FB asiaa, kertokaas te viisaammat?
Näkeekö jostain, että olen käynyt fb:ssä? Siis jos en mitään sinne kirjoita ja keskustelu on offline.
Ja
Miten saisin Facebookin viestit puhelimeen (vai saako niitä edes), ilman, että olen sisäänkirjautuneena Facebookkiin? En halua, että keskustelu on online (näkyy kännykän kuva ja aika, jolloin viimeksi olen ollut paikalla), mutta olisi kiva pystyä lukemaan saapuneet viestit ja vastata niihin, jos haluaa tai olla vastaamatta. Ilman siis, että tulee kommentteja, että "tiedän sinun kyllä lukeneen viestin, miksi et vastaa" jne. Onko puhelimen kautta täysin mahdotonta?
Kommentit (7)
Se ois kiva kun ois sellanen mahdollisuus.
Ja että kuvia ei sais kopsattua.
Estot ym. mutta ne taitaa olla kalliita palveluita, sitten tulisi fb maksulliseksi.
Ja tarkennan vielä. Minulle kaveri, joka viestejä en halua lukea. En siis lue niitä ollenkaan, vaan näkyy sitten lukemattomina. En tietystä syystä nyt halua hänelle vastailla, enkä lukea edes viestejä.
Muiden kaverien viestit kyllä luen ja vastaankin tarvittaessa. Olisi kiva käydä puhelimella katsomassa, kuka kavereista laittanut viestiä. Nyt sitten voin vain tietokoneella käydä facebookissa ja tarkistaa viestit.
Tuo yksi kaveri meinaa stalkkaa minua ja en voi näkyä henelle online ollenkaan :/ Eikös se kännykän kuva näy kaikille kavereille, jos olen puhelimella käynyt facebookissa?
Ja kaveria en voi poistaa kaverilistaltakaan nyt.
-ap-
Nyt vähän sitä selkärankaa, hyvä ihminen!
Sieltä keskusteluista voi poistaa yksittäisiä henkilöitä, tai siis estää. Estetyt eivät näe sun olevan online.
Tietokoneella kun olet facessa niin keskustelun asetuksista voit laittaa niin ettet näy ikinä onlinessä sille yhdelle ihmiselle, en tiedä mutta oletan että silloin et näy onlinessä myöskään puhelimella ollessasi. Kun menet puhelimella (toimii ainakin lumiassa) lukemaan viestit voit kiinnittää sen viestit-kuvakkeen näytölle jolloin näet siitä suoraan onko sinulle tullut viestejä ja voit lukea vain ne menemättä muuten faceen.
En tiedä olitko ymmärtänyt tämän mutta jos luet muut viestisi, jättäen lukematta sen yhden niin eihän siihen yhteen viestiin tule mitään merkintää että olet sen nähnyt tai lukenut.
Ha ei ole mahdotonta. Mulla on lumia 520 ja siinä on erikseen keskustelut jonne tulee kaikki facen viestit kuin myös tekstiviestit. Myöskään jos sitä kautta luen viestin ei se toinen näe, että olen sen lukenut. Mieheni nimittäin totesi, kun tämän ostin, että viestien perään ei enää tule nähty ja kellon aika.
No on mahdotonta. Joko olet in tai out.