Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syömisten kommentointi

Vierailija
18.07.2014 |

Mitä ajattelisit työkaverista, joka aina lounaalla kommentoi syömisiäsi silloin kun olet ottanut enemmän tal vähemmän ruokaa kuin kyseinen työkaveri?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen syömishäiriö taitaa olla tai sitten on muuten vaan juntti.

Vierailija
2/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että pitäiskö meidän syödä saman verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että kyse on jostain kontrollinhalusta. jos hänen mielestään "alempiarvoinen" työkaveri syö vähemmän kuin hän, niin hän (on pikkuisen pyöreä) tuntee, että "alempiarvoinen" pitää palauttaa omalle paikalleen hierarkiassa.

Vierailija
4/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tunnustaudu tällaiseksi "syömisten kommentoijaksi"?

Vierailija
5/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan sellainen, joka kommentoi kaikkea muutakin.

Vierailija
6/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka.

Vierailija
7/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:51"]

Moukka.

[/quote]

miten niin moukka, miksei toisten syömisiä saisi kommentoida?

Vierailija
8/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:34"]kukaan ei tunnustaudu tällaiseksi "syömisten kommentoijaksi"?

[/quote]

Minä saattaisin kommentoida, olen kova höpisemään vähän kaikesta. En tarkoittaisi pahalla vaan ilmaisisin vaan ajatukseni ääneen. "Ai tänään on keittoa, sinä otit minua vähemmän tänään, näköjään kalakeittoa, nam, onpa kiva sää." Tiedän olevani luultavasti rasittava mutta mitään pahaa en tarkoita.

Vierailija
9/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:34"]kukaan ei tunnustaudu tällaiseksi "syömisten kommentoijaksi"?

[/quote]

Minä saattaisin kommentoida, olen kova höpisemään vähän kaikesta. En tarkoittaisi pahalla vaan ilmaisisin vaan ajatukseni ääneen. "Ai tänään on keittoa, sinä otit minua vähemmän tänään, näköjään kalakeittoa, nam, onpa kiva sää." Tiedän olevani luultavasti rasittava mutta mitään pahaa en tarkoita.

[/quote]

mutta kuuluuko tuo jokapäiväisiin vakiokommentteihin?

Vierailija
10/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:54"]

[/quote]

[/quote]

mutta kuuluuko tuo jokapäiväisiin vakiokommentteihin?

[/quote]

Ei tuo, mutta en ole kiinnittänyt muuten kyllä huomiota että mitä sanon joka päivä. Toiset meistä eivät vaan ajattele niin pitkälle. Kannattaa mainita ettei pidä syömisten kommentoinnista jos se haittaa, jos kommentoija ei itse tajua loukkaavansa niin ei se kommentointi ihan heti lopukaan.

Vierailija
11/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh!! Kokemusta on. Entinen työkaveri mulkoili aina muiden eväitä ja kommentoi niitä.. 

Vierailija
12/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:59"]

Ei tuo, mutta en ole kiinnittänyt muuten kyllä huomiota että mitä sanon joka päivä. Toiset meistä eivät vaan ajattele niin pitkälle. Kannattaa mainita ettei pidä syömisten kommentoinnista jos se haittaa, jos kommentoija ei itse tajua loukkaavansa niin ei se kommentointi ihan heti lopukaan.

[/quote]

ei loukkaa, mutta mielestäni vähän ihmeellistä käyttäytymistä ja kyyläämistä.

Vierailija
13/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:51"]

Moukka.

[/quote]

[/quote]

Miksi niitä pitäisi voida kommentoida? Onko sitten myös ok kommentoida ja arvostella toisen vaatetusta, kampausta, tapaa puhua tai työskennellä? Kyllä fiksu ihminen ymmärtää käytösnormit, tyhmä ei vaikka kerrottaisiin...

Vierailija
14/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:03"]

Miksi niitä pitäisi voida kommentoida? Onko sitten myös ok kommentoida ja arvostella toisen vaatetusta, kampausta, tapaa puhua tai työskennellä? Kyllä fiksu ihminen ymmärtää käytösnormit, tyhmä ei vaikka kerrottaisiin...

[/quote]

työkaverini kommentoi välillä tyyliin "ai SINÄKIN syöt noin vähän tänään...." kun oli itse ottanut enemmän kuin muut pöydässä.

Vierailija
15/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:51"]

Moukka.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tottakai on ok kommentoida! Pitää vaan sanoa niin ettei loukkaa. Kannattaa myös sanoa jos itse loukkaantuu koska kaikki eivät tajua olevansa tökeröitä.

Vierailija
16/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:26"]

Kysy siltä, että pitäiskö meidän syödä saman verran.

[/quote]

niin pitää tehdä :)

Vierailija
17/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka! Ei ole ok kommentoida. Voit sanoa että ei tarvitse kommentoida.

Vierailija
18/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suututtiin työpaikalla kun otin puheeksi hyvän työkaverin syömiset. Hän juoksi töihin ja kotiin, pakkasessa tai helteessä. Matkaa kertyi yhteen suuntaan n. 12k. Söi kaksi porkkanaa lounaalla ja appelsiinin iltapäivällä. Loppuviimeksi painoi alle 50kg, 50v nainen.

Tokihan kaikki merkille pani hänen syömiset ja kuntoilun, mutta minä olin ainut joka halusi hänen kanssa siitä puhua. Oli mulle mykkäkoulussa yli kuukauden.. Kunnes eräs perjantai aamuyö soi puhelin ja työkaveri soittaa meikusta et auta mua, sydäninfarkti.

Nyt on pitkä kuntoutus takana ja olen todella kiitollinen et soitti mulle tuona yönä ja ollaan yhdessä saatu hänen elämä uuteen nousuun.

Vierailija
19/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:17"]

Mulle suututtiin työpaikalla kun otin puheeksi hyvän työkaverin syömiset. Hän juoksi töihin ja kotiin, pakkasessa tai helteessä. Matkaa kertyi yhteen suuntaan n. 12k. Söi kaksi porkkanaa lounaalla ja appelsiinin iltapäivällä. Loppuviimeksi painoi alle 50kg, 50v nainen.

Tokihan kaikki merkille pani hänen syömiset ja kuntoilun, mutta minä olin ainut joka halusi hänen kanssa siitä puhua. Oli mulle mykkäkoulussa yli kuukauden.. Kunnes eräs perjantai aamuyö soi puhelin ja työkaveri soittaa meikusta et auta mua, sydäninfarkti.

Nyt on pitkä kuntoutus takana ja olen todella kiitollinen et soitti mulle tuona yönä ja ollaan yhdessä saatu hänen elämä uuteen nousuun.

[/quote]

nojoo, mutta tässä on kyse työkaverista joka kommentoi muiden normaaleja syömisiä.

Vierailija
20/22 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:03"]

[/quote]

työkaverini kommentoi välillä tyyliin "ai SINÄKIN syöt noin vähän tänään...." kun oli itse ottanut enemmän kuin muut pöydässä.

[/quote]

Mitä sitten...

Ei ttu teidän akkojen kotkotuksia, oikeesti!

Saahan siitä elämästä vaikeaakin...

Itse kuulun myös noihin hyväntahtousiin höpisijöihin, jotka ajattelee välillä ääneen ja letkauttelee välillä typeryyksiäkin.

Suurimmalti osin kyllä varon sanojani, kun tiedän että herkkänahkaisiakin naisia on, mutta joskus lipsahtelee sammakoita.

EN OLE TÄYDELLINEN ja sori vaan, mutta en ole siihen myöskään koskaa pyrkimässä!!!

"Anteeksi ihan kauheasti". Koitetaan nyt vain ihmiset ymmärtää toisiamme puutteistamme huolimatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän