Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaaleat kiharat hiukset koskaan olla kauniit?

Vierailija
14.07.2021 |

Aina näytän vain pörröpäältä omasta mielestäni.

Aikonaan otin suoristus permanentin, mitta puolet hiuksista kärähti irti.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös nuo ole maailman mittapuussa juuri ne kadehdituimmat🤔

Tämä on nyt vähän sellainen aloitus eiitä oumaigaad, mä olen hoikka, melkein alipainoinen, mutta rinnat on epäsuhtaisen isot, ihan hirveää. Ja mulla on liian suuret ja pulleat huulet ja isot silmät ja pitkät ripset, ne on kauhean rumat, en kestä. Ja vielä pitkät ja paksut ja luonnokiharat hiukset ja aito blondikin olen, kamalaa, menen kellariin loppuiäkseni.

Vierailija
22/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko vaaleanharmaa vaaleaksi?

Minulla on olkapääpituiset, valkoharmaaraidalliset luonnonkiharat. Muilta en ole kysellyt, mutta omasta mielestäni nämä ovat ihanat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Marilyn monroellakin vaaleat ja kiharar hiukset. Kyllä se ihan hyvältä useimpien mielestä näytti :D.

Vierailija
24/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt vähän sellainen aloitus eiitä oumaigaad, mä olen hoikka, melkein alipainoinen, mutta rinnat on epäsuhtaisen isot, ihan hirveää. Ja mulla on liian suuret ja pulleat huulet ja isot silmät ja pitkät ripset, ne on kauhean rumat, en kestä. Ja vielä pitkät ja paksut ja luonnokiharat hiukset ja aito blondikin olen, kamalaa, menen kellariin loppuiäkseni.

Et vieläkään ymmärrä että nuo ovat sellaisia ominaisuuksia jotka juuri sinä näet kauniina.

Miten vaikea se on ymmärtää että muut ihmiset eivät ole sinun jatke ja heillä ei ole samoja mieltymyksiä kuin sinulla.

Et myöskään voi väittää tietäväsi täysin vieraan ihmisen motiivia, vaikka hän sanoisi mitä.

Vierailija
25/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummat ja suorat ja olen aina haaveillut enkelikiharoista. Olen koittanut vaalentaa, mutta hiukset on niin kuivat, että tuloksena oli sotkuinen peroksidiblondiharakanpesä ennenkuin pääsin edes kunnolla blondin puolelle, joten lopetin vaalennuaprojektin, ennenkuin hiukset tuohoutuu täysin. Kihartelen myös juhliin paplareilla, mutta ne päässä on perseestä nukkua. Permistä en laita, koska pelkään, että tulos ei taaskaan toimi omalla kuivalla huslaadulla. Vahitaisin oikeen mielelläni ap:n kanssa :D

Vierailija
26/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset keskivaaleat, ohuet, hennot, pitkin päätä menevät hiukset, polkkamitta. Mikään kiharrinkihara ei pysy, jos on yhtään kosteaa. Aiemmin käänsin joka aamu ilmakihartimella. Nyt pari vuotta ollut sitten se kauhea perinteinen permis. Kohottaa kyllä, sopii omasta mielestä kasvojen malliin, ei rasvoitu niin nopeasti, vaalentaa vähän sävyä, helppo hoitaa, ei läsähdä kosteassa koiran kanssa lenkkeillessäntai pyöräillessä... Toki myös kuivattaa ja haurastuttaa ja kaksihaaraisia varmasti löytyy. Ja rasittavaa, kun oma suora tyvi kasvaa näkyviin ja kihara alkaa oieta tyvestä... nyt on juuri se vaihe taas alkamassa. Mutta niin kyllä kuivattaa vaalennus ja jokapäiväinen kiharrinkäsittelykin... Yritän hoitaa jätettävillä hoitoaineilla, tehohoidoilla, annan kuivua itsekseen, aamulla kostutus ja kiharavoidetta puristeltuna. Ei oo ideaali tämäkään mutta ei kyllä se omakaan. 🤦🏻‍♀️En ole ikinä tyytyväinen.

Vierailija
27/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Marilyn monroellakin vaaleat ja kiharar hiukset. Kyllä se ihan hyvältä useimpien mielestä näytti :D.

Värjätyt.

Vierailija
28/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aikuisella olla vielä luonnostaan platinum blondit hiukset?

Tai sellaiset astetta ”tummemmat” vehnäpellon vaaleat?

Vierailija
29/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhea, kihara tukka on just kaunis - minkä värisenä vain.

Esim. tämä vanhempi nainen ei näyttäisi ollenkaan näin hyvältä, jos tukkansa olisi suora (tai lyhyeksi leikattu):

https://www.instagram.com/p/CRHkSejrLNU/?utm_medium=copy_link

Vierailija
30/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi! Minulla on luonnostaan vehnäpellon vaaleat hiukset.

N38

Vierailija
31/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 30+ kaverilla on aivan blondit, kiiltävät hiukset.

Oma väri siis.

Onhan niitä, jos on oikeasti blondi eikä sellainen ristiverinen ”maantieharmaa”.

Vierailija
32/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on joskus muiden vaikeaa ymmärtää jos ei ole osunut omalle kohdalle. Rintava hoikka joutuu kokemaan ihan käsittämätöntä seksualisointia arkipäivisinkin. Lisäksi vähättelyä ja oletuksia tyhmyydestä. Kaikenlaista kuolausta ja tissien tuijottelua. Ei se mitään mieltäylentävää ole vaan haavoittavaa.

Vierailija
33/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on joskus muiden vaikeaa ymmärtää jos ei ole osunut omalle kohdalle. Rintava hoikka joutuu kokemaan ihan käsittämätöntä seksualisointia arkipäivisinkin. Lisäksi vähättelyä ja oletuksia tyhmyydestä. Kaikenlaista kuolausta ja tissien tuijottelua. Ei se mitään mieltäylentävää ole vaan haavoittavaa.

Varmaan henkilön oma persoona ja ihanteet myös vaikuttaa?

Minä olen aina ollut ylpeä rinnoistani, paitsi hetken aikaa parikymppisenä litistin ne vaatteiden alle kun ihailin sellaista andogryyniä heroin chic-tyyliä eikä siihen sopinut isot rinnat.

Noin muutoin ihanteeni on ollut naisellinen, ja rinnat saa näkyä.

Seksualisointia, häirintää ja tyhmäksi olettamista en ole oikeastaan kokenut.

Todellisuutta tyhmemmäksi on ehkä joskus luultu?

Vierailija
34/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huonosti hoidettuna näyttää rumilta? Nyt muistankin, että lukiossa oli mun luokalla tyttö, jonka hiukset oli ihan kamalaa vaaleaa hamppua. Ehkä ne oli sitten kiharat, ei vaan näyttänyt siltä, kun oli niin kuivat.

Vierailija
36/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuhea, kihara tukka on just kaunis - minkä värisenä vain.

Esim. tämä vanhempi nainen ei näyttäisi ollenkaan näin hyvältä, jos tukkansa olisi suora (tai lyhyeksi leikattu):

https://www.instagram.com/p/CRHkSejrLNU/?utm_medium=copy_link

Andie on nyt kauniimpi kuin nuorempana. Kunpa vain silmätkin hymyilisivät muun naaman mukana. Tuossa näyttää juuri siltä kuin hän olisi - ja onkin - vain työn vuoksi kuvattavana.

Vierailija
37/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/38 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kyllä. Naisella ei erityisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän