Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elämäni paskin päivä...voisitteko piristää?

Vierailija
18.07.2014 |

Sanokaa mitä vaan...olo on aivan hirveä..laittakaa vaikka hyvä vitsi tai jotain, haluaisin että suunpielet kääntyisivät edes sekunniksi ylöspäin...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon,että teillä kaikki menisi hyvin.Itse aikoinaan erosin väkivaltaisesta linnakundista ja ennen eroa tietenkin uhkaili,etten näkisi lapsia ym."mukavaa"...sain sit kokonaan huoltajuuden itselleni hyvän asianajajan avulla.

Jossain vaiheessa lapselle tulee kyllä kertoa,että nykyinen miehesi ei ole biologinen isä,ettei vahingossa kuule sitä muilta ihmisiltä.

Kaikkea hyvää teille <3

Vierailija
42/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:44"]Minäkin toivon,että teillä kaikki menisi hyvin.Itse aikoinaan erosin väkivaltaisesta linnakundista ja ennen eroa tietenkin uhkaili,etten näkisi lapsia ym."mukavaa"...sain sit kokonaan huoltajuuden itselleni hyvän asianajajan avulla.

Jossain vaiheessa lapselle tulee kyllä kertoa,että nykyinen miehesi ei ole biologinen isä,ettei vahingossa kuule sitä muilta ihmisiltä.

Kaikkea hyvää teille <3

[/quote]

onneksi pääsit eroon! Kaikkea hyvää teillekkin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishuoltajuutta tuskin tulee, mutta tapaamisoikeutta voi hakea ilman sitäkin. Siitähän tässä nyt on kai kyse.

Vierailija
44/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:56"]Yhteishuoltajuutta tuskin tulee, mutta tapaamisoikeutta voi hakea ilman sitäkin. Siitähän tässä nyt on kai kyse.

[/quote]

kyllä, mutta vankilaan ei lapsen tarvitse mebnä tapaamaan.

Vierailija
45/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista. Itse odotan käräjäoikeuden päätöstä, jotta saisin tavata lastani tilanteessa, jossa toinen on täysin kieltäytynyt antamasta minun tavata lastani. Kun sopimusta ei vielä ole en voi mitään kuin katsoa voimattomana, miten pientä lastani pidetään poissa luotani mitä uskomattomampia tekosyitä käyttäen.

Luotan kuitenkin että tuomioistuin tekee oikean päätöksen. Toivottavasti myös sinun kohdallasi. Halusin kai vain kertoa, miksi se prosessi on olemassa, vaikka sitä sinun kohdallasi käytetäänkin väärin.

Vierailija
46/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:39"]Jaksamista. Itse odotan käräjäoikeuden päätöstä, jotta saisin tavata lastani tilanteessa, jossa toinen on täysin kieltäytynyt antamasta minun tavata lastani. Kun sopimusta ei vielä ole en voi mitään kuin katsoa voimattomana, miten pientä lastani pidetään poissa luotani mitä uskomattomampia tekosyitä käyttäen.

Luotan kuitenkin että tuomioistuin tekee oikean päätöksen. Toivottavasti myös sinun kohdallasi. Halusin kai vain kertoa, miksi se prosessi on olemassa, vaikka sitä sinun kohdallasi käytetäänkin väärin.

[/quote]

kyllä, joskus tätä asiaa käytetään väärinkin. Harmittaa puolestasi :/

Vierailija
47/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 4 oletko paikalla?? Tärkeää asiaa, tämä päivä kääntyikin nimittäin erittäin hyväksi, et ikinä nimittäin usko mitä minulle selvisi!!

Vierailija
48/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4??

Vierailija
50/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa jos satut lukemaan: kirjoitin exän nimen huvikseen googleen. Tulos oli jotain käsittämätöntä. Hänestä on viimeisten parin päivän aikana tehty satoja rikosilmoituksia!! Hän on myynyt tuotteita (en viitsi mainita mitä, mutta arvokkaita) netin kautta, ihmiset eivät tietenkään ole saaneet toimitusta mutta rahat ovat menneet. Eiköhän tuo siis aika nopeasti linnaan joudu takaisin, kun on varmaan ehdonalaisessa ollut. Todisti tyhmyytensä taas.

Vierailija
51/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 4 toivottavasti näät tämän! Ei se karmahöpinäni varmaan ihan hölynpölyä ollut kun onneksi taas saa paha palkkansa. Kiitos vielä eilisestä tuesta :)

Vierailija
52/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu on tuntea isänsä, vaikka se olis mikä. Tämä on todettu lukuisissa tutkimuksissa. En näe mitään syytä olla päästämättä lasta valvottuihin tapaamisiin.