Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mies kyllä sekosi!

Vierailija
18.07.2014 |

Meillä oli riita suht tyhjästä ja sanoin kyllä aika rumasti miehestä. Niin mies sitten tuli heiluttelemaan nyrkkiä mun naaman eteen.

On hieman epäuskoinen olo.

En usko että se nyt oikeesti löisi mua, mutta kyllähän tuo uhkailukin nyt on jo kohtuutonta. Kaikkea sitä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:03"]

Poikien äitinä voin kyllä kertoa, että ei miehetkään mitä tahansa kestä. Eikä heidän tehtävänsä ole palvoa eika palvella ketään naista.

[/quote]

Mua ei tarvi palvoa eikä palvella. Mutta kyllä mä provosoidun ja saatan sanoa pahastikin jos mulle tullaan tyhjästä räyhäämään huonoon aikaan. Ei silti mielestäni oikeuta väkivallalla uhkailua.

Ap

Vierailija
42/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:30"]

Vaikka ap olis sanonut mitä, ei se oikeuta nyrkkiä heiluttamaan. Poikien äiti, toivottavasti opetat niille pojillesi, että VÄKIVALTA TAI SILLÄ UHKAAMINEN ON AINA VÄÄRIN.

[/quote]

Tyttöjen äidit voi sitten opettaa prinsessoilleen ettei mikään miehen tekeminen oikeuta henkiseen väkivaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:30"]

Vaikka ap olis sanonut mitä, ei se oikeuta nyrkkiä heiluttamaan. Poikien äiti, toivottavasti opetat niille pojillesi, että VÄKIVALTA TAI SILLÄ UHKAAMINEN ON AINA VÄÄRIN.

[/quote]

Tyttöjen äidit voi sitten opettaa prinsessoilleen ettei mikään miehen tekeminen oikeuta henkiseen väkivaltaan.

[/quote]

Jos olet se poikien äiti, niin sääliksi käy sun poikien tulevia puolisoita. Tuollaisia asenteita ei kannata siirtää eteenpäin. Olet varmasti KAUHUANOPPI aikanaan!!!

Vierailija
44/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:12"]

Siis...sinä käytit ensin voimakasta henkistäväkivaltaa huutamalla ja nimittämällä tätä loukkaavasti ja nyt kerrot meille kuinka huono mies sinulla on?! Surkutellaan nyt sitä sitten tämän yksipuolisen käsiytksen pohjalta. Miehen agressiivinen käytös on miehen syy ja hän on paha paha mies, joka ihan silkaa pahuuttaan kiusaa sinua kilttiä naista.

Joko pakkasit miehen tavarat ja heitit ulos?!

[/quote]

Ja sinun näkökulmasiko on se, että miesrukkaa nyt on kiusattu liikaa ja hällä vihdoin kiehahti. Näkökulmahan se on tuokin, voin vaan sanoa että ei mene noin meidän suhteessa.

Mies tämän(kin) riidan aloitti ja minä sitten provosoiduin miestä haukkumaan. Eihän se tieten oikein ole mutta kyllä sanat kuitenkin ovat vain sanoja ja fyysinen uhkailu asia erikseen.

En ole pakannut miehen kamoja, halusin eri näkökulmia tähän asiaa ja vakava keskusteluhan tässä on edessä, en aio hyväksyä tuollaista uhkailua.

Ap

Vierailija
45/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:33"]

Poikien äitinä voin kyllä kertoa, että ei miehetkään mitä tahansa kestä. Eikä heidän tehtävänsä ole palvoa eika palvella ketään naista.

[/quote]

Mua ei tarvi palvoa eikä palvella. Mutta kyllä mä provosoidun ja saatan sanoa pahastikin jos mulle tullaan tyhjästä räyhäämään huonoon aikaan. Ei silti mielestäni oikeuta väkivallalla uhkailua.

Ap

[/quote]

Henkinen väkivalta on monesti pahempaa kuin fyysinen väkivalta ja varsinki peloittelu sillä. Kyllä miehellä voi myös tulla pinna täyteen akan kokoaikaisesta provoilusta ja vittuilusta. Kannattaisiko ap:lla mennä itseensä ja miettiä, mitä itse teki alussa väärin. Ei ap naisena saa kokoajan päätäaukoa ja kun miehellä on menossa hermot, niin hän ennen kuin mitään tekee, niin varoittaa akkaa nyrkin näyttämisellä. Tässä tilanteessa kannattaa akan lähtä vaikka käymään lenkillä ja sen jälkeen keskustella mistä molempien käytös johtuu...

Vierailija
46/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:11"]

[/quote]

Niin että paskapääksi kutsuminen oikeuttaisi sitten vaikka vähän hivauttamaan.. Voi huokaus näitä poikiaan paapovia äitejä.

[/quote] Voi itku näitä vinosilmiä, jotka eivät osaa lukea...

Vierailija
47/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:42"]

Siis...sinä käytit ensin voimakasta henkistäväkivaltaa huutamalla ja nimittämällä tätä loukkaavasti ja nyt kerrot meille kuinka huono mies sinulla on?! Surkutellaan nyt sitä sitten tämän yksipuolisen käsiytksen pohjalta. Miehen agressiivinen käytös on miehen syy ja hän on paha paha mies, joka ihan silkaa pahuuttaan kiusaa sinua kilttiä naista.

[/quote]

Ja sinun näkökulmasiko on se, että miesrukkaa nyt on kiusattu liikaa ja hällä vihdoin kiehahti. Näkökulmahan se on tuokin, voin vaan sanoa että ei mene noin meidän suhteessa.

Mies tämän(kin) riidan aloitti ja minä sitten provosoiduin miestä haukkumaan. Eihän se tieten oikein ole mutta kyllä sanat kuitenkin ovat vain sanoja ja fyysinen uhkailu asia erikseen.

En ole pakannut miehen kamoja, halusin eri näkökulmia tähän asiaa ja vakava keskusteluhan tässä on edessä, en aio hyväksyä tuollaista uhkailua.

Ap

[/quote]

Sanat vain sanoja???? Niinkuin joku tuolla jo kirjoittikin; henkinen väkivalta on usein pahempaa kuin fyysinen...Fyysinen väkivalta jota tässä siis ei tapahtunut edes!

Vierailija
48/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Take's two to tango. Parisuhde on kahden kauppa ja aina pitäisikin miettiä pelkän yhden osapuolen syyllistämisen sijaan, olisiko kummassakin vikaa.

Miehen väkivaltaista käytäytytämistä, tässä tapauksessa uhkaa ei voi tietysti puolustaa, mutta itsensä kuvaaminen viattomana on uhrina vähän liian mustavalkoista, toki se sitä on kun se kuvataan vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. Mieshän saattaa joutua syömään psyykelääkkeitä henkiseenväkivaltaa, mutta eihän ap sitä kerro. Miehen pitäisi vaan kestää kaikki valittamatta.

Vierailija
49/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:33"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Henkinen väkivalta on monesti pahempaa kuin fyysinen väkivalta ja varsinki peloittelu sillä. Kyllä miehellä voi myös tulla pinna täyteen akan kokoaikaisesta provoilusta ja vittuilusta. Kannattaisiko ap:lla mennä itseensä ja miettiä, mitä itse teki alussa väärin. Ei ap naisena saa kokoajan päätäaukoa ja kun miehellä on menossa hermot, niin hän ennen kuin mitään tekee, niin varoittaa akkaa nyrkin näyttämisellä. Tässä tilanteessa kannattaa akan lähtä vaikka käymään lenkillä ja sen jälkeen keskustella mistä molempien käytös johtuu...

[/quote]

Minä en käytä henkistä väkivaltaa, provoile tai vittuile. Kyllä se meillä on mies joka tätä harrastaa, yleensä jaksan sanoa ihan asialliseti että nyt miehen käytös on huonoa enkä tuollaista hyväksy.

Tällä kertaa vaan paloi pinna ja menin tuohon mukaan ja aloin miestä haukkumaan, pohja se on minunkin säkissäni. Ja sanon vielä ettei se haukkuminen tietenkään oikein ole!

Ja tälläkertaa tilanne siis oli sellainen että istuin vessassa ja mies tuli oven taakse räyhäämään. Olin siellä hänen mielestään huonoon aikaan. Minusta taas ihmisen pitää saada mennä silloin kun tarvii ja suutuin kun tuollaisesta tullaan mekastamaan.

Uskomattoman typerä riidanahe siis, vaan tulipahan nyt sekin paljastettua.

Ap

Vierailija
50/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just. Näinhän ne vaimonhakkaajat väkivaltaansa selittävät, että kun akka on niin rasittava. Uskomatonta väkivallan puolustelua tässä! Ap:han sanoi, että MIES aloitti sen riidan. Ei sillon yksi haukkumasana oikeuta nyrkkiä heiluttamaan. Eikä mikään muukaan. Mutta aina naisen vika. AINA joidenkin mielestä.

Oma mies muuten myöntää olevansa paskiainen, mutta ei koskaan löisi tai heiluttaisi nyrkkiä.

Vierailija
51/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Takes two to tango.

terv. grammar nazi

Vierailija
52/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poika ja aion kasvattaa hänet niin, että puolisoa kohtaan ei koskaan käytetä väkivaltaa, sano hän sitten miten pahasti! Ennemmin lähtee tilanteesta pois ja rauhottuu muualla.

Mutta sama pätee toisinkin päin, nainenkaan ei koskaan saa käyttää väkivaltaa puolisoaan kohtaan.

Molemmin puolinen kunnioitus on tärkeää.

Ap sano miehellesi että hän teki väärin ja et hyväksy tuollaista käytöstä. Sano että tämä ei saa missään nimessä toistua! Mutta muista myös myöntää oma virheesi ja pyytää anteeksi. Henkinen väkivalta ja uhkailu ei saa kuulua parisuhteeseen.

Vierailija
53/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:52"]

Take's two to tango. Parisuhde on kahden kauppa ja aina pitäisikin miettiä pelkän yhden osapuolen syyllistämisen sijaan, olisiko kummassakin vikaa.

Miehen väkivaltaista käytäytytämistä, tässä tapauksessa uhkaa ei voi tietysti puolustaa, mutta itsensä kuvaaminen viattomana on uhrina vähän liian mustavalkoista, toki se sitä on kun se kuvataan vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. Mieshän saattaa joutua syömään psyykelääkkeitä henkiseenväkivaltaa, mutta eihän ap sitä kerro. Miehen pitäisi vaan kestää kaikki valittamatta.

[/quote]

Missä olen kuvannut itseäni viattomana uhrina? Minähän sanoin jo aika alussa että haukuin kyllä itse miestä ja se tietenkin on myös väärin.

Kyllä se oli riita jossa molemmat olivat mukana, en ole mikään puhdas pulmunen itsekkään. Mutta ei mies myöskään ole mikään lääkkeitä syövä reppana jota minä kiusaisin.

Ap

Vierailija
54/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

Sanat vain sanoja?! Kuuleppa nyt teiniprisessa. Lyöminen ei tunnu enää missään siinä kohtaan, kun jatkuvasti saa kuulla kuinka huono ihminen on jne...Miehestä pääsee eroon, mutta äidistään ei!

Vierailija
55/55 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 10:47"]

Meillä oli riita suht tyhjästä ja sanoin kyllä aika rumasti miehestä. Niin mies sitten tuli heiluttelemaan nyrkkiä mun naaman eteen.

On hieman epäuskoinen olo.

En usko että se nyt oikeesti löisi mua, mutta kyllähän tuo uhkailukin nyt on jo kohtuutonta. Kaikkea sitä.

[/quote]

No täytyyhän teitä vitun huoria koulia, että pysytte siellä keittiön puolella. Turpaan vaan kunnolla ja munaa suuhun sovinnoksi, saatana!