Private Blend-blogin Mikolla taas uusi laukku?!
Törmäsin Instassa kuvaan, jossa olalla valtava Fendin kassi. Kommenteissa puhutaan Peekaboystä, googlailin vähän, melkein 4000e laukku, mitvit?! Tänä keväänä ostanu jo Chanelin Boyn, Saint Laurentin laukun ja jonkun Givenchyn..Mikään ei tunnu riittävän..
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:39"]maksaa veroja,
ei vie päivähoitopaikkaa kenenkään lapselta.
[/quote]
Millä tavalla edes voi "viedä" jonkun toisen päivähoitopaikan, jos kerran maksaa veroja?
[/quote]
no kyllä niissä ainakin pk-seudulla on ahdasta ja jonoa
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:04"]Linkkiä blogiin?
[/quote]
KVG
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:04"]Linkkiä blogiin?
[/quote]
KVG
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:17"]
Oikeasti, ällöttää merkkihysteria ja materian palvonta, oli kyseessä sitten Mungeli, muka laadukkaamman blogin Mikko tai vaikkapa itse Paavi. Yök!
[/quote]
No kyllä tasan on Mikon blogi laadukkaampi kuin Mangustin, eikä tosiaan mitään älytöntä provosointia ja draamaa jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:45"]
Pistää vaan miettimään, onko jotain ongelmia, kun koko ajan pitää saada uutta!
ap
ongelma ? Missä on ongelma että joku käy töissä ja omalla palkallaan ostaa tavaroita.
Hän on kuitenkin laittanut nettiin kuvia kotoaan, ei siellä missään roskien seassa eletä vaan ihan siisti asunto on.
Katso omaa kotiasi, löytyykö sinulta vain 1 laukku ja 1 kuulakärkikynä tai 1 hajuvesi.
Laukut ovat kuitenkin lopuniän käytössä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:00"]
[/quote]
Millä tavalla edes voi "viedä" jonkun toisen päivähoitopaikan, jos kerran maksaa veroja?
[/quote]
voi urpo ! Kun ei ole lapsia, ei hänen johdosta päivähoitopaikoissa ole lapsia enemmän jonossa.
Ja kaikkihan me tiedetään kuinka paljon lasten hoitaminen päivähoidossa kaupungille maksaa, päivähoitomaksu on vain osa maksusta mitkä todelliset kulut ovat.
Eli maksaa veroja mutta ei saa yhtä paljon vastinetta.
Kiitti vinkistä, kiva blogi! Ja hienoja laukkuja.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:23"]
ap
ongelma ? Missä on ongelma että joku käy töissä ja omalla palkallaan ostaa tavaroita.
Hän on kuitenkin laittanut nettiin kuvia kotoaan, ei siellä missään roskien seassa eletä vaan ihan siisti asunto on.
Katso omaa kotiasi, löytyykö sinulta vain 1 laukku ja 1 kuulakärkikynä tai 1 hajuvesi.
[/quote]
[/quote]
Siis jotain ongelmia, joita paikkaa jatkuvalla ostamisella? Ei saa nautintoa mistään muusta?
ap
Miksi omalla rahalla ei saisi ostaa laukkuja? Ja miksi ap oletat, ettei ostamista harrastava saisi nautintoja mistään muualta? Sulkeeko laukkujen ostaminen muut nautinnot pois? En ymmärrä tällaista järjenjuoksua.
4000e on kyllä tosi paljon laukusta
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:54"]
4000e on kyllä tosi paljon laukusta
[/quote]
4000 euroa laukusta on kyllä tolkuton summa, mutta jos joku sellaisen haluaa ja rahaa löytyy, niin ostakoon pois vaan. Tietääkseni arvo säilyy, eli hyvin pidetyn arvoveskan voi myydä poiskin tuolla summalla, joku ostaa sen varmasti. Neljä tonnia on muuten vielä aika maltillinen summa, jos verrataan Birkin-laukkuun, joka maksaa 11000 euroa. Ne ovat hyvin haluttuja laukkuja, joten omansa saa takaisin mikäli veskansa myy. Sama ei koske halpislaukkuja.
Löytyykö kuvalinkkiä laukusta, iste löysin vaan naisten pekaboo-laukusta? Vielä ei oo näkynyt Mikon blogissa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:17"]
Oikeasti, ällöttää merkkihysteria ja materian palvonta, oli kyseessä sitten Mungeli, muka laadukkaamman blogin Mikko tai vaikkapa itse Paavi. Yök!
[/quote]
No kyllä tasan on Mikon blogi laadukkaampi kuin Mangustin, eikä tosiaan mitään älytöntä provosointia ja draamaa jatkuvasti.
[/quote]
Mikkohan on käynyt jopa ihan itse vastaamassa täällä kulutustottumuksistaan saamaansa kritiikkiin erittäin asiallisesti.
Veikkaan vahvasti, että Fendi on outlet-löytö The Mallista. Voin sanoa, että kun tuolla on tottunut shoppailemaan, muut "luksusoutletit" alkavat vaikutta hitusen kulahtaneilta. Hyvin monilla luksusmerkeillä kun on tuotantoa ja/tai logistiikkakeskus tunnin-parin ajomatkan päässä, joten tietysti sellaiset tuotteet, joissa esim. ennakkotilaus on peruuntunut, pyritään myymään ensin tuolla pikemminkin kuin kuljettamaan esim. Englantiin. Tuolta siis saa todella hyvää saman kauden tavaraa 50-70 prosentin alennuksella, jos sattuu olemaan oikeassa liikkeessä oikeaan aikaan. Minulla on esim. useat tuolta ostetut Guccin kengät, joista olen maksanut vähän päälle satasen.
No kyllä minä olen sitä mieltä, että jos ihmisellä on henkisesti kaikki kunnossa, ei ole tarvetta ostaa koko ajan lisää, vaan voi tyytyväinen siihen mitä on. Esimerkki nuoresta sukupolvesta joka haluaa kaiken nyt ja heti.
ap
No itseasiassa The Mallista harvoin saa merkkien omia kasseja, vaan ne on niitä mustia paperikasseja, joita näkyy myös Mikon Instassa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:19"]
No kyllä minä olen sitä mieltä, että jos ihmisellä on henkisesti kaikki kunnossa, ei ole tarvetta ostaa koko ajan lisää, vaan voi tyytyväinen siihen mitä on. Esimerkki nuoresta sukupolvesta joka haluaa kaiken nyt ja heti.
ap
[/quote]
Saat olla ihan mitä mieltä vaan, mutta et varmasti ole pätevä arvioimaan toisten mielenterveyttä blogien tai ostamisten perusteella. Etkä voi olettaa jonkun blogin perusteella, että ihminen ostaa jotain "koko ajan". Vilkaisin tuota blogia ja mielestäni Mikko ostaa kuitenkin harkiten, eikä osta juuri mitään laukkua täydellä hinnalla, vaan alennuksilla, lentopisteillä tai puoliksi kumppaninsa kanssa. Tuskin hän myöskään on veloissa laukkujensa takia.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:23"]
ap
[/quote]
[/quote]
En tiedä edes kenestä tässä ketjusta puhutaan, mutta lihavoitu lause alkoi huvittaa. Kyllä, kyllä ja kyllä. Minulla on yksi kutakin noita :D
[/quote]