Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elämäni paskin päivä...voisitteko piristää?

Vierailija
18.07.2014 |

Sanokaa mitä vaan...olo on aivan hirveä..laittakaa vaikka hyvä vitsi tai jotain, haluaisin että suunpielet kääntyisivät edes sekunniksi ylöspäin...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, käsitinkö oikein, että joku linnakundi tulee nyt yhtäkkiä hakemaan 4 vee lapsensa yhteishuoltajuutta?

Joo tota, ei onnistu siinä.

Vierailija
22/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun oma isä on hakenut yhteishuoltajuutta, vaikkei tällä oo mtn mahiksia siihen. Vaimonhakkaajanarsistijuoppo, nyt meidän pitäis olla jokatoinen viikonloppu tän luona yötä pe-su.

Niiku pienes kaksios, yks sänky, yks pien sohva ja meitä on neljä. Ei tuu tapahtuu.

Tää sit veti oikeuteen jutun ja otti muhun yhteyttä sossujen kautta. Kirjotin vastineen hallinto-oikeuteen, että isä ei ole kuulunut koko mun elinaikana mun elämään, ei koskaan ole ollut isänä mulle, ei koskaan tule olemaankaan yms ja tää sit peru mun kohdalta vaatineensa. En yhtään tiä kui vanhoja siun lapset on, mutta kait nyt niiltäkin kysytään niiden mielipide asiaan. Meiltä ainakin kysyttiin, kaikilta.

t. 15-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:11"]Tota, käsitinkö oikein, että joku linnakundi tulee nyt yhtäkkiä hakemaan 4 vee lapsensa yhteishuoltajuutta?

[/quote]

käsitit oikein. Ekä ole nähnyt lasta kuin kerran pari nopeasti vauvana.

Vierailija
24/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:49"]Tiedän vastaavanlaisia tapauksia ja siksi kehoitin yhteistyöhön. Olen huomannut että joskus se huono vanhempi vain jostain täysin käsittämättömästä syystä pääsee lapsen lähelle ja saa tapaamisoikeuden ja joskus ei. Tuntuu olevan sattumankauppaa :(

Sä voit vain tehdä parhaasi mutta laske se päällimmäisin muuri alas ja esitä. Tee selväksi että sulle on tärkeintä lapsen hyvinvointi ei mikään muu, millään muulla ei ole mitään väliä. Onlo exästä psykologista arviota? Kuinka vanha?

Nro 4

[/quote]

exä 25v. En tiedä onko arviota, jätin heti kun lapsi syntyi ja hän on ollut sen jälkeen vankilassa. Eniten kauhistuttaa tuo kuolemantuottamus. Miten voin päästää tuommoisen itsekkään, omia etujaan lapsen sijaan ajattelevan ihmishirviöb lapseni elämään? :( kiitos sinulle sanoistasi, arvostan enemmän kuin osaat kuvitella.

[/quote]

Uskon. Ei tuollaista halua lapsen lähellekään mutta se miten sen esittää vaikuttaa ja paljon. Sun täytyy saada ne uskomaan ettei exän jutuilla ole sulle niin väliä vaan lapsen paras on se ykkösasia. Tämähän on osa totuus, lapsen paras on se ykkönen mutta jos haukut exääsi se voi kääntyä sua vastaan.

Jos homma etenee siihen pisteeseen(mitä ketään ei tietty toivo) että ne edes väläyttää mahdollisuutta tapaamisista niin pyydä jokainen prosessiin osallistuva vakuuttamaan sulle että sun ja lapsen henki on turvattu, ettei se pääse tekemään lapselle mitään. Paha olla näiden juttujen kanssa :( mulla on lähipiirissä isä joka taistelee lapsestaan kun sen narkki äiti saa pitää lapsen koska se on äiti. Täysnarkki, näkee kauas. Lapsi on aliravittu, likainen. Narkit sais laittaa jonnekin saarelle keskenään.

[/quote]

tuo on totta. Yritän pysyä coolina, minulla on aika ensiviikolla asianajajalle jonka kanssa aion kirjoittaa nuo perusteluni, juurikin siksi että siitä tulisi hyvä. Ja minä ajattelen vain ja ainoastaan lasta, hirvittää hänen puolestaan. Kun kirjoitit tuosta narkkiäidistä, monesti olen miettinyt miksi ihmeessä joku täysin lapselle haitaksi oleva saa olla lapsen elämässä. Eihän se bio vanhemnuus tee pelkästään vanhenmpaa. Kyllä siigen tarvitaan paljon muutakin. Sanaa mieltä, johonkin helkkarin kauas kaikki!

