Voiko vaaleat kiharat hiukset koskaan olla kauniit?
Aina näytän vain pörröpäältä omasta mielestäni.
Aikonaan otin suoristus permanentin, mitta puolet hiuksista kärähti irti.
Kommentit (38)
Kuulostaa suloiselta. Piikkisuoria hiuksia on maailma väärällään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, ei koskaan. Vain tummat ja kiharat tai tummat ja suorat tai vaaleat ja suorat voivat olla kauniit.
Tätä minä pelkäsin.
Totta kai voivat. Ne, joilla on luonnostaan kiharat, usein vihaavat omia kiharoitaan.
Haluaisitko mieluummin piikkisuoran lättänätukan, joka näyttää kissan nuolemalta?
Nehän on just kauneimmat! Mun haave :)
Perintötekijöilleen ei mahda mitään. Jos olet nainen, voit etiketin mukaan pitää päähinettä sisätiloissa. Huivikin jo riittää peittämään hiukset.
Epäilen, että kukaan muu kuin sinä itse ei kiinnitä hiuksiisi mitään huomiota.
Minua kutsuttiin enkeliksi noilla kutreilla. Viimeksi kun olin 41 v.
Auringon juuri noustessa voi. Käytä ne hetket.
Tutustu curly girl- metodiin niin saat taltutettua pörrön.
Voisitko pitää hiuksia välillä kiinni? Varmaan saisit kivan kuohkeita nutturoita tai ponnareita. Itse tosi vaaleana luonnonblondina teen paplari-geelikiharoista nutturan juhliin... Toimii todella paremmin niin näistä piikkisuorista.
Näinhän se usein on että piikkisuorat toivoo kikkaraa ja toisin päin😊
Vierailija kirjoitti:
Variaatio teemasta humble brag.
Miten niitä hiuksia sitten pitäisi kuvailla jos ne on vaaleat ja kiharat??
On olemassa muitakin mieltymyksiä kuin sinun itsekeskeinen omasi. Puolet hiuksista putosi pois on humble brag?
mä näytän omasta mielestä hyvältä kun on kiharat ja olen vaaleahiuksinen. toisaalta mulla on vähän tyvikasvua jos sillä jotain merkitystä.
No eikös nuo ole maailman mittapuussa juuri ne kadehdituimmat🤔
Pörröisyys on seurausta huonosta tai väärästä hoidosta. Luonnonkihara hius tarvitsee kosteutta, kosteutta ja kosteutta. Curly girl -metodissa on paljon hyviä ohjeita.
Voivat olla. Kannattaa kokeilla curly girl -metodia, niin kiharoista tulee ns. irtonaiset ja selkeät sellaisen hamppukasan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Olen ollut elämäni aikana ihastunut kahteen mieheen ja molempien naismaku oli tummat ja suorat hiukset.
-enkeli
Vierailija kirjoitti:
Ei minun hiuksissani ainakaan ole mitään kadehdittavaa.
t. toinen vaalea ja kiharahiuksinen
Vierailija kirjoitti:
Kiharat vai?
Kaikkihan suoristaa (ei oikeasti kaikki), ne joilla kiharat, laineilevat, mun yks kaveri jolla niin perussuomi hiukset kuin olla ja voi (piikki suorat) suoristaa hiuksiansa.
Ei voi, ei koskaan. Vain tummat ja kiharat tai tummat ja suorat tai vaaleat ja suorat voivat olla kauniit.