Lapsiperhe turkuun, kumpi hotelli?
Kommentit (10)
Mitä ohjelmaa teillä on Turun reissulle?
HeseHotelli on ainoa oikea Turkusessa.
Lue asiakkaiden arviot booking comista.
Vierailija kirjoitti:
Muumimaailman vuoksi lähinnä mennään, kun scandicilla on pakettihinta sis. liput. Nyt vaan en tiedä onko näillä kahdella hotellilla eroa, vaikka samaa scandicia ovat.
Toki Turku on muutenkin käymättä ja näkemättä, eli varmasti keskusta ja Turun linna tulee käytyä.
Ap
Hotellit muuttavat niin usein nimeään, että oli pakko googlella tarkistaa, mistä hotelleista oli kyse. Kumpikin kai ok, itse varmistaisin, että huoneissa on ilmastointi.
Plaza sijaitsee kävelykadulla, Atrium siitä muutaman kortteli päässä.
Vierailija kirjoitti:
Hotellit muuttavat niin usein nimeään, että oli pakko googlella tarkistaa, mistä hotelleista oli kyse. Kumpikin kai ok, itse varmistaisin, että huoneissa on ilmastointi.
Molempien hotellien tiedoissa lukee "ilmanjäähdytin" eli voiko tämä nyt tarkoittaa ihan vaikka pyörivää tuuletinta...
Sen sijaan Atriumia mainostetaan:
"Nauti hyvistä unista mukavassa ja viihtyisässä huoneessa omalla ilmastoinnilla."
Kun taas Plazaa:
"Nauti hyvistä unista mukavassa ja viihtyisässä huoneessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien hotellien tiedoissa lukee "ilmanjäähdytin" eli voiko tämä nyt tarkoittaa ihan vaikka pyörivää tuuletinta...
Sen sijaan Atriumia mainostetaan:
"Nauti hyvistä unista mukavassa ja viihtyisässä huoneessa omalla ilmastoinnilla."
Kun taas Plazaa:
"Nauti hyvistä unista mukavassa ja viihtyisässä huoneessa."
Puhun siis näistä huoneista mitä olemme katsoneet. Ja tietysti näillä ilmoilla viileä huone aika iso plussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumimaailman vuoksi lähinnä mennään, kun scandicilla on pakettihinta sis. liput. Nyt vaan en tiedä onko näillä kahdella hotellilla eroa, vaikka samaa scandicia ovat.
Toki Turku on muutenkin käymättä ja näkemättä, eli varmasti keskusta ja Turun linna tulee käytyä.
Ap
Elikkä toi Atrium on siis entinen Cumulus ja Holiday Inn. Plaza on koko ajan ollutkin Scandicin, ainakin sen ajan mistä itse olen tietoinen. Molemmat on ihan asiallisia hotelleja, mutta voi olla että Atriumissa vielä näkyy Cumuluksen tyyli. En ole siellä ollut sen jälkeen kun Scandicille siirtyi, mutta muuallapäin on joissain näissä ex-Cumuluksissa ollut aika lailla samat kalusteet ym. vielä pitkään vaihdoksen jälkeenkin.
Molemmat on keskustassa. Jos autolla liikutte, niin sijainnin kannalta ei varmaan ole kummoistakaan eroa. Plaza on vielä hieman ydinkeskustammassa, ihan torin lähellä kävelykadun varrella. Stocka ja Hansakorttelin kauppakeskus ihan vieressä. Atrium jokusen korttelin syrjemmässä, mutta esim ruokakauppa löytyy läheltä siitäkin ja bussipysäkki on myös lähellä, mikäli sellaista kaipaatte. Muuten en bussikuvioista kauheasti uskalla sanoa, kun edellisestä Turun reissusta on pari vuotta ja toriparkkihommelit ovat myllänneet torin ympäristön aika huolella.
NO en tiedä, mutta Kakola oli hyvä. Perhehuoneessa lasten sängyt oli oikeasti kaltereiden takana.