mutta en todellakaan usko, että noin ison blogin pitäjä kävisi tekemässä täällä joitain tällaisia avauksia itse.

Vierailija
16/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tosi luonnollista että blogi on mennyt parempaan suuntaan. Enää ei tarvitse höpöttää vain koiranpennusta ja raskausoireista. Kun raskauskilotkin on karisseet niin hyvin, niin voi pukea päälle mitä tahansa. Xeniasta toisaalta huokuu mun mielestä tietynlainen yleissivistys siitäkin huolimatta että on aika nuori (vrt. Mutsis on :D). Toki vauvakin tuo perspektiiviä monelle.

Xenia on kaunistunut ja kun vielä vähän konservativismia karissee iän myötä, niin Xeniasta tulee oikein tyylikäs nainen. Aika rohkeita repäisyjä on uskaltanut ottaa elämässään. Tunnen joskus pieniä kateuden pistoksia joidenkin bloggareiden elämästä, mutta joidenkin menestyksestä on iloinen, kuten Xenian!

Vierailija
17/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on mainostaminen kielletty. Miksi ketjua ei poisteta?

Vierailija
18/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:03"]

Tällä palstalla on mainostaminen kielletty. Miksi ketjua ei poisteta?

[/quote]

Voi helvetti sentään, mene nyt jo nauttimaan ulkoilmasta jollei sisälläkään ole parempaa tekemistä :----D Jännä kun tiettyjen kriitikoiden mielestä arvostelu on aina sallittua, bloggaajat kun ''kirjoittaa julkista blogia ja näin asettavat itsensä tähän asemaan'', mutta mitään hyvää ei kukaan vahingossakaan saisi sanoa.

Vierailija
19/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota pitää mainostaa?

Vierailija
20/54 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen asu on yksinkertaisesti kamala. Sitä edellinen ok muttei edelleenkään tyyli/muotiblogikamaa.

Olen itse huomattavasti vanhempi mamma mutta tyylini on enemmän tämä:

http://www.forever21.com/images/en/looks/sbo_main/love21/L20140207-05.jpg

http://www.forever21.com/images/en/looks/sbo_main/love21/L20140221-04.jpg

Kyseisen merkin vaatteita en omista mutta tyyli ja vartalo on tuota mallia. 

Tämäkin on kiva:

http://www.essence.com/sites/default/files/images/embed/xtina-milian-baby-300-sash-1.jpg

En saa mitään muoti/tyylivinkkejä Xenian blogista enkä tajua kuka saa? Siis kun itse en ole edes kaikkein viimeisimmän muodin mukaan menijä mutta kuitenkin tyyli on freesimpi kuin tuossa blogissa. Oikeastaan aika masentavaa ajatella että näillä helteillä asukuvat on tyyliä raskaan ja paksun oloinen harmaa maksimekko yhdistettynä ruskeisiin balleriinoihin??? Ja prinsessakiharat????  leopardimekon seuraksi olisi valinnut edes tyylikkäät ja kivat avokkaat tai wedget jos tuntuu ettei korot vielä nappaa:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme