Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Private Blend-blogin Mikolla taas uusi laukku?!

Vierailija
18.07.2014 |

Törmäsin Instassa kuvaan, jossa olalla valtava Fendin kassi. Kommenteissa puhutaan Peekaboystä, googlailin vähän, melkein 4000e laukku, mitvit?! Tänä keväänä ostanu jo Chanelin Boyn, Saint Laurentin laukun ja jonkun Givenchyn..Mikään ei tunnu riittävän..

http://instagram.com/p/qO9aYrIQKB/?modal=true

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:19"]

No kyllä minä olen sitä mieltä, että jos ihmisellä on henkisesti kaikki kunnossa, ei ole tarvetta ostaa koko ajan lisää, vaan voi tyytyväinen siihen mitä on. Esimerkki nuoresta sukupolvesta joka haluaa kaiken nyt ja heti.

ap

[/quote]

Bloggaajilla ja instagrammaajilla lähtenyt jotenkin mopot käsistä ajat sitten. Olivat iältään sitten pari, kolme, neli tai viiskymppisiä niin sama juttu. Alkaa tuntua jo siltä että ostellaan lisää ja lisää tonnikaupalla, vain koska tietty malli tai uutuus puuttuu kokelmasta. Että saadaan kuvat kaikille lukijoille eli sekä perseennuolijoille että kadehtijoille. Eikö se pistä ihmettelemään? Miksi laukkujen takia täytyy tapailla toisia ihmisiä joiden kanssa ei ole muuta yhteistä, ja laittaa ne riviin ravintolassa ja kuvata niitä niin että kaikki ympärillä olijat ihmettelevät mistä kyse.

Vierailija
42/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman nauratti nuo Vieruskan vuoden 2007 laukut Marimekon canvaskasseineen, kun toinen esittelee Chanelia, Lanvinia ym. peräjälkeen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajat ovat vieläpä todella herkkänahkaisia nimen omaan lukijoiden laukkukommenttien suhteen, oletteko huomanneet? :D

Vierailija
44/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ettei hän ostele mitään VÄSYNYTTÄ logoVUITTONIA kuten kaikki muut suomalaiset! :D Virkistävää vaihtelua.

Vierailija
45/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:54"]

4000e on kyllä tosi paljon laukusta

[/quote]

Minä ostaisin 2000e laukun (tai kaksi laukkua 1000e per kappale) ja antaisin 2000e eli puolet hyväntekeväisyyteen. Vain sen takia ettei karma iske seuraavassa elämässä ja olenkin kadulle heitetty vammainen kerjäläinen ilman rahaa tai laukkuja :o

[/quote]Aika asiaton kommentti. Ymmärrän 2000e hyväntekeväisyyteen laitetun rahan jos on omistusasunto ja tilillä ainakin satatonnia, mutta tuskin kukaan laittaisi pankkitilin 4000 eurosta puolet hyväntekeväisyyteen? Jokaisella järkevällä ihmisillä on suurin piirtein tuo raha pahanpäivänvaralle, jos pakastin hajoaa tmvs.

Vierailija
46/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:19"]

Ihanaa ettei hän ostele mitään VÄSYNYTTÄ logoVUITTONIA kuten kaikki muut suomalaiset! :D Virkistävää vaihtelua.

[/quote]On hällä Vuittoniakin, komeron perällä. Sinne asti ei olla päästy.

Vierailija
47/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:20"]

Eikö ihmiselle riitä yksi ulkomaan matka tai yksi ilta ravintolassa? Miksi niitäkin pitää saada lisää? Taitaa koko ihmiskunta olla sairas, kun mikään ei riitä?

[/quote]

Minä henkilökohtaisesti ainakin toivon tuleville lapsilleni rikkaampaa ja aivan toisenlaista elämää.
Jos menee siihen pisteeseen että elämän onni ja autuus tulee vain mummotyylisistä laukuista ja itsensä esittelemisestä julkisesti netissä ja että täytyy jatkuvasti tälläytyä ja laittautua kuvia varten jotta pääsee heiluttelemaan kallista laukkua julkisella paikalla niin että kaikki varmasti näkee ja haluaa samaa. Kamalaa kulutushysterian lietsomista.

Vierailija
48/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:21"]

[/quote]On hällä Vuittoniakin, komeron perällä. Sinne asti ei olla päästy.

[/quote]

Voi ei, nyt olen todella pettynyt kun kuvittelin että hän erottuu edukseen jostain Helsingin Aikuispissisnaisten Vuiskakerhosta.

Vierailija
49/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:17"]

Bloggaajat ovat vieläpä todella herkkänahkaisia nimen omaan lukijoiden laukkukommenttien suhteen, oletteko huomanneet? :D

[/quote]En ymmärrä, miksi jonkun laukku pitäisi haukkua. On ihan sama tykkääkö joku siitä, jos itse tykkään, mutta mistä kertoo se, että toisen laukku on haukuttava? Eihän me haukuttu kouluikäisinäkään toistemme reppuja, niin miksi merkkilaukut on sellaisia, joita on haukuttava ja inhottava vs. rakastettava?

Vierailija
50/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että 10vuoden päästä tällaiselle laukkuhysterialle vain nauretaan. Ainakin toivon, että ihmisten mielessä pyörii muu kuin minkälaukunnseuraavaksihaluan.

Vierailija
51/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä ostaisin 2000e laukun (tai kaksi laukkua 1000e per kappale) ja antaisin 2000e eli puolet hyväntekeväisyyteen. Vain sen takia ettei karma iske seuraavassa elämässä ja olenkin kadulle heitetty vammainen kerjäläinen ilman rahaa tai laukkuja :o

[/quote]Aika asiaton kommentti. Ymmärrän 2000e hyväntekeväisyyteen laitetun rahan jos on omistusasunto ja tilillä ainakin satatonnia, mutta tuskin kukaan laittaisi pankkitilin 4000 eurosta puolet hyväntekeväisyyteen? Jokaisella järkevällä ihmisillä on suurin piirtein tuo raha pahanpäivänvaralle, jos pakastin hajoaa tmvs.

[/quote]

Menee off topic, mutta suomalaisilla joku sellainen kumma asenne nyt että kun ei ole oikein ollut mitään hienoa, ja sitten kun on ylimääräistä rahaa niin koetaan että sillä ei voi tehdä kellekään muulle mitään hyvää tai kivaa vaan että kun on "muka"kärsitty täällä (joo ihan varmasti Suomessa kärsii ilman monen tonnin laukkuja ja kenkiä jne) ja että kun siitä on maksettu veroja tänne, niin minäpä saan kuluttaa kaiken itse itseeni ja vielä näyttää sen kaikille netin kuten Facebookin kautta. Ahneus on oikeasti kuolemansynti.

Minun kaveri antaa aina saman verran hyväntekeväisyyteen kuin mitä tuhlaa itseensä, poslukien auton ja talon. He ovat oikeasti rikkaita eikä mitään pelkkiä näennäis wannabeitä tai julkisivu posereita jotka esittelisivät merkkituotteita netissä koska yrittävät saada kaikki uskomaan että ovat jotenkin parempia ihmisiä ja että typerä merkkikeskeinen elämä olisi muka elämän tärkein tavoiteltava asia, kuin jossain ällössä venäjämeiningissä!

Kaveri ja miehensä pitävät erittäin matalaa profiilia, eivät ostele vaatteita merkkien takia ja välttelevät niitä joissa isot logomerkkitunnisteet, omistavat hienon rantatonttitalon jossa arvokasta perittyä taidetta ja huonekaluja joita ei tarvitse olla koko ajan uusimassa muiden ihmisten takia, omistavat siistin klassisen auton joka ei pärise kuin formularadalla vaan ainoastaan autot hyvin tunteva henkilö tajuaa että kyseessä erikoinen ja laadukas kestävä auto. Omistavat siistin vanhan purjeveneen eikä mitään uudenveroista pärisevää esittelypikavenettä koska eivät mm halua häiritä luontoa liikaa kun liikkuvat vesillä.

Eivät tee isoa "katsokaa meitä ja merkkituotteitamme" numeroa kun lähtevät johonkin matkoille tai tärkeään tilaisuuteen, pysyttelevät taustalla tai taka-alalla lahjottajina tai avustajina. Tämä kaverini oli äskettäin lähdössä afrikkalaiseen orpokotiin viemään tarvikkeita ja leluja omilla keräämillään rahoilla mutta tuo ebolavirus esti matkan toistaiseksi, hän on todella harmissaan asiasta kun oli odottanut sitä kauan että pääsee paikan päälle auttamaan ja näkemään että ne avustuksen menevät perille sinne minne kuuluvatkin.

Jos olisin rikas niin minä haluaisin olla tuollainen auttava, ihana, epäitsekäs, sydämellinen tavallinen ihminen kuin kaverini enkä hautautua haalimieni merkkituotteiden alle ja turhautua sinne.

Vierailija
52/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyse oli YLIMÄÄRÄISESTÄ rahasta jolla kuitenkin on varaa ostella uusi laukku, eikö? Jos olisi 4000e ylimääräistä LAUKKUA VARTEN niin antaisin siitä puolet hyväntekeväisyyteen. Vai meinaatko että pahan päivän varoilla ostellaan laukkuja harva se viikko?

Vierailija
53/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:17"]

[/quote]En ymmärrä, miksi jonkun laukku pitäisi haukkua. On ihan sama tykkääkö joku siitä, jos itse tykkään, mutta mistä kertoo se, että toisen laukku on haukuttava? Eihän me haukuttu kouluikäisinäkään toistemme reppuja, niin miksi merkkilaukut on sellaisia, joita on haukuttava ja inhottava vs. rakastettava?

[/quote]

Minusta sellaiset kysymykset ovat ihan perusteltuja jos lukija kysyy että "olisitko maksanut tuosta samasta laukusta 2900 euroa jos siinä ei olisi merkin logoa kissankorkuisin kirjaimin?" Se on kuitenkin aika iso raha siitä että pääsee olemaan jonkun luksusmerkin mannekiinina tuolla, eli olla täysin luksusmerkin hyväksikäyttämä ja vielä maksaa siitä! :D

Vierailija
54/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä poittiasi. Minulla on just tuo raha ja enemmänkin laittaa laukkuun, mutta en laita, enkä laita tuota rahaa hyväntekeväisyyteenkään. Miksi? Olen varma, että tarvin tuon rahan perheellisenä joko itselleni tai lapsilleni.

Vierailija
55/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:33"]

Mä luulen, että 10vuoden päästä tällaiselle laukkuhysterialle vain nauretaan. Ainakin toivon, että ihmisten mielessä pyörii muu kuin minkälaukunnseuraavaksihaluan.

[/quote]

Se on kuulemma jo out ensi vuonna eli 2015. Siis ainakin tuolla muualla päin, tästä pohjoisen kolkasta nyt ei osaa sanoa koska kaikki muoti ja aatteet tulevat tänne viimeisimpänä.

Vierailija
56/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on enemmän merkkilaukkuja? PB-Mikolla vai PS-Lindalla? :) Kisa on alkanut! Laskekaa!

Vierailija
57/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:41"]

[/quote]

[/quote]

Menee off topic, mutta suomalaisilla joku sellainen kumma asenne nyt että kun ei ole oikein ollut mitään hienoa, ja sitten kun on ylimääräistä rahaa niin koetaan että sillä ei voi tehdä kellekään muulle mitään hyvää tai kivaa vaan että kun on "muka"kärsitty täällä (joo ihan varmasti Suomessa kärsii ilman monen tonnin laukkuja ja kenkiä jne) ja että kun siitä on maksettu veroja tänne, niin minäpä saan kuluttaa kaiken itse itseeni ja vielä näyttää sen kaikille netin kuten Facebookin kautta. Ahneus on oikeasti kuolemansynti.

