Millaiset olivat sinun ensimmäiset treffisi?
Mun oli sellaisena varhaisnuorena kun menin tytön luo kylään niin hän lukitsi minut huoneeseensa.
Kommentit (20)
Minä menin naapurikaupunkiin huoltikselle tapaamaan poikaa, jonka kanssa oli juteltu puhelimessa sellaisella kaupunkilinjalla. Mitähän ne oli nimeltään? Joka tapauksessa huoltsikalla odotti mua päätä lyhyempi tyyppi, jonka kanssa ei keksitty mitään puhuttavaa. Oli kamalaa.
Leffassa ja sen jälkeen hesen autokaistalla hakemassa ruokaa. Otin kanasalaatin ja siitä tipahti kirsikkatomaatti, joka kieri pelkääjän penkin alle, enkä kehdannut sanoa asiasta mitään :D
Tapasimme keväällä hautausmaalla meren äärellä ja kävimme pitkällä kävelyllä rantaraittia. Jossain vaiheessa kävimme kahvilla, mutta tässä vaiheessa miehen jutut oli niin typeriä että jatkoin sen jälkeen kotiin.
Oli seksiä. Nyt ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta.
Nettitreffit, tavattiin sitten kahvilassa, juteltiin tunti ja todettiin että eiköhän tämä ollut tässä.
Käytiin pelaamassa minigolfia. Minä voitin.
En minä muista.
Miten edes määritellään treffit?
Sen verran hirveät että jätän kertomatta.
Mies haki minut autollaan kotoa ja sitten me pörrättiin autolla kaupungilla. Suurimman osan ajasta istuttiin parkissa. Sitä perinteistä p*llurallia siis.
Sillä välin kun sinä olit lukittuna huoneeseensa?
Lähdimme pojan autolla grillille ja sieltä näköalapaikkaan syömaan eväitä ja toisiamme. Rakastelimme takapenkillä. Molemmat 18 ja ihan rakastuneita ja kiimassa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi juttu. Tämä samainen tyttö opiskeli itsensä lääkäriksi.
Ap
Sillä välin kun sinä olit lukittuna huoneeseensa?
Vierailija kirjoitti:
Minä menin naapurikaupunkiin huoltikselle tapaamaan poikaa, jonka kanssa oli juteltu puhelimessa sellaisella kaupunkilinjalla. Mitähän ne oli nimeltään? Joka tapauksessa huoltsikalla odotti mua päätä lyhyempi tyyppi, jonka kanssa ei keksitty mitään puhuttavaa. Oli kamalaa.
Niin se menee että korko kasvaa kun menot lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
En minä muista.
Miten edes määritellään treffit?
Se tarkoittaa sovittua tapaamista, erityisesti seurustelutarkoituksessa.
En ole ikinä käynyt varsinaisesti treffeillä. Olen tuntenut kaikki ex-mieheni entuudestaan ja ensitapaamisille on ollut syy esim. opiskeluun liittyvien tehtävien tekeminen tai pohjalla ollut ystävyys. Siitä sitten suhde on pikkuhiljaa kehittynyt. Ehkä vielä joku päivä koen klassiset kahvilatreffit tms. N50
Kutsuin tytön 15 v. koulussa meille kylään kun tiesin, että vanhemmat olisivat poissa koko illan. En tiennyt tulisiko hän, mutta ehkä vähän yllättäen hän tuli. Nostin eteisessä tytön syliini ja kannoin huoneeseeni sängylle suutelemaan. Vähitellen edettiin. Ihan liian varhain tietty, mutta tilaisuus tekee varkaan. En ujostellut mitään.
Tosi juttu. Tämä samainen tyttö opiskeli itsensä lääkäriksi.
Ap