Nyt mies kyllä sekosi!
Meillä oli riita suht tyhjästä ja sanoin kyllä aika rumasti miehestä. Niin mies sitten tuli heiluttelemaan nyrkkiä mun naaman eteen.
On hieman epäuskoinen olo.
En usko että se nyt oikeesti löisi mua, mutta kyllähän tuo uhkailukin nyt on jo kohtuutonta. Kaikkea sitä.
Kommentit (55)
Rakas, ap. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan asioista ihan yleisellä tasolla. Valitettavasti emme voi kohdentaan mielipiteitämme juuri teidän parisuhteen ongelmiin. Sinun ei tarvitse puolustella omia heikkouksia, eikä kokea erilaista mielipidettä uhaksi ja eikä ottaa niin henkilökohtaisesti.
Joko hänenkin säkistään alkaa pohja pilkottaa?
Sanoin miestä paskapääksi. Ei tieten ois pitänyt, mutta kun sen käytös oli paskamaista.
Ap
Miedän suhteessa "paskapää" on ihan normaali termi toiselle puhuttaessa, silloin kun toiselle yleensä puhutaan - ei välttämättä edes joka viikko. Ei tuosta kannata huolta kantaa, menee ihan olan kohautuksella.
Vihaisuus ei ole mikään lupa käyttäytyä huonosti. Pyytäkää molemmat toisiltanne anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 10:55"]
Miedän suhteessa "paskapää" on ihan normaali termi toiselle puhuttaessa, silloin kun toiselle yleensä puhutaan - ei välttämättä edes joka viikko. Ei tuosta kannata huolta kantaa, menee ihan olan kohautuksella.
[/quote]
Eihän tuo mennyt, vaan nyrkillä uhkailtiin sen jälkeen.
itse uhosit ja sanoit rumasti miehestä ?
haloo ?
Poikien äitinä voin kyllä kertoa, että ei miehetkään mitä tahansa kestä. Eikä heidän tehtävänsä ole palvoa eika palvella ketään naista.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 10:55"]Miedän suhteessa "paskapää" on ihan normaali termi toiselle puhuttaessa, silloin kun toiselle yleensä puhutaan - ei välttämättä edes joka viikko. Ei tuosta kannata huolta kantaa, menee ihan olan kohautuksella.
Jep....ja herää kysymys sun avioliiton tilasta, onko kyseessä perinteinen kulissiliitto?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:03"]
Poikien äitinä voin kyllä kertoa, että ei miehetkään mitä tahansa kestä. Eikä heidän tehtävänsä ole palvoa eika palvella ketään naista.
[/quote]
Niin että paskapääksi kutsuminen oikeuttaisi sitten vaikka vähän hivauttamaan.. Voi huokaus näitä poikiaan paapovia äitejä.
Siis...sinä käytit ensin voimakasta henkistäväkivaltaa huutamalla ja nimittämällä tätä loukkaavasti ja nyt kerrot meille kuinka huono mies sinulla on?! Surkutellaan nyt sitä sitten tämän yksipuolisen käsiytksen pohjalta. Miehen agressiivinen käytös on miehen syy ja hän on paha paha mies, joka ihan silkaa pahuuttaan kiusaa sinua kilttiä naista.
Joko pakkasit miehen tavarat ja heitit ulos?!
Jaaha ja taas tälläinen tapaus... Sinä piinaat miestä, haukut jne ja kun miehellä tulee raja vastaan niin tiketään NYYH TUO MIES ON KAMALA EN MÄ MUUTAKU HAUKKUNU SITÄ JA SIT SE HEILUTTELEE NYRKKIÄ EI SIIS TEHNY MITÄÄN MUT IIK KUINKA HIRVEE MIES MULLA!!!!!!!!!!!!!!!11111
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 11:11"]
Niin että paskapääksi kutsuminen oikeuttaisi sitten vaikka vähän hivauttamaan.. Voi huokaus näitä poikiaan paapovia äitejä.
[/quote]
Ei oikeuta, mutta ei nyrkin näyttäminen armahda siitä paskapääksi haukkumisestakaan.
Vaikka ap olis sanonut mitä, ei se oikeuta nyrkkiä heiluttamaan. Poikien äiti, toivottavasti opetat niille pojillesi, että VÄKIVALTA TAI SILLÄ UHKAAMINEN ON AINA VÄÄRIN.
Ihme että kukaan ei oo vielä tullu huutamaan tänne että pakkaa heti kamas tai muuten oot pian haudassa!!! :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:25"]
Ap sanoi hyvin: Riita on noussut aivan uudelle tasolle. Näin on nyt käynyt. Miehellä on täysi oikeus huutaa vaikka vitunhoroksi ja vittupääksi, mutta nyrkit pidetään taskussa.
[/quote]
Ei ole. Henkinen väkivalta on aivan sama asia kuin fyysinen. Sama tahto vahingoittaa toista, mahdollisesti pysyvät vauriot. Ap:n tapauksessa mies uhkasi väkivallalla, mutta vaimo ylitti kynnyksen ja käytti väkivaltaa.
Molempien pitää lopettaa väkivalta. Jos ei onnistu, niin sitten parempi olla erossa toisistaan.
[/quote]
Mitä väkivaltaa minä olen käyttänyt? Oletko nyt lukenut viestejäni?
Minä olin siis vessassa ja mies tuli siihen valittamaan siitä ja räyhäämään. Suutuin siitä ettei vessassakaan saisi käydä silloin kun tarvii ja sanoin siinä muun sanailun lomassa miestä paskapääksi. Sekö sitä henkistä väkivaltaa nyt oli? Vaiko se että menin sinne vessaan vaikkei miehelle olisi sopinut?
Ei esim. se ettei puolison annettaisi käydä tarpeillaan silloin kun hänen täytyy?
Ap
[/quote]
Kyllä tuo ap jaksaa jauhaa yhdestä nyrkin näyttämisestä. Alan ymmärtämään hyvin mitä ap:n mies joutuu kestämään, kun hänen kirjoituksia lukee. Kukaan täysijärkinen joka itse provosoinillaan aiheuttaa miehen nyrkin näyttämisen, ei tule itkemään tälle palstalle ja hakemaan sääliä. Voiko nainen enään ala-arvoisemmaksi mennä, kuin keskustelun ja sovinnon edelle menee aihe vapaalle asiasta kirjoittaminen.
Eikö tärkeämpi olisi ollut heti keskustella miehen kanssa ja pyytää ensin itse käyttätytymistään anteeksi, jolloin myös mieskin voisi kertoa, miksi nyrkkiään näytti ja pyytää taas ap:lta anteeksi...
Tämä nykyajan nuoriso on tällaista some-polvea, joka yrittää parisuhteen riidatkin netissä ratkaista...