Sanna Suutari, Aurinkorannan tähtönen
Sanna käytti sitten 675 euroa kahteen kolttuun, lippikseen ja rannekoruun. Mikään ei näytä siltä, että niihin saisi niin paljon rahaa menemään. Tais tulla Sannalla vähän värityskynää tuohon hintaan mukaan.. Sadusta huomasi heti, että ei mennyt Sanna jutut ihan läpi. "Ai sulla on 500 euroa kortin ostorajoitus. Paljon noi sun ostokset makso? Jonkun 675 euroa? "
Kommentit (150)
Ootteko ihmiset koskaan miettineet, mitä teidän kommentit toisista kertoo teistä itsestänne? Katsokaa vain kivoja ohjelmia ja nauttikaa elämästänne! Hyvää syksyä kaikille naisille!
'En katso ko sarjaa, mutta kaikkea hienoa telkusta myös löytyy:)'
No täällä lauma ilmeisesti päätynyt taas että jonkun kimppuun on sallittua hyökätä. Muistan joskus jotain jaksoa vilkaisseeni, ja noista se jolla on tummat ja pitkät hiukset, latoi ikävää läppää jossa vaivihkaa mollasi tätä sannaa, varsinainenk oulukiusaaja se suvi.
Hyi olkoon, millaisia kommentteja olette laittaneet tuosta 5v lapsen äidistä.
Sanna ei todellakaan ole kuosissa ikäisekseen, on ns laiha läski. Just sellaisen itä-helsinkiläisen elähtäneen pubiruusun näköinen. Olen samanikäinen ja väitän olevani paremmassa kuosissa niin kuin myös moni samanikäinen ystäväni. Lisäksi Sannan käytös aiheuttaa jäätävää myötähäpeää.
Sanna ei ole kaunista katseltavaa missään muodossa!
Sanna on tyhmä kuin seinä. Kommentoi jotan shetlanninponia että "onko se aasi" ja kaikkea muuta. Leveilee tiedoillaan vaikkei tiedä mitään. Mitkä vitsin kirjekyyhkyt... Puluja ne oli.
Ei Sanna nyt niin väkivaltainen ollut huitoessaan stringeillä tai sillä lipulla.
Ihmetyttää kyllä miksi vaikuttaa niin epätasapainoiselta. Aivan kuin kävisi hieman hitaalla ja kännissä hänestä tulee epävarma pikkutyttö tuon lisäksi.
Kaikki kolme yhtä noloja...Muistan nähneeni haastattelun,jossa viidakon tähtösiltä kysyttiin mikä tulee olemaan vahvuus viidakossa.Suvi vastas: "Noh,mä osaan käyttää mun lanttua." ja osoitti päätä.
Sanna on hölmö ja juntti,mutta ainakin lähimpänä omaa itseään.Suvi ilmeilee joka välissä Sannasta tai sannalle,niinkuin olisi itse yhtään sen parempi.
Johanna on aivan pihalla suurimman osan ajasta...Hihittelee...Joskus jos sanoo mitn edes lähelle järkevää tulee loppuun aina lausahdus: " en tiedä".
Kaikki kolme yhtä noloja...Muistan nähneeni haastattelun,jossa viidakon tähtösiltä kysyttiin mikä tulee olemaan vahvuus viidakossa.Suvi vastas: "Noh,mä osaan käyttää mun lanttua." ja osoitti päätä.
Sanna on hölmö ja juntti,mutta ainakin lähimpänä omaa itseään.Suvi ilmeilee joka välissä Sannasta tai sannalle,niinkuin olisi itse yhtään sen parempi.
Johanna on aivan pihalla suurimman osan ajasta...Hihittelee...Joskus jos sanoo mitn edes lähelle järkevää tulee loppuun aina lausahdus: " en tiedä".
Nyt kilahti Suvi&Johannakin Sannaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 21:55"]
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Viidakon-tahtosen-raju-syoksykierre-kiskoo-paivat-kaljaa-ostarilla/1055250
[/quote]
No eipä yllätä, siellä Aurinkorannallakin se taisi olla kännissä about koko ajan.
Toivottavasti kuitenkin saisi elämänsä takaisin raiteelleen ihan pienen lapsensa takia. Sääliksi käy alkoholistien lapsia.