[/quote]

Hyvä että menet lakimiehelle. Hän osaa kirjoittaa siististi sen mitä haluat eikä sekoita tunteita siihen. On todella syvältä että lapsella on oikeus toiseenkin vanhempaan vaikka se olisi millainen psyko-pedo-narkki-murhaaja. Uskon että lapsellesi olisi parempi ilman tietoa isästään mutta valitettavasti et taida voida sitä estää :(

Ehkä sinuna en vielä lähtisi isästä puhumaan sillä se sekoittaa lapsen mutta jos juttu etenee niin pakko varmaan. Jospa perheneuvolasta saisi apua tilanteeseen ja jos ajankohtaista niin tuohon kertomiseenkin?

Nro 4

Vierailija
25/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on siis ilmeisesti tunnustettu, muutenhan ongelmaa ei olisi. Harmi.

Hanki asianajaja oikeusaputoimistosta.

Vierailija
26/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:12"]No mun oma isä on hakenut yhteishuoltajuutta, vaikkei tällä oo mtn mahiksia siihen. Vaimonhakkaajanarsistijuoppo, nyt meidän pitäis olla jokatoinen viikonloppu tän luona yötä pe-su.

Niiku pienes kaksios, yks sänky, yks pien sohva ja meitä on neljä. Ei tuu tapahtuu.

Tää sit veti oikeuteen jutun ja otti muhun yhteyttä sossujen kautta. Kirjotin vastineen hallinto-oikeuteen, että isä ei ole kuulunut koko mun elinaikana mun elämään, ei koskaan ole ollut isänä mulle, ei koskaan tule olemaankaan yms ja tää sit peru mun kohdalta vaatineensa. En yhtään tiä kui vanhoja siun lapset on, mutta kait nyt niiltäkin kysytään niiden mielipide asiaan. Meiltä ainakin kysyttiin, kaikilta.

t. 15-v

[/quote]

voi sinua, ikävä tilanne :/ onneksi olet jo niin iso että saat päättää itse! Lapseni on 4 vuotias, ei taideta vielä häneltä kysellä :(

27/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sitä ketjua "Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa"

Minua se piristää aina :)

Vierailija
28/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:13"]

Lapsi on siis ilmeisesti tunnustettu, muutenhan ongelmaa ei olisi. Harmi.

Hanki asianajaja oikeusaputoimistosta.

[/quote]

sori, sulla siis onkin jo. Se on parasta mitä voit tehdä.

Vierailija
29/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:11"]Tota, käsitinkö oikein, että joku linnakundi tulee nyt yhtäkkiä hakemaan 4 vee lapsensa yhteishuoltajuutta?

[/quote]

Tota, joo...tämä maa on Suomi. Täällä ei aina tiedä miten käy. Katsoppa tapaus Eerikaa...yhdellä ystävälläni lapsi on toisella vanhemmalla jolla on tuomioita törkeistä pahoinpitelyistä ja ystävälläni ei edes ylinopeudesta ja silti lapsi on toisella. Jos tpinen osaa kertoa satunsa oikein niin voi käydä huonosti :/

Nro 4

Vierailija
30/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:49"]Tiedän vastaavanlaisia tapauksia ja siksi kehoitin yhteistyöhön. Olen huomannut että joskus se huono vanhempi vain jostain täysin käsittämättömästä syystä pääsee lapsen lähelle ja saa tapaamisoikeuden ja joskus ei. Tuntuu olevan sattumankauppaa :(

Sä voit vain tehdä parhaasi mutta laske se päällimmäisin muuri alas ja esitä. Tee selväksi että sulle on tärkeintä lapsen hyvinvointi ei mikään muu, millään muulla ei ole mitään väliä. Onlo exästä psykologista arviota? Kuinka vanha?

Nro 4

[/quote]

exä 25v. En tiedä onko arviota, jätin heti kun lapsi syntyi ja hän on ollut sen jälkeen vankilassa. Eniten kauhistuttaa tuo kuolemantuottamus. Miten voin päästää tuommoisen itsekkään, omia etujaan lapsen sijaan ajattelevan ihmishirviöb lapseni elämään? :( kiitos sinulle sanoistasi, arvostan enemmän kuin osaat kuvitella.