Minun kaveri antaa aina saman verran hyväntekeväisyyteen kuin mitä tuhlaa itseensä, poslukien auton ja talon. He ovat oikeasti rikkaita eikä mitään pelkkiä näennäis wannabeitä tai julkisivu posereita jotka esittelisivät merkkituotteita netissä koska yrittävät saada kaikki uskomaan että ovat jotenkin parempia ihmisiä ja että typerä merkkikeskeinen elämä olisi muka elämän tärkein tavoiteltava asia, kuin jossain ällössä venäjämeiningissä!

Kaveri ja miehensä pitävät erittäin matalaa profiilia, eivät ostele vaatteita merkkien takia ja välttelevät niitä joissa isot logomerkkitunnisteet, omistavat hienon rantatonttitalon jossa arvokasta perittyä taidetta ja huonekaluja joita ei tarvitse olla koko ajan uusimassa muiden ihmisten takia, omistavat siistin klassisen auton joka ei pärise kuin formularadalla vaan ainoastaan autot hyvin tunteva henkilö tajuaa että kyseessä erikoinen ja laadukas kestävä auto. Omistavat siistin vanhan purjeveneen eikä mitään uudenveroista pärisevää esittelypikavenettä koska eivät mm halua häiritä luontoa liikaa kun liikkuvat vesillä.

Eivät tee isoa "katsokaa meitä ja merkkituotteitamme" numeroa kun lähtevät johonkin matkoille tai tärkeään tilaisuuteen, pysyttelevät taustalla tai taka-alalla lahjottajina tai avustajina. Tämä kaverini oli äskettäin lähdössä afrikkalaiseen orpokotiin viemään tarvikkeita ja leluja omilla keräämillään rahoilla mutta tuo ebolavirus esti matkan toistaiseksi, hän on todella harmissaan asiasta kun oli odottanut sitä kauan että pääsee paikan päälle auttamaan ja näkemään että ne avustuksen menevät perille sinne minne kuuluvatkin.

Jos olisin rikas niin minä haluaisin olla tuollainen auttava, ihana, epäitsekäs, sydämellinen tavallinen ihminen kuin kaverini enkä hautautua haalimieni merkkituotteiden alle ja turhautua sinne.

[/quote] Ihanaa, että on tuollaisia ihmisiä. Uskoakseni kukaan bloggaaja ei ole noin rikas. Ja mistä me tiedetään, kuinka paljon kukakin on laittanut auttaakseen toisia? Valitettavasti harva meistä on niin rikas, että haluaa palkkansa laittaa suoraan muille. Ensisijaisesti jokainen huolehtii itsestä ja läheisistään ja vasta sitten ylimääräinen muille, jos harrastusten ja hankintojen jälkeen pystyy näin tekemään. Harva haluaa olla marttyyri ja elää taivasalla vain siksi, että saa auttaa muita.

Vierailija
58/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:49"]

Kummalla on enemmän merkkilaukkuja? PB-Mikolla vai PS-Lindalla? :) Kisa on alkanut! Laskekaa!

[/quote]Ei kiinnosta. Linda asuu Tukholmassa 30neliön yksiössä. Pakkohan sen on välillä hankkiutua laukuista eroon, minne ne nyt muuten mahtuisi.

Vierailija
59/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:49"]

[/quote]

heh mennen tullen Mikolla, nytkin jo ainakin 35 laukkua, joista suurin osa merkkilaukkuja..

http://www.enjoygram.com/tag/pbbags

Vierailija
60/84 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on nätti ja käyttää rahansa mieleisiinsä tuotteisiin.

Hän voisi myös juoda, tupakoida tai käyttää nettipeleihin rahansa.

Älkää valittako aina kaikesta, kateelliset pösilöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän