Mies perui tokat treffit. WTF?
Ekat treffit meni hyvin ja oli kivaa. Sovittiin toiset, mutta pari päivää ennen treffejä mies viestitti ”harkinneensa asioita” eikä enää haluakaan nähdä.
Kommentit (43)
Itse olen nainen ja peruin tokat treffit yhden miehen kanssa, vaikka ekojen lopuksi olin myönnellyt että voitais tavata toistekin. Mies laitteli tosi ahkerasti alkuun viestiä ekojen treffien jälkeen, mikä hieman alkoi ahdistaa kun en itse ollut ihastunut silmittömästi häneen mutta oli ihan kiva tyyppi. Tapasin välissä myös toisen tyypin, joka vaikutti kiinnostavammalta ja uskalsi katsoa minua kunnolla silmiin, joten alkoi tuntumaan siltä että saan paremmankin miehen.
Eikö se parempi ole perua ne treffit reilusti kuin lähteä treffeille vastentahtoisesti ja etenkin jos matkaakin olisi?
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ihan normaalia. Stadissa on miesten markkinat eli miehet valitsevat ja kokeilevat naisia kuin karkkikaupassa.
Kertomukset ei nyt mene yhteen, jos toisaalta pk-seudulla miehet kertovat etteivät pääse treffeille. Sinun mielestä täällä on miesten markkinat, joilta valitsevat vapaasti.
Kuusi vuotta pk-seudulla nyt sinkkuna. On nainen todennut ekojen treffien jälkeen, ettei haluakaan nähdä. Itse olen ekojen treffien jälkeen todennut, etten haluakaan nähdä uudestaan. Ikävintä on, jos itse haluaisi nähdä uudestaan ja toisesti kiinnostui. Niin hyvin menneitä ensitreffejä ei ole, että uskaltaisi luottaa toisien treffien tapahtumiseen.
Mun mielestä todella reilusti tehty, että uskalsi kertoa, ettei näe suhdetta kanssasi. Ei tuhlaa sinun tai omaa aikaa turhaan tapailuun. Nykyään on niin paljon ghostailijoita ja tosi moni ei yksinkertaisesti saa sanottua totuutta toiselle (ettei ole sitä kemiaa), vaan sitten roikottaa toista tapailusuhteessa turhaan. Se vasta onkin väärin ja etenkin, mikäli toisella sitten onkin tunteita ja odottaa jotain vakavampaa. Parempi sanoa heti suoraan eli isot respectit tuolle miehelle!
Sen kyllä tietää aika nopeasti, onko toinen sellainen ihminen, jonka kanssa kemiat kohtaa ja voisi kuvitella jotain vakavampaa. Harmi toki, jos itse olisit nähnyt potentiaalia tässä tyypissä. Löydät silti vielä varmasti sellaisen ihmisen, jonka kanssa tunne on molemminpuolinen, kun jatkat avoimin mielin ihmisten tapailua ja uusiin miehiin tutustumista :)