[/quote]

Uskon. Ei tuollaista halua lapsen lähellekään mutta se miten sen esittää vaikuttaa ja paljon. Sun täytyy saada ne uskomaan ettei exän jutuilla ole sulle niin väliä vaan lapsen paras on se ykkösasia. Tämähän on osa totuus, lapsen paras on se ykkönen mutta jos haukut exääsi se voi kääntyä sua vastaan.

Jos homma etenee siihen pisteeseen(mitä ketään ei tietty toivo) että ne edes väläyttää mahdollisuutta tapaamisista niin pyydä jokainen prosessiin osallistuva vakuuttamaan sulle että sun ja lapsen henki on turvattu, ettei se pääse tekemään lapselle mitään. Paha olla näiden juttujen kanssa :( mulla on lähipiirissä isä joka taistelee lapsestaan kun sen narkki äiti saa pitää lapsen koska se on äiti. Täysnarkki, näkee kauas. Lapsi on aliravittu, likainen. Narkit sais laittaa jonnekin saarelle keskenään.

[/quote]

tuo on totta. Yritän pysyä coolina, minulla on aika ensiviikolla asianajajalle jonka kanssa aion kirjoittaa nuo perusteluni, juurikin siksi että siitä tulisi hyvä. Ja minä ajattelen vain ja ainoastaan lasta, hirvittää hänen puolestaan. Kun kirjoitit tuosta narkkiäidistä, monesti olen miettinyt miksi ihmeessä joku täysin lapselle haitaksi oleva saa olla lapsen elämässä. Eihän se bio vanhemnuus tee pelkästään vanhenmpaa. Kyllä siigen tarvitaan paljon muutakin. Sanaa mieltä, johonkin helkkarin kauas kaikki!

[/quote]

Hyvä että menet lakimiehelle. Hän osaa kirjoittaa siististi sen mitä haluat eikä sekoita tunteita siihen. On todella syvältä että lapsella on oikeus toiseenkin vanhempaan vaikka se olisi millainen psyko-pedo-narkki-murhaaja. Uskon että lapsellesi olisi parempi ilman tietoa isästään mutta valitettavasti et taida voida sitä estää :(

Ehkä sinuna en vielä lähtisi isästä puhumaan sillä se sekoittaa lapsen mutta jos juttu etenee niin pakko varmaan. Jospa perheneuvolasta saisi apua tilanteeseen ja jos ajankohtaista niin tuohon kertomiseenkin?

Nro 4

[/quote]

näinhän se on, siksi tuntuukim typerältä että minun pitäisi huoltajana ajaa lapsen etua mutta tässä tilanteessa en voi tehdä mitään. Täytyy kai toivoa että isä ei jaksaisi käydä tapaamisissa, ja sitten kun lapsi on 12v ei ole enää pakko tavatakkaan.

Vierailija
31/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="av mamma" time="18.07.2014 klo 21:15"]Lue sitä ketjua "Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa"

Minua se piristää aina :)

[/quote]

olen nauranut itsekkin sille, itseasiassa olen kertonut oman uimahallobongaukseni sinne :D

Vierailija
32/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 20:49"]Tiedän vastaavanlaisia tapauksia ja siksi kehoitin yhteistyöhön. Olen huomannut että joskus se huono vanhempi vain jostain täysin käsittämättömästä syystä pääsee lapsen lähelle ja saa tapaamisoikeuden ja joskus ei. Tuntuu olevan sattumankauppaa :(

Nro 4

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nro 4

[/quote]

näinhän se on, siksi tuntuukim typerältä että minun pitäisi huoltajana ajaa lapsen etua mutta tässä tilanteessa en voi tehdä mitään. Täytyy kai toivoa että isä ei jaksaisi käydä tapaamisissa, ja sitten kun lapsi on 12v ei ole enää pakko tavatakkaan.

[/quote]

Tämä onkin typerää. On ihan selvää että sinä tiedät mikä olisi lapsesi parhaaksi mutta nyt sitä toteamaan tarvitaan ulkopuolisia ihmisiä jotka sekoittaa lapsenkin elämää. Epäreilu tilanne teille ja todella toivon että ne ihmiset näkee mikä sen ex on. Jos mahdollista niin ehkä niille voisi selvittää että olet myös huolissasi mitä mahdollinen kontakti ex-anoppiin tekisi lapsen kehitykselle.

Nro 4

Vierailija
33/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 4! Vaikket ehkä usko, helpotit oloani paljon. Iiiiiso kiitos. Uskon jonkun sortin karmaan, ja kun sinä piristit nyt minua, kun sinulla on huono hetki uskoisin että joku auttaa silloin sinua :) lämmin kiitos ja kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
34/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:23"]Kiitos nro 4! Vaikket ehkä usko, helpotit oloani paljon. Iiiiiso kiitos. Uskon jonkun sortin karmaan, ja kun sinä piristit nyt minua, kun sinulla on huono hetki uskoisin että joku auttaa silloin sinua :) lämmin kiitos ja kaikkea hyvää sinulle!

[/quote]

Eipä kestä. Olen monia tukenut huoltajuus ym taistoissa ja tämä on valitettavan tuttua :(

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi. Taisto voi olla kova mutta pidetään peukkuja että virkailijat näkevät totuuden tai että se ex päättää päivänsä kamalla.

Nro 4

Vierailija
35/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:23"]Kiitos nro 4! Vaikket ehkä usko, helpotit oloani paljon. Iiiiiso kiitos. Uskon jonkun sortin karmaan, ja kun sinä piristit nyt minua, kun sinulla on huono hetki uskoisin että joku auttaa silloin sinua :) lämmin kiitos ja kaikkea hyvää sinulle!

[/quote]

Eipä kestä. Olen monia tukenut huoltajuus ym taistoissa ja tämä on valitettavan tuttua :(

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi. Taisto voi olla kova mutta pidetään peukkuja että virkailijat näkevät totuuden tai että se ex päättää päivänsä kamalla.

Nro 4

[/quote]

voin tulla vaikka tänne päivittämään mitä tapahtui kun päätös tulee (ehkä kuukauden sisällä) jos jaksat käydä sitten lukemassa :)

Vierailija
36/52 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:23"]Kiitos nro 4! Vaikket ehkä usko, helpotit oloani paljon. Iiiiiso kiitos. Uskon jonkun sortin karmaan, ja kun sinä piristit nyt minua, kun sinulla on huono hetki uskoisin että joku auttaa silloin sinua :) lämmin kiitos ja kaikkea hyvää sinulle!

[/quote]

Nro 4

[/quote]

voin tulla vaikka tänne päivittämään mitä tapahtui kun päätös tulee (ehkä kuukauden sisällä) jos jaksat käydä sitten lukemassa :)

[/quote]

Jaksan :)

Monet näistä vaan tuntuu venyvän vuosien taistoksi mutta jos exäsi käyttää nyt jotain niin eiköhän tämä tyrehdy siihen. Pidetään peukkuja ylhäällä ja muista nauttia kesästäkin :)

Vierailija
37/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:37"]On tänään onnen päivä ei huolesta häivää on tänään onnen päivä ja onnellinen oon!

[/quote]

no kaitpa sen nuinkin voisi kuvailla. En iloitse toisen "epäonnesta" (itsepähän hommansa kusi taas) mutta olen onnellinen että saan toivottavasti hengähtää tuolta räyhänhengeltä.

Vierailija
38/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 17:21"]Lapsen etu on tuntea isänsä, vaikka se olis mikä. Tämä on todettu lukuisissa tutkimuksissa. En näe mitään syytä olla päästämättä lasta valvottuihin tapaamisiin.

[/quote]

ikävä kyllä joudun olemaan kanssasi eri mieltä. Lapsi saa kyllä joskus tietää kuka isänsä on, mutta siinä on ero siihen tuntemiseen.

Vierailija
39/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE! Ihan loistavaa. Olen niin onnellinen sun puolesta :)

Kyllä nuo narkit yleenaä ryssii ihan itse asiansa ja onnelsi nytkin kävi niin. Nyt vaan toivotaan pitkän pitkää tuomiota jotta saat huokaista rauhassa :)

Nro 4

Vierailija
40/52 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:32"]JEE! Ihan loistavaa. Olen niin onnellinen sun puolesta :)

Kyllä nuo narkit yleenaä ryssii ihan itse asiansa ja onnelsi nytkin kävi niin. Nyt vaan toivotaan pitkän pitkää tuomiota jotta saat huokaista rauhassa :)

Nro 4

[/quote]

kyllä tää aika puskista tuli, mutta oikeus toteutukoon. Näillä mennään :)