Häpeätkö etunimeäsi? Postaa se ketjuun.
Itse häpesin omaani vain lapsena, mutta aloitan:
Saara
Kommentit (225)
Marjo. Voiko kauheempaa nimeä olla?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:49"]Titta-mari. en häpeä, mutta toivon kyllä että isä olisi jaksanut taistella sen " Millan" puolesta..!
[/quote]
Kirjoitetaanko nimesi ihan oikeasti noin? Kyllä minuakin hävettäisi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:42"]
Senja
[/quote]
miksi häpeät näin kaunista nimeä?! :O omasta tyttärestäni tuli Senja, perusteina: nimen harvinaisuus ( nyt tosin nousussa!), kauneus & ajattomuus. sopii kaikenikäisille vauvasta teiniin, eikä ole mummomainen vaikkakin vanha.
LEUKA PYSTYYN, SINULLLA ON UPEA NIMI!!!!!!!!!!! <3
Niin no, vaikuttaahan se mikä on sen aikakauden nimi jolloin on syntynyt. Ymmärrän hyvin jos on pari-kolmekymppinen Marja tai Elvi, että ei ihan hihku onnesta.
Charlotta. Ihan kamala! Kukaan ei osaa kirjoittaa tai lausua sitä ja se paljastaa heti mun hurrijuuret vaikka oon nykyään naimisissa ja sukunimi loppuu -nen. Karlota/Karlotta/Sarlotta/Sharlota/Carlota, versioita on vaikka kuinka...
Anu täällä moi. Nykyään toi on jo ihan jees. Silloin lapsena hävetti kun olin luokan ainoa lyhyen nimen omistava. Kaikki muut oli jotain Anniinaa ja Anne-Mariaa yms. Pojilllakin lyhyin nimi oli Joona.
Edelleen kyllä hävettää olla Anu Harkin kaima.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:55"]
Päivi :(
[/quote]
Sama... poika nimeltä... -laulua olen kuullut tarpeeksi monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:03"]Maija hii Maija haaa Maija heh heh heee
jne jne
[/quote]
Maija on kaunis soinnukas nimi. Rakas, jo poisnukkunut, äitini oli Maija. Kyyneleet silmissä kirjoitan tätä, tuli äitiä niin ikävä!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 06:50"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:31"]
No en varsinaisesti ole hävennyt, mutta onhan tästä kaikenlaista vitsiä väännetty... Anna
[/quote]lauttasaari?
[/quote]
Öööö...ei
Leena
Varsinkin ala-asteella inhosin nimeäni, joka on vanhapiika-nimi.
Claudia.
en tykkää, en sitten yhtään.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:57"]
Elma. Oli kiva kuulla vittuilua Elma-lehmästä ja Elma-messuista. "Messuatko sinä vai kerrotaanko messuilla elämästäsi?" Heko-vitun-heko. Vaihdoin nimekseni toisen nimeni, Johanna.
[/quote]
niinku Tuksu :)
[/quote]
Kuule on meitä muutama muukin Johanna...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:44"]
Jenna
En ennen edes tajunnut hävetä, nyt olen lukenut liikaa näitä "wt-nimet" ja "rumimmat nimet"-ketjuja, ja mietin vakavasti nimen vaihtoa.
[/quote]
Mäkin olen Jenna mutta pidän nimestäni tästä av:n wt-vouhotuksesta huolimatta. Eikäi nimi naista wt:ksi tee jollei nainen käyttäydy kuin wt ;)
Sini.... ja te tiedättekin loput Miksi. :)
En häpeä mutta en pidäkään siitä, koska se on vanhan ihmisen nimi. Terttu.
Yllätyin todella tästä ketjusta! Mä ymmärtäisin häpeän, jos nimi olisi joku Rölle tai Pampula, mutta harmi, ettette tykkää nimistänne, jotka ovat noin kauniita ja ihania nimiä.
Päivi, ei kait tarvitse edes perustella
Laura... Eikä toinen nimikään ole yhtään parempi, se on Wilhelmiina. Sukunimikin on aivan kamala :D
Titta-mari. en häpeä, mutta toivon kyllä että isä olisi jaksanut taistella sen " Millan" puolesta